ŽAT32 napisal/-a:Pri nas v socialni državi pa spnemo dva regana, damo gor štiri ljudi, in imamo tri socialne probleme manj kot drugje, saj imajo vsi službe!
Problem je v tem, da marsikateri tandem potem sameva v štucu in imamo en socialni problem več kot v gnilem kapitalizmu ...
1216-001 napisal/-a:Zelo prav pride tak tandem pri izpadu napetosti si lahko fino pomagaš.Preizkušeno v praksi.
Če je na čelu vlaka tak tandem in konfiguracija proge ne zahteva vse vlečne sile, ali se recimo Herkules ugasne (in je torej samo še za taro) dokler se ga ne potrebuje ali pa vseeno ves čas daje svoj delež k vlečni sili?
Poslovna politika naše firme je.Dokler je teža vlaka taka, da je zadostna ena lokomotiva se ostale izklapljajo in niso v uporabi.Tako boš v praksi velikokrat videl tandem a samo eno delujočo lokomotivo.Je pa pri kombinacijah ,ki vklučujejo dizel potrebni upoštevati zunanjo temperaturo in čas vožne z ugasnjenim dizlom.Logično pri -10 ne moreš hladnega vleči več ur,drugače pri elokih pa tega problema ni.
Naš šef pravi šparat je treba pe naj košta kah hoče.
1216-001 napisal/-a:Je pa pri kombinacijah ,ki vklučujejo dizel potrebni upoštevati zunanjo temperaturo in čas vožne z ugasnjenim dizlom.Logično pri -10 ne moreš hladnega vleči več ur,drugače pri elokih pa tega problema ni.
Naš šef pravi šparat je treba pe naj košta kah hoče.
Kaj pa opcija lerlaufa? Herkules dela menda tudi z enim cilindrom in pri tem tako špara, da nafta teče v kestel nazaj.
Resno. Pri minusu -°C med samo vožnjo, lahko uporabite prosti tek Herkulesa? Pač toliko, da se ogreva dizelmotor?