Muzejski vlak 2012
Re: Muzejski vlak 2012
..... Anton nea ne j....!Se bodo spet CD in muzej hvalelili in tolkli po prsih.
Srečni smo ker jih imamo,ne vem kaj bi brez njih.
Srečni smo ker jih imamo,ne vem kaj bi brez njih.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Muzejski vlak 2012
Nrumiću, saj nea ne j***m. Dvakrat zanikano, torej pomeni da j***m
https://www.youtube.com/watch?v=3qe1fdMokLo
Tono
https://www.youtube.com/watch?v=3qe1fdMokLo
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2012
Tono napisal/-a:Ampak, tovarišija, katerakoli damfarca že, zaradi požarne ogroženosti mora nujno delovati na nafto. A se ni nekoč že pojavila ideja, da bi v damfarco vgradili motor od Đure?
Grijanje kotlova se obavlja elektricnom energijom koju osiguravaju diesel generatori.
JBG, prihodnost je pač svet po meri the land of the free and the home of the brave
Re: Muzejski vlak 2012
....na pari nismo zaradi prihodnosti,ampak zaradi čarobne preteklosti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2012
miha30 napisal/-a:
Grijanje kotlova se obavlja elektricnom energijom koju osiguravaju diesel generatori.
Ni čisto tako
video
http://vimeo.com/6062767
Gorilnika na parniku Natzhes...
Druga, American Queen...
In January 2009, I took a short-term job on the American Queen as a "fireman." Ordinarily the fireman is responsible for operating and monitoring the boiler, but in this case the steam plant was shutdown and drained. All we did was sit in the boiler room and make sure the diesel generators in the room next door didn't spontaneously burst into flames. As you probably know the ship is mostly propelled by diesel-electric Z drives hidden underwater. The steam powered paddlewheel provides about 1000hp or a third of the total propulsion. While underway, much of the steam is provided by the heat of the diesel generators' exhaust via "waste heat economizers." One of the photos shows the burner front on the boiler; note the burner assembly is removed.
link: http://steamboats.com/museum/americanqueen.html
Tako bi lahko tudi "skrivno" poganjali muzejske, po Tonotovem patentu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2012
"No other product of man's mind has ever exercised such a compelling hold upon the public's imagination as the steam locomotive. No other machine in its day has been a more faithful friend to mankind, nor has contributed more to the growth of industry in this, the land of its birth and indeed throughout the whole world. Those who have lived in the steam age of railways will carry the most nostalgic memories right to the end.."Nurmi napisal/-a:....na pari nismo zaradi prihodnosti,ampak zaradi čarobne preteklosti.
The words of R F Hanks, Chairman of the Western Area Board of British Railways at a ceremony in Swindon Works on 18th March 1960, marking the end of steam locomotive construction in the UK with the completion and naming of 9F 2-10-0 No 92220 "Evening Star".
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2012
.....aleluja
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Muzejski vlak 2012
Pozdrav
Še malo, pa bo @ŽC iz tehniške zgodovine potegnil še eno čudo, ki se ji reče dizel-parni hibridni stroj. Določen Anglež, William Joseph Still je leta 1917 prišel na idejo, da bi združil parni stroj in dizelski motor. Namen je bil omogočiti zagon stroja s paro (s katero je možno zagnati stroje pod obremenitvijo) in po dosegu določenega števila vrtljajev preiti na kombinirani dizel-parni pogon. Pri tem načinu delovanja bi izpušni plini dizelskega motorja v posebnem kotlu (toplotnem izmenjevalcu) proizvajali paro, ki bi se potem uporabljala v parnem stroju. S tem je kanil ubiti dve muhi na en mah in sicer rešiti problem zagona dizel motorja pod obremenitvijo, hkrati pa še povečati ekonomičnost postrojenja z uporabo toplote, vsebovane v izpušnih plinih dizla (danes se to dela s turbo polnilniki). Hkrati bi lahko z dodatnim kurjenjem kratkočasno povečali moč postrojenja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Still_engine
In leta 1924 so zgradili ladjo, ki je uporabljala ta način pogona:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/POWE ... /still.htm
Ladje (določene velikosti) in lokomotive imajo kar pogosto stično točko ravno v motorju in zato ne preseneča, da so leta 1926 zgradili lokomotivo na tej osnovi, preskušali so jo pa pri LNER:
Slikica je iz "železne" literature o nenavadnih lokomotivah in sicer tele:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCO ... tsonst.htm
Tudi Wikipedia jo je zabeležila:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_dies ... locomotive
Pa še kaj se najde:
http://www.lner.info/locos/IC/kitson.shtml
To je bil edini primer (poleg baje še enega francoskega projekta na isti osnovi - Schneider Still lokomotiva) v "kapitalističnem" delu sveta, spraviti takšno lokomotivo na tire. So se pa zato bolj zagreli Rusi, ups, pardon, Sovjeti:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCO ... ssrefr.htm
So naredili tri, izgleda unikatne, primerke... In potem je bil Still-ov stroj samo še zgodovina....
LP
Jože
Še malo, pa bo @ŽC iz tehniške zgodovine potegnil še eno čudo, ki se ji reče dizel-parni hibridni stroj. Določen Anglež, William Joseph Still je leta 1917 prišel na idejo, da bi združil parni stroj in dizelski motor. Namen je bil omogočiti zagon stroja s paro (s katero je možno zagnati stroje pod obremenitvijo) in po dosegu določenega števila vrtljajev preiti na kombinirani dizel-parni pogon. Pri tem načinu delovanja bi izpušni plini dizelskega motorja v posebnem kotlu (toplotnem izmenjevalcu) proizvajali paro, ki bi se potem uporabljala v parnem stroju. S tem je kanil ubiti dve muhi na en mah in sicer rešiti problem zagona dizel motorja pod obremenitvijo, hkrati pa še povečati ekonomičnost postrojenja z uporabo toplote, vsebovane v izpušnih plinih dizla (danes se to dela s turbo polnilniki). Hkrati bi lahko z dodatnim kurjenjem kratkočasno povečali moč postrojenja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Still_engine
In leta 1924 so zgradili ladjo, ki je uporabljala ta način pogona:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/POWE ... /still.htm
Ladje (določene velikosti) in lokomotive imajo kar pogosto stično točko ravno v motorju in zato ne preseneča, da so leta 1926 zgradili lokomotivo na tej osnovi, preskušali so jo pa pri LNER:
Slikica je iz "železne" literature o nenavadnih lokomotivah in sicer tele:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCO ... tsonst.htm
Tudi Wikipedia jo je zabeležila:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_dies ... locomotive
Pa še kaj se najde:
http://www.lner.info/locos/IC/kitson.shtml
To je bil edini primer (poleg baje še enega francoskega projekta na isti osnovi - Schneider Still lokomotiva) v "kapitalističnem" delu sveta, spraviti takšno lokomotivo na tire. So se pa zato bolj zagreli Rusi, ups, pardon, Sovjeti:
http://www.douglas-self.com/MUSEUM/LOCO ... ssrefr.htm
So naredili tri, izgleda unikatne, primerke... In potem je bil Still-ov stroj samo še zgodovina....
LP
Jože
Re: Muzejski vlak 2012
....kdo bi si mislil! Sicer je bilo kar nekaj eksperimentov,ki se več ali manj niso obnesli.Trenutno sem z literaturo v zaključkih parnih časov.Razvojem parnih motorjev,Sentinel,vertikalnih V motorjev,.....čudo tega,zanimivo pa za pop....! (ni napaka ko govorim o parnih MOTORJIH!!!,Jože,ŽC,Planet pa še kdo bodo že vedeli )
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2012
Nurmi, če ti še ostane kaj časa, vrži oko na to, kaj dela skupina/grupa 5AT...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2012
ufff....po Novem Letu,mam še V19 1001 za preglodati do konca
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2012
Sem vedu da bo eden sliku - najdu fotko na FB.. (Samo so od 12-12-2012, tako da nič ne sneži..)urednik napisal/-a:Sem samo slišal pisk pa ga ni blo več... pa tako dobra fotka bi bla na Tinge Tange ... (beri Jelenov viadukt)..raziskovalec napisal/-a:Dobre slike. Sem ga hotel v Planini pričakat, pa je dosti preveč snežilo.
Samo ne vem pa, če je bilo tisto rdeče strašilo spredaj ... bi pokvaru sliko... Zvok je bil pa fenomenalen, ko je zapiskalo čez Freudental ...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5432_n.jpg
Več: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 528&type=1
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2012
Fantje ste pa pravi manekeni - same znane face....
http://www.muzejski-vlak.si/images/vsebina/plakat.jpg
http://www.muzejski-vlak.si/images/slid ... 60x320.jpg
http://www.muzejski-vlak.si/images/vsebina/plakat.jpg
http://www.muzejski-vlak.si/images/slid ... 60x320.jpg
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2012
Da ne smetim letošnje teme...
Se pa sprašujem, kdaj bo Tono zapeljal na poskusno vožnjo v...na rodni Ptuj?
Se pa sprašujem, kdaj bo Tono zapeljal na poskusno vožnjo v...na rodni Ptuj?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers