Tine, do Špilj ali Jesenic?Tin€ napisal/-a:Herkules porabi iz Kopra do Avstrije in nazaj cca 2200l nafte.
Nejc
Tine, do Špilj ali Jesenic?Tin€ napisal/-a:Herkules porabi iz Kopra do Avstrije in nazaj cca 2200l nafte.
Takšen podatek o potrošnji dizel goriva ne pove prav nič._Borsig_ napisal/-a:Popravek "iz prve roke": 1,2l/ 1 km (!!!), regan pa 4l / 1 km!!!milchy napisal/-a:predvidevam, da si pozabil napisat, da na tono prepeljanega tovora oz. na tono teže vlaka ?038 napisal/-a:1.2l na 100 km (vir strojevodja iz GKBja), regan dobre 4l pri polni obremenitvi, je pa zelo odvisno od konfiguracije proge.
Žal te morem razočarat, ampak nisem zagovornik smrdulj, ampak očitno tebe teh 2000 ton ne premakne z mrtve točke, Me en klinc briga al je herkules al regan al je Re 420 ampak mene samo zanima, da lahko spraviš ti v tek ta tovorLjubitelj napisal/-a:TGV Lyria in Re 4/4 sta očevidno strašna zagovornika teh zelenih smrdulj
...
Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.Potrditi je mogoče tudi tezo, da morda dražji energent prinese kakšno drugo prednost - v enem dnevu kompletna relacija v obe smeri. Na celotnem poteku večinoma le en strojevodja,....
Navdušeni forumaš pričakuje, da ja poznaš zadevo. JUGO-politični dril.....kapitalizem-izkoriščanje delavca ipd. E, ker je to firma kapitalnega vira, prvo kapital nato ...delavec (nujno zlo)Ljubitelj napisal/-a:...............
Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.............................
LPL in konec debate
Pa kdo si ti, da boš govoru kdaj je konec debate (pa maš lahko IQ 200) in žalil ljudi na osnovi česa, statistike???Ljubitelj napisal/-a:Dnevi pohodništva se končujejo, prehodili smo lep del Slovenije, na forumu ste pa strašno živahni. Pri vseh teh forah o smrduljah in ropotulja proti lepoticam ženskega imena bom še enkrat poudaril, kar je povedal predstavnik ADT.
Vse navdušene forumaše bi samo povprašal, koliko strojevodij in lokomotiv bi za podobno operacijo zaposlile SŽ, Tovorni promet? Ko boste odgovorili, da nekaj primerljivega, se pa povprašajte odkod SŽ katastrofalna nizka izkoriščenost strojevodij, glejte recimo podatek za leto 2009, ki je vzbudil nekoč strašen revolt, vendar še vedno ni ovržen.Potrditi je mogoče tudi tezo, da morda dražji energent prinese kakšno drugo prednost - v enem dnevu kompletna relacija v obe smeri. Na celotnem poteku večinoma le en strojevodja,....
PS.: Nikakor mi pa ne gre v glavo, da SŽ, Tovorni promet, mirno gledajo, kako se jim tovor seli k privatnim firmam. Zaslediti ni nikakršnih znakov, da bi si želele pridobiti dovoljenja za vožnjo vlakov v sosednjih državah, ne glede na to, da se večina tovora prepelje prav tja. V katero smer pa se razvija firma brez vizij pa ni težko ugotoviti.
LPL in konec debate
Da debata ne bo povsem zamrla, kar mi nekateri vročekrvneži zanimajo samo to. Dare20, jaz nisem nikjer trdil, koliko bi strojevodje morali delati. Jaz samo delim vlakovne km (pot +tov. vlaki) s številom strojevodij in ven pride za leto 2009 katastrofalen rezulat 57,36 km/strojevodjo/dan. (17.469.000 vlak.km/1199 str. = 14.570 vl.km/str, delimo z 254 del. dni v letu 2009 in dobimo gornji rezultat). Zakaj pa strojevodja na šihtu povprečno prevozi manj kot v povprečju za prihod na delo pa ni moj problem. Vem samo to, da bi kamionski prevoznik z dnevno prevoženimi 57 km/zaposlenega ekspresno propadel.dare20
NAmreč sam sem v debati z strokovnjaki iz področja varnosti in zdravja pri delu debatiral, da bi po predpisih morali na določenih serijah strojevodje delati celo manj, kot pa ti govoriš. PA ne zato, da nočejo delati ampak zaradi prekoračenih parametrov, ki so škodljivi za nastanek obolenj.
Lepo in korektno napisano.m&m napisal/-a:Vsi, ki delate primerjave med ADT ali SŽ se morate zavedati, da primerjate popolnoma različna sistema.
Na eni strani je sistem, ki je velik. Pomeni ogromno usklajevanja in koordiniranja - ne samo v okviru SŽ, temveč tudi preko meja z drugimi prevozniki.
Na drugi strani imate podjetje, ki je butično. Obdeluje lahko vsak vlak posebej. Taka organizacija (v takšnem obsegu) je bistveno lažja in ravno zato neprimerljiva.
Na eni strani je vlečna flota že delno zastarela, na drugi strani popolnoma nova....
Je pa zanimivo to, da se tako na forumu kot dejansko v praksi venomer srečujemo s primerjavami in neko tekmo, kdo je boljši, kdo mora bolj delati, kdo bolj izkoriščan.... nikjer pa ni zaslediti idej, da bi lahko velik in majhen sistem poiskala skupne konkurenčne prednosti.... mislim, da nam vsem manjka predvsem to.
V praksi obstaja ogromno potencialnih možnosti za kombiniranje dveh prevoznikov. Do rezulata pride le, če so glave trezne in neobremenjene kdo bo koga temveč, kaj ima lahko posamezni prevoznik več, če se pri storitvah kombinira.
...je tako, žal.... ...Dolfe napisal/-a: Škoda, da jih 90% ne razmišlja tako. Pa s temi procenti ne mislim samo SŽ.