Ni zavil v odklon, 3ji tir postaje vižmarje je glavni prevozni tir._Borsig_ napisal/-a:
Verjetno je bil potem zelo presenečen, ko je nenkrat zavil v odklon in na tir s stoječo Gomulko!?!
Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?
Nesreča vlaka v Vižmarjah
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
in kakšen je bil epilog zgodbe v jesenicah...???
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
boris napisal/-a:in kakšen je bil epilog zgodbe v jesenicah...???
To je novinar napisal in da uradnega lista o nesreči pa se ne daje na splet... ali pačKomisija Slovenskih železnic (SŽ) je končala preiskavo trčenja potniškega in tovornega vlaka 26. avgusta na Jesenicah. Na podlagi preverjenih dejstev in ugotovitev v času preiskave ter na osnovi pridobljene dokumentacije so sklenili, da je do izrednega dogodka prišlo zaradi začetka vožnje potniškega vlaka s tira 4 postaje Jesenice brez dobljenega dovoljenja za vožnjo.
Mnenje komisije torej deloma potrjuje neuradne informacije, da naj bi nesrečo zakrivil strojevodja potniškega vlaka, ki je s postaje odpeljal prezgodaj in kljub rdeči signalni luči. Težavo pri preiskavi SŽ in ministrstva za promet je sicer povzročalo dejstvo, da naprave, ki beležijo dogajanje na postaji, med nesrečo niso delovale pravilno.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Eden od osnovnih pogojev za postavitev uvoznega signala ni bil izpolnjen in to je, da TIR NI BIL PROST oz. je bil zaseden z gomulko.541 napisal/-a:Poleg tega veš, da se pri vožnji mimo rdečega uvoznega signala ponavadi tudi pogovor po RDZ konča s tem, kako je z izvozom: je na stoj, je postavljen ... Ni v nobenem pravilniku, ampak samo kot olajšava strojevodji, da ve, kako voziti.cokla napisal/-a:...sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu. Kar je možno....pa pustimo domneve. Napake so se in se še bodo dogajale. Varnostne naprave gor ali dol...
Nek vzrok je že bil, da signala ni bilo mogoče postaviti._Borsig_ napisal/-a: Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?
Povsem na splošno. Vedno se omenja okvara signala ... sam signal je redko v okvari, pač niso izpolnjeni vsi pogoji, ki so potrebni, da signal pokaže signalni znak za dovoljeno vožnjo. In signal ostane rdeč. Kaj je vzrok "okvare signala" mora ugotoviti prometnik / progovni prometnik in potem ukrepati v skladu s predpisi ter ko (in če) so izpolnjeni določeni pogoji za vožnjo vlaka dovoliti vožnjo mimo neuporabnega signala. Seveda je pa tukaj takoj prisoten človeški faktor.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
mogoče so oni res tako "sklenili" ampak dokazali mu pa niso nič...Re 4/4 napisal/-a:boris napisal/-a:in kakšen je bil epilog zgodbe v jesenicah...???To je novinar napisal in da uradnega lista o nesreči pa se ne daje na splet... ali pačKomisija Slovenskih železnic (SŽ) je končala preiskavo trčenja potniškega in tovornega vlaka 26. avgusta na Jesenicah. Na podlagi preverjenih dejstev in ugotovitev v času preiskave ter na osnovi pridobljene dokumentacije so sklenili, da je do izrednega dogodka prišlo zaradi začetka vožnje potniškega vlaka s tira 4 postaje Jesenice brez dobljenega dovoljenja za vožnjo.
Mnenje komisije torej deloma potrjuje neuradne informacije, da naj bi nesrečo zakrivil strojevodja potniškega vlaka, ki je s postaje odpeljal prezgodaj in kljub rdeči signalni luči. Težavo pri preiskavi SŽ in ministrstva za promet je sicer povzročalo dejstvo, da naprave, ki beležijo dogajanje na postaji, med nesrečo niso delovale pravilno.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Sam zelo dobro poznam kaj pomeni meter na železnici v primeru kakšne izrednosti. Sekunda se ti raztegne na minuto ko šteješ metre da lahko pravi čas ustaviš pred oviro.bronz napisal/-a:Pa ne da si pozabil, da je trenutek na tirih lahko zelo dolg (trdim na podlagi lastnih izkušenj) lahko je komentirat nekje od daleč.....dare20 napisal/-a:Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA.Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi
Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka.....
Vsak strojevodja mora vedet kaj ga čaka (bog pomagaj če to spozna prepozno!) si že pozabo....a...Z ENO NOGO V ZAPORU, Z DRUGO V GROBU...da položnic od g.Ceneta ne omenjamo plus ti TVoji davkoplačevalci.............kot da nismo vsi......
Drugače pa v tvojem komentarju si lepo napisal, da strojevodja mora predvidevati kaj ga lahko čaka za ovinkom, še posebej v takšnem primeru.
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Pravilno razmišljanje !!!! Strojevodje vozite počasi,predvidevajte kaj vas čaka na postaji,za ovinkom na odprti progi (v primeru razveljavitve signala) Ne pospešujte dokler ne vidite........ V gosti megli baterijo v roke in peške proti naslednjem signalu,ziher je ziher pa še zamere davkoplačevalcev nebo !!! Ne zaupajte prometu in varnostni tehnologiji !!! Pa še obe nogi bosta ostali na varnem !!!
Je pa poklic strojevodje pomilovanja vreden !!! Če voziš po predpisih (kot zgoraj omenjeni) ti v primeru izr. dogodka zamerijo in te obsojajo le udeleženi potniki in davkoplačevalci,bognedaj pa da vozi 2 km/h več od predpisane ga noben hudič ne reši (niti ne poskuša) !!
LP
Je pa poklic strojevodje pomilovanja vreden !!! Če voziš po predpisih (kot zgoraj omenjeni) ti v primeru izr. dogodka zamerijo in te obsojajo le udeleženi potniki in davkoplačevalci,bognedaj pa da vozi 2 km/h več od predpisane ga noben hudič ne reši (niti ne poskuša) !!
LP
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Kaj lahko naredi strojevodja, ki ima predpisano hitrost na delu proge... pa proga je brez "ovinka"...
...če mu pripelje na progo tale iz začetka teme...
Razen da potrobi v primerni razdalji pred prehodom...
...če mu pripelje na progo tale iz začetka teme...
Razen da potrobi v primerni razdalji pred prehodom...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Ni ga strojevodje verjetno ki nebi uporabil hitre zavore še preden bi "trobil" !!!! Ni potrebno ugibat kak bi se končal nalet npr. Siemensa na terenca težkega približno dve tone pr hitrosti 100 km/h (omenjeni del proge) !!
Verjetn pa sploh nebi bilo ogrožanja saj bi strojevodja predvidel
Predvidevaš na motorju,avtu,zvečer pri ženi........pri vožnji vlaka pa se držiš predpisov in voznega reda.....amen !!!!
off topic.....
LP
Verjetn pa sploh nebi bilo ogrožanja saj bi strojevodja predvidel
Predvidevaš na motorju,avtu,zvečer pri ženi........pri vožnji vlaka pa se držiš predpisov in voznega reda.....amen !!!!
off topic.....
LP
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Si slišal @dare20 ..... preberi večkrat in naglas!kamerad napisal/-a: Predvidevaš na motorju,avtu,zvečer pri ženi........pri vožnji vlaka pa se držiš predpisov in voznega reda.....amen !!!!
off topic.....
LP
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Glej to kar si napisal si pokazal svojo strokovnost in svojo 5 stopnjo. Ne mešaj kar vse povprek in ne meči vseh dogodkov na progi v isti koš. ČE imaš strokovni izpit ne bova šla v detajle, če pa hočeš pa greva. Določenih podrobnosti na progi v primeru voženj mimo rdečega signala je že po predpisih drugačen postopek. MAr ne.kamerad napisal/-a:Ni ga strojevodje verjetno ki nebi uporabil hitre zavore še preden bi "trobil" !!!! Ni potrebno ugibat kak bi se končal nalet npr. Siemensa na terenca težkega približno dve tone pr hitrosti 100 km/h (omenjeni del proge) !!
Verjetn pa sploh nebi bilo ogrožanja saj bi strojevodja predvidel
Predvidevaš na motorju,avtu,zvečer pri ženi........pri vožnji vlaka pa se držiš predpisov in voznega reda.....amen !!!!
off topic.....
LP
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Jaz poznam sceno na gorenjski progi in moram reči, da so strojevodje s svojim vztrajnim trobljenjem pred prehodi čez progo (tudi "črnimi", ki pa jih strojevodje dobro poznajo, rešili že marsikatero življenje. Tudo pešci se obnašajo kot ovce na "črnih" prehodih, nekateri so zamišljeni...res pa je tudi, da vlak "prileti" skoraj neslišno...odkar so tirnice zavarjene in delajo vlake, ki ne povzročajo hrupa.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Konkreten odgovor o konkretnem signalu (UsA p.Vižmarje) Vse lepo in prav dare20 razmišljaš v duhu večje varnosti ,lepo !!!541 napisal/-a:To, kar si napisal, velja v primeru vožnje v postajo na signalni znak "previdna vožnja", v žargonu je to še vedno "na klic", kjer je maksimalna hitrost 20 km/h in tako, da se lahko vlak pred vsako morebitno oviro na postaji ustavi. Pri vožnji mimo neuporabnega (rdečega) signala z dovoljenjem z nalogom, s fonogramom po RDZ, je pa dovoljena hitrost enaka omejeni hitrosti čez kretnice oziroma maksimalno 50 km/h. Če je hitrost nižja (uvoz na zaseden tir, ni zagotovljene prepeljevalne poti, prevoz nezasedene daljinsko vodene postaje itd.) je potrebno o tem strojevodjo posebaj opozoriti. Kolikor vem je bila vožnja mednarodnemu vlaku mimo neuporabnega rdečega uvoznega signala dovoljena preko RDZ, torej tisti del, da je potrebno voziti tako, da se lahko vlak pred kakšno koli oviro ustavi, odpade.dare20 napisal/-a: Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka. Pustimo kaj je zamočil prometnik. On bo pokasiral svoj del porcije.
Skratka, ni realno pričakovati, da bi se lahko mednarodni vlak pravočasno ustavil pred Gomulko.
541 je lepo opisal 12 člen signalnega pravilnika (ravnanje ob okvari glavnega signala) katerega je str. med. vlaka dosledno upošteval saj bi bila v nasprotnem primeru štala še večja !!
PS Bova šla rajš na kavo !!
LP
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
..je tako, @kamerad in @541, točno tako.... ...od decembra 2008 je pač drugače, kot je bilo prej.... ...
Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah
Ljubiteljskega uporabnika železnic pa daje en čuden občutek, da si iste predpise razlagajo strojevodje na različne načine?
Upam, da se samo motim.
LP z malo straha L
Upam, da se samo motim.
LP z malo straha L