Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
A kdo ve, zakaj se ukinja Citadella?
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
To, da se ukinjajo mednarodni vlaki tudi meni ni všeč, ampak na žalost mi nismo tisti ki bi lahko kaj konkretenega storili. Kot največji minus (trenutno) vidim ukinitev edinega direktnega vlaka za Budimpešto, iz Zagreba pa naj bi vozil tudi samo še 1 par skozi celo leto + avtovlak Split-Budimpešta med sezono. Bomo na koncu prisiljeni na Madžarsko z vlakom potovati na podoben način kot se gre sedaj v Italijo (govorim o potovanju z vlakom po celotni trasi, ne npr. sprehod med Goricama), se pravi preko Avstrije ali preko Koprivnice in potem sprehod čez mejo?
Negodovanje mi je sprožila tudi ukinitev nočnega vlaka za Beograd ki je bil super povezava naprej za Balkan Express proti Bolgariji in Turčiji. Izgleda da bo potrebno potovati na določene destinacije en dan prej da bi ujeli povezavo za naš cilj.
Kot ste omenili že nekateri je tudi vozni red na strani DB nekoliko čuden, vsaj kar se tiče prikaza relacije vlakov in vmesnih postaj. Primer je vlak 211:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/traini ... er=tp&rt=1&
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/traini ... er=tp&rt=1&
Če je komu jasno kje je razlika med IC 211 in D 211 naj mi prosim razloži. Nekaj vlakov se konča tudi na postaji Savski Marof vendar mislim da je to zato ker hrvaški vozni red še ni vnešen.
V vsakem primeru nas čaka kar nekaj presenečenj in pustolovščin ko bomo želeli priti z vlakom iz točke A v točko B.
Negodovanje mi je sprožila tudi ukinitev nočnega vlaka za Beograd ki je bil super povezava naprej za Balkan Express proti Bolgariji in Turčiji. Izgleda da bo potrebno potovati na določene destinacije en dan prej da bi ujeli povezavo za naš cilj.
Kot ste omenili že nekateri je tudi vozni red na strani DB nekoliko čuden, vsaj kar se tiče prikaza relacije vlakov in vmesnih postaj. Primer je vlak 211:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/traini ... er=tp&rt=1&
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/traini ... er=tp&rt=1&
Če je komu jasno kje je razlika med IC 211 in D 211 naj mi prosim razloži. Nekaj vlakov se konča tudi na postaji Savski Marof vendar mislim da je to zato ker hrvaški vozni red še ni vnešen.
V vsakem primeru nas čaka kar nekaj presenečenj in pustolovščin ko bomo želeli priti z vlakom iz točke A v točko B.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Tudi glede ukinitve Citadele mi ni čisto vse jasno.
Pred cca. 7 leti sem se peljal iz LJ v Budimpešto in čez nekaj dni nazaj. Pri nas je bil vlak resda že skoraj grozljivo prazen, medtem ko je bil med prvim malo večjim madžarskim krajem (Zalaegerszeg) in Budimpešto poln. Podobno je bilo tudi nazaj grede. Vlak (vagoni SŽ) bi moral po voznem redu v Budimpešti počakati okoli 20h za povratek, v tem času so si Madžari še "sposodili" vagone za en njihov notranji IC proti jugu države in nazaj (vlak viden na lastne oči nekje južno od Budimpešte).
Tako da, če že kdo, bi po logiki morali naši biti bolj zainteresirani za ukinitev kot Madžari.
Pred cca. 7 leti sem se peljal iz LJ v Budimpešto in čez nekaj dni nazaj. Pri nas je bil vlak resda že skoraj grozljivo prazen, medtem ko je bil med prvim malo večjim madžarskim krajem (Zalaegerszeg) in Budimpešto poln. Podobno je bilo tudi nazaj grede. Vlak (vagoni SŽ) bi moral po voznem redu v Budimpešti počakati okoli 20h za povratek, v tem času so si Madžari še "sposodili" vagone za en njihov notranji IC proti jugu države in nazaj (vlak viden na lastne oči nekje južno od Budimpešte).
Tako da, če že kdo, bi po logiki morali naši biti bolj zainteresirani za ukinitev kot Madžari.
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Še malo na drug konec Slovenije:
Ali je že znan vozni red za Kočevko oz. kdaj bo?
