InRail (privat - Italija)
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
InRail (privat - Italija)
InRail je tudi v Sloveniji !
več novice ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... nrail.html (prej italiansko potem sem naredil slovenščino...)
lp,miro
več novice ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... nrail.html (prej italiansko potem sem naredil slovenščino...)
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: InRail (privat - Italija)
Daj rajši prilimaj italijansko novico, da bomo razumeli, kaj piše.
...
Re: InRail (privat - Italija)
Mogli bi svi Vi imati malo več poštovanja prema dotičnoj osebi:
http://www.blogger.com/profile/10440587050825633021
http://www.blogger.com/profile/10440587050825633021
Re: InRail (privat - Italija)
Zakaj ?wiggum napisal/-a:Mogli bi svi Vi imati malo več poštovanja prema dotičnoj osebi:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: InRail (privat - Italija)
Mislim da je očito da oseba ma probleme s sluhom in govorom od rođenja, in rezultat tega je njegovo napačno pisanje. Malo spoštovanja prema takvimi osebi, nebi bilo odveč.ko me je oče spremljal na poti v šolo Center za korekcijo sluha in govora v Portoroža
Re: InRail (privat - Italija)
Eno je sluh in govor, kar večina razume, nekateri pa ga tudi poznamo in vemo kako je z njim.......
Re: InRail (privat - Italija)
In kakšno vezo ima to s tem google translate skropucalom, ki ga je prilimal?wiggum napisal/-a:Mislim da je očito da oseba ma probleme s sluhom in govorom od rođenja, in rezultat tega je njegovo napačno pisanje. Malo spoštovanja prema takvimi osebi, nebi bilo odveč.ko me je oče spremljal na poti v šolo Center za korekcijo sluha in govora v Portoroža
...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Pustite zdaj to, raje kakšno o In-Railu. Se jim zaradi šestih vlakov na teden splača imeti izpostavo v Novi Gorici?
preglednik
Re: InRail (privat - Italija)
Ponavadi se samo pri nas nič ne splača.preglednik napisal/-a:Pustite zdaj to, raje kakšno o In-Railu. Se jim zaradi šestih vlakov na teden splača imeti izpostavo v Novi Gorici?
Re: InRail (privat - Italija)
Vsak začetek je težak, Toda pregovor pravi: "Iz malega raste veliko".
Sicer pa, kako to da SŽ nimajo dovoljenje za vožnjo vlakov v tujini. Na tak način kot se gredo trenutno, bodo postale lokalni distributer odvisen od volje velikih. Vse zanimive prevoze pa bodo pobrali veliki. Kar poglejte kako poteka prevoz kalcita na SV Nemčije. Tudi ni pravega razloga, da SŽ ne bi opravljale prevozov razsutih tovor v svoji režiji v Leoben in Linz. Samo zmigati se je potrebno in dobiti dovoljenja, kar v Avstriji ni prevelik problem, glede na količino prevoznikov.
Da zaključim, če se InRailu splača voziti, zakaj se ne bi SŽ, ki bi tako opravile prevoz na celoviti trasi od Zaloga (oziroma že od meje preko RS, odvisno od uzvora tovora)
LPL
Sicer pa, kako to da SŽ nimajo dovoljenje za vožnjo vlakov v tujini. Na tak način kot se gredo trenutno, bodo postale lokalni distributer odvisen od volje velikih. Vse zanimive prevoze pa bodo pobrali veliki. Kar poglejte kako poteka prevoz kalcita na SV Nemčije. Tudi ni pravega razloga, da SŽ ne bi opravljale prevozov razsutih tovor v svoji režiji v Leoben in Linz. Samo zmigati se je potrebno in dobiti dovoljenja, kar v Avstriji ni prevelik problem, glede na količino prevoznikov.
Da zaključim, če se InRailu splača voziti, zakaj se ne bi SŽ, ki bi tako opravile prevoz na celoviti trasi od Zaloga (oziroma že od meje preko RS, odvisno od uzvora tovora)
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Točno. Sami imamo Luko, torej bi ustanovili privat družbo (lahko v žlahti s SŽ), naredili pogodbo z Voest Alpine in jim prevažali razsute tovore iz Kopra v Linz.
Vendar, zakaj bi se matrali, če pa lahko država poskrbi za nas.
Vendar, zakaj bi se matrali, če pa lahko država poskrbi za nas.
preglednik
Re: InRail (privat - Italija)
amen!!preglednik napisal/-a:Točno. Sami imamo Luko, torej bi ustanovili privat družbo (lahko v žlahti s SŽ), naredili pogodbo z Voest Alpine in jim prevažali razsute tovore iz Kopra v Linz.
Vendar, zakaj bi se matrali, če pa lahko država poskrbi za nas.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: InRