Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Včeraj, 6.10. 2012 sta prvič zasvetila US A2 in Ps A2 za postajo Grosuplje iz smeri Kočevje.....likovna signala se poslavljata.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Dirigent napisal/-a:Včeraj, 6.10. 2012 sta prvič zasvetila US A2 in Ps A2 za postajo Grosuplje iz smeri Kočevje.....likovna signala se poslavljata.
Zaključila sta svoje poslanstvo :pope . Zamenjala pa se je tudi postavljalna miza pri prometniku. Se ker precej razlikuje od stare

Slika

Slika

Je pa (spet) prišlo do spremembe, kajti iz Kočevja se uvaža na tira 3 in 4.
To zna biti neugodno kadar bo vlak iz Ljubljane zamujen, iz Kočevja pa ne.
Imajo pa sedaj prometniki še eno skrb na grbi: zapornice
proti VG je prej zapiral kretnik, zdaj pa jih morajo sami. Izvoznih signalov pa ni. Na mizi je tudi že mozaik za zapornice v km 1.1, ki bi morale delovati do novega VR. Bomo videli.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

ŽAT32 napisal/-a:http://shrani.si/f/3N/II/wN1mUQJ/p1020316.jpg

Je pa (spet) prišlo do spremembe, kajti iz Kočevja se uvaža na tira 3 in 4.
To zna biti neugodno kadar bo vlak iz Ljubljane zamujen, iz Kočevja pa ne.
Na mozaiku so narisani samo trije tiri. Glede na to, da naj bi se iz Kočevja (predpostavljam, da zgoraj levo) uvažalo na tira 3 in 4, očitno na shemi manjka 1. tir? Ali pa slabo vidim? :hmm
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Na mozaiku so narisani samo trije tiri. Glede na to, da naj bi se iz Kočevja (predpostavljam, da zgoraj levo) uvažalo na tira 3 in 4, očitno na shemi manjka 1. tir? Ali pa slabo vidim?
Kot laik predvidevam da tira 1 in 5 nista vključena v mozaik, odcepi so, tirov pa ni. Ali se mogoče motim, poznavalci?

LPL
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj napisal/-a: Kot laik predvidevam da tira 1 in 5 nista vključena v mozaik, odcepi so, tirov pa ni. Ali se mogoče motim, poznavalci?

LPL
Tir ena služi kot skladiščni tir, peti je odstavni tir, tiri 6,7,8 in 9 pa so kurilniški, zato jih tudi ni v shemi.
Načrt postaje konec leta 1986 pa je izgledal takole
Tine
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Prostost oz zasedenost tirov se bo kontrolirala s pomočjo izolirk le na tirih 2,3,4.To je običajna praksa pač se varčuje.Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Mirče napisal/-a:Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Po čem sklepaš, da bo motorni pogon, namreč na mizi ni niti ene tipke na kretniških mozaikih?

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Mirče napisal/-a:Prostost oz zasedenost tirov se bo kontrolirala s pomočjo izolirk le na tirih 2,3,4.To je običajna praksa pač se varčuje.Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Žal prihaja kanček krute resnice :twisted: . V Grosupljem ni montirana nobena Hi-tech SV naprava, ampak samo še tretja relejna skupina ROSP.
Izolirk in kretniških pogonov (motorjev) še nekaj časa ne bo. Kar je na mozaiku videti kot izolirka je samo indikacija, kam je postavljena vozna pot in nič drugega. Na tirih 2 in 4 sta dve, ker se lahko uvaža z dveh strani, tretji tir pa ima tri, ker pač naprava omogoča uvoz s treh strani. Edina indikacija je uvoz vlaka je na tistem mozaiku, ki ima tipko TVP A1, TVP A2 ali TVP B. Ko vlak povozi tirni kontakt se belo polje obarva rdeče in zapiska brenčač.
Način zavarovanja in dela na postaji pa je enak kot leta 1960, ko so postavili bločno napravo: privolitve z induktorjem, fonogrami, ključi, kretniki in hruške levo - desno. Žal. Tista dva raztirnika na B strani na tirih 5 in 6 pa bi tudi že zdavnaj morala biti.
Žal gre razvoj zeeelooo pooočasii naprej. S takimi koraki je zrel za ortopedsko kliniko :evil:
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a dingo »

A ni bilo govora, da se ROSP-a naj ne bi več vgrajevalo?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

dingo napisal/-a:A ni bilo govora, da se ROSP-a naj ne bi več vgrajevalo?
Saj je bilo tudi govora, da se ne sme krasti :D

Verjetno je 'šlo skozi' zaradi tega, ker je ROSP že na dve strani, pa da se nebi nekaj spet kompliciralo ...
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a 541 »

Po rekonstrukcijah tudi naj ne bi bilo več 700 metrskih zavornih razdalij, na kočevki pa menda vseeno bo kljub rekonstrukciji SV naprav.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

541:
Po rekonstrukcijah tudi naj ne bi bilo več 700 metrskih zavornih razdalij,
Pa še marsičesa naj več ne bi bilo........ Recimo remontov na evropskih koridorjih v lažjem terenu za progovno hitrost 80 km/h, ali pa na skoraj premih odsekih za 100 -120 km/h. Sicer pa zakaj bi vgrajeval signale na 1000 m zavorno razdaljo, če so hitrosti na progi med 60 in 80 km/h.

LPL
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a kurjač »

Danes so sestavili novo progo z postajo Ribnica. Posnetka žal nimam, so pa iz končne točke do koder smo peljali tolčenec.

Pogled proti Ortneku
Slika


v daljavi za podbijalkami je stroj za prage, katere nosi proti postaji

Slika


Ljubljančan je razkladal pesek, naš pa je počival v Ortneku

Slika


tudi cestna ekipa je hitela

Slika
kurjač
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

A ste spet obležali pod Čušperkom? :zzz
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

Stik nove proge z razvalinami starega:

Slika

Med novim in starim je karantena ... da trohnoba s 65 let starih pragov ne bi prehitro skočila na letošnje :mrgreen:

Slika Slika


Kaj se sveti tam v daljavi?

Slika

Slika

:shock: Gradbena jama :!:
Slika

Bojda bo tole podhod na peron. Začeli so ta ponedeljek, skala pa je menda tako trda, da je bilo potrebno miniranje.
LP, Metod
Odgovori