Ali je že znan vozni red za Kočevko oz. kdaj bo?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
nič ne bo...
verjetno 2014 če bo
verjetno 2014 če bo
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Ajznponar napisal/-a:Tudi glede ukinitve Citadele mi ni čisto vse jasno.
Pred cca. 7 leti sem se peljal iz LJ v Budimpešto in čez nekaj dni nazaj. Pri nas je bil vlak resda že skoraj grozljivo prazen, medtem ko je bil med prvim malo večjim madžarskim krajem (Zalaegerszeg) in Budimpešto poln. Podobno je bilo tudi nazaj grede. Vlak (vagoni SŽ) bi moral po voznem redu v Budimpešti počakati okoli 20h za povratek, v tem času so si Madžari še "sposodili" vagone za en njihov notranji IC proti jugu države in nazaj (vlak viden na lastne oči nekje južno od Budimpešte).
Tako da, če že kdo, bi po logiki morali naši biti bolj zainteresirani za ukinitev kot Madžari.
Proti Budimešti se s tem vlakom vozim vsaj enkrat do dvakrat letno zadnja 4 leta. Imam povsem isto izkušnjo. Vlak se od Zalaergeszega napolni. Vstopajo in izstopajo pa ljudje tudi ob prvih postajah za Hodošem na Madžarskem. Zato me res preseneča ukinitev tega direktnega vlaka.
Lep pozdrav,
Tomi
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
kdo se bo pa zdaj fural čez avstrijo ali hrvaško 14ur...v budapest
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Sej boljš da se jo ukine ker je bila njena ura v Slovenijo povsem zgrešena in z njo nisi imel skoraj nobene zveze več z regionalnimi programi razen z glavnimi...bohinjc napisal/-a:kdo se bo pa zdaj fural čez avstrijo ali hrvaško 14ur...v budapest
Sicer pa preko avstrije nič ne fali čas vožnje je isti, pa še vagoni so pod klimo...
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
A tale zadnji stavek malce diši na cinizem? S Citadelo se "še" pride v/iz Budimpešto pribljižno v 9 urah, no tudi preko Avstrije ni potovanje bistveno daljše (v najboljših primerih cca pol ure). Zagotovo pa ne bo cena takega potovanja nič več 39€ v eno smer oz. povratna 49€. V preteklem voznorednem obdobju pa je bila povratna vozovnica 39€. Iz tega sklepam, da zna biti tu glavni vzrok za ukinitev Citadele. Kot je bilo že tu ugotovljeno, je bil na madžarski strani vlak zelo dobro zaseden, po Sloveniji pa je vozil skladno z našimi potovalnimi navadami. Kako so si delili upravi denar od tako prodanih vozovnic je pa seveda poslovna skrivnost, kot je tudi kdo stoji za ukinitvijo. K temu, da je bila Citadela za naše turiste terminsko neugodna pripomore tudi to, da si bil prisiljen v Budimpešti nočiti vsaj dvakrat, če si si hotel ogledati vsaj minimum od minimuma.Re 4/4 napisal/-a:Sej boljš da se jo ukine ker je bila njena ura v Slovenijo povsem zgrešena in z njo nisi imel skoraj nobene zveze več z regionalnimi programi razen z glavnimi...bohinjc napisal/-a:kdo se bo pa zdaj fural čez avstrijo ali hrvaško 14ur...v budapest
Sicer pa preko avstrije nič ne fali čas vožnje je isti, pa še vagoni so pod klimo...
To, da bosta vlaka 1246 in 1247 vozila zgol v poletnih mesecih je nekako razumljivo. Klub dejstvu, da bo potovanje daljše za poldrugo uro oz. še + eno uro (Ljubljana), je pozitivna stran tega, da si lahko res na hitro ogledaš Budimpešto že v enem dnevu, če prenočiš vsaj enkrat, si pa že na dobri poti da vidiš kar nekaj znamenitosti Budimpešte. Ravno tako to velja tudi za turiste kateri bodo s tem vlakom pripotovali v Ljubljano.
Cena spalnika pa zna biti primerljiva s ceno nočitve v hotelu, tako da zna biti ta vlak zelo zanimiv.
Tine
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Noben cininem ni prisoten...Tin€ napisal/-a: A tale zadnji stavek malce diši na cinizem? S Citadelo se "še" pride v/iz Budimpešto pribljižno v 9 urah, no tudi preko Avstrije ni potovanje bistveno daljše (v najboljših primerih cca pol ure).
Preko avstrije prideš iz Maribora če greš na croatio v 6 urah pa pol. Ok cene mogoče ampak malce čudno je da bi šel samo za 1 dan na madžarsko zato se bolj splača interrail karta v bistvu, verejtno se bo pa ponovila zgodba z Prago ko so ukinili direktni vlak ampak še vedno pa lahko kupiš karto za Budimpešto po nižji ceni, če greš preko avstrije...
Lahko bi se drugače vprašal. Koliko stroškov je dejansko pokrilo prodaja vstopnic, glede na to da tiste ko kupiš po nižji ceni ne odtehtajo dejanskih stroškov, da je treba plačat dvoje strojevodji + dva sprevodnika pa še mogoče pomočnika na reganu, pa lastne vagone, vožnjo pa porabljeno elektriko/nafto in še in še... V tujini je trend, da se vlaki z hudo izgubo ukinjajo...Tin€ napisal/-a:Kako so si delili upravi denar od tako prodanih vozovnic je pa seveda poslovna skrivnost, kot je tudi kdo stoji za ukinitvijo
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Bolj ej problem izgube potnikov zaradi nikoli dokončanih remontov..prestopanje v Pragerskem...pa v Divači...pa še kje. In to v dnevih, ko so največje špice.... Saj ljudje niso neumni...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Verjetno si nameraval napisati vozovnice ne pa vstopnice.Re 4/4 napisal/-a:Tin€ napisal/-a: Lahko bi se drugače vprašal. Koliko stroškov je dejansko pokrilo prodaja vstopnic, glede na to da tiste ko kupiš po nižji ceni ne odtehtajo dejanskih stroškov, da je treba plačat dvoje strojevodji + dva sprevodnika pa še mogoče pomočnika na reganu, pa lastne vagone, vožnjo pa porabljeno elektriko/nafto in še in še... V tujini je trend, da se vlaki z hudo izgubo ukinjajo...
Nikar ne prezri dejstva, da se Citadela "financira" na slovenskem delu poti zgol iz prodaje mednarodnih vozovnic. Potniki v "domačem" prometu pač plačajo normalno ceno + dodatek. Pa še država primakne kakšen cent subvencije za potovanje znotraj Slovenije. Tako, da razglabljanje o pokritosti stroškov pri tem vlaku ne pije vode. Marsikateri "lokalc" se vozi bistveno bolj prazen kot pa Citadela po slovenskem delu, pa klub temu vozi oz. bo še vozil.
To pišem iz izkušen, saj nisem samo enkrat potoval z njo, res pa je da nisem reden potnik na njeni relaciji, tako da ...
Tine
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Cokla, to je pa največji magnet (beri dva ista pola magnetizma) za potovanje z vlaki.cokla napisal/-a:Bolj ej problem izgube potnikov zaradi nikoli dokončanih remontov..prestopanje v Pragerskem...pa v Divači...pa še kje. In to v dnevih, ko so največje špice.... Saj ljudje niso neumni...
"Vikend" zapore tira za tistih bogih 300 metrov remonta so burleska brez primere. Vem da bom nekatere na tem forumu užalil s to izjavo, ampak tako se ne dela. Predviden je drugi tir na relaciji Pragersko - Hodoš. Zakaj se ne gradi vzporedno drugi tir, saj je večino zemljišča že v lasti železniške infrastrukture. Novogradnja bi bila bistveno cenejša, predvsem pa hitrejša, plus tega nebi nič motila, no skoraj da nič, prometa po obstoječi progi. Po izgradnji novega tira, pa bi se lahko počasi prešlo še na posodobitev obstoječega tira. Da o prepustnosti tako posodobljene proge sploh ne govorim.
Zakaj bi se naredilo nekaj tako logičnega. Verjetno zato, ker še prekleto resno velja tista: "Kjer se logika konča, se železnica začne", vsaj v naši državi je žal tako.
Strošek remonta z kakšno megamrcino, katera naredi kar zavidlivih 6 kilometrov popolnega remonta v zgol 72 urah, je pa itak misija nemogoče. Zakaj nebi domači delali podobno dolžino remonta skoraj da celo leto. Delavci bodo imeli zagotovljen šiht, pa še kakšen žep se komu dodatno odebelji.
Tine
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
No, da ne boš mislo, da privoščim da ga ukinejo v celoti. Ampak očitno SŽ prihaja k pameti, da določeni vlaki (mednarodni+notranji) vozijo samo v tistih obdobjih ko so časi počitnic/praznikov, ko so lepo zasedeni. Lahko ti pa povem kako sem jaz videl citadelo. Iz LJ do CE je bila večkrat tam 1/4 zasedena očitno z tistimi, ki so prihajali z mednarodnimi iz Beljaka in naprej. No od CE naprej je pa bilo tam okoli do 10 ljudi ki so šli naprej. SEveda govorim za delovne dni. Obrato pa odvisno od dnevov.Tin€ napisal/-a: To pišem iz izkušen, saj nisem samo enkrat potoval z njo, res pa je da nisem reden potnik na njeni relaciji, tako da ...
Hm verjetno zaradi birokracije...Tin€ napisal/-a: Predviden je drugi tir na relaciji Pragersko - Hodoš. Zakaj se ne gradi vzporedno drugi tir, saj je večino zemljišča že v lasti železniške infrastrukture. Novogradnja bi bila bistveno cenejša, predvsem pa hitrejša, plus tega nebi nič motila, no skoraj da nič, prometa po obstoječi progi
Se pa 100 % strinjam z coklo, tudi mene že počasi konkretno jezijo Poljčane . non stop čakanja na tej relaciji, že ene 4 leta je tako
Re: Vozni red 2012 / 2013 - ukinjanje vlakov
Moti me naslednje. Ukinjajo se nekateri mednarodni vlaki, obenem pa je v načrtu gradnje in posodabljanja železniškega omrežja polno nekih načrtov o progah primernih tudi za mednarodni promet. Kdo pa se bo vozil, če se sedaj kar naprej nekaj ukinja. V vsako normalno državo se mora priti tudi z vlakom in to iz vseh smeri. Iz Italije se več ne da, iz Madžarske le z nekim čudnim spalnikom, ki vozi celo večnost, za Zagreb je vlakov vsako leto manj, za Srbijo ni več spalnika. Vsak turist, ki pride k nam je dobrodošel, tudi če je v tranzitu. Če ni povezav, ne bo tudi tranzita. Popotnikov je veliko in niso vsi revni. Prav tako nikjer ne piše, da bi morale države subvencionirati le letalske linije v London. Zakaj ne bi raje omogočili dva vlaka dnevno na Madžarsko in v Italijo. Zakaj tudi ne bi javno zapisali koliko ljudi se pelje s spalnikom v Beograd in zakaj se precej zaseden vlak ukinja. Železnica porablja državna sredstva za potniški promet.
Ves čas bi bilo potrebno skrbeti zato, da so na vlakih potniki, tudi če je kakšen vlak manj zaseden. Ko se bo stanje izboljšalo, se bo njihovo število še povečalo, sedaj pa ne padlo. Komu bi pa potem gradili? Kdo rabi hitro progo v Italijo? Tja pelje solidno ohranjena elektrificirana in dvotirna. Za tovorni promet pa je bistvena nosilnost in odprtine tunelov. Le potniki bi lahko potovali hitreje, a ne. Pa še nekaj: zakaj Rusi omogočajo večdnevna tudi mednarodna potovanja, pa so tirna širina, velike razdalje in neprijazne meje z vizumskim režimom? Saj so vendar letala. V Sloveniji, Italiji, na Hrvaškem pa se z železnico ne splača potovati.
Ves čas bi bilo potrebno skrbeti zato, da so na vlakih potniki, tudi če je kakšen vlak manj zaseden. Ko se bo stanje izboljšalo, se bo njihovo število še povečalo, sedaj pa ne padlo. Komu bi pa potem gradili? Kdo rabi hitro progo v Italijo? Tja pelje solidno ohranjena elektrificirana in dvotirna. Za tovorni promet pa je bistvena nosilnost in odprtine tunelov. Le potniki bi lahko potovali hitreje, a ne. Pa še nekaj: zakaj Rusi omogočajo večdnevna tudi mednarodna potovanja, pa so tirna širina, velike razdalje in neprijazne meje z vizumskim režimom? Saj so vendar letala. V Sloveniji, Italiji, na Hrvaškem pa se z železnico ne splača potovati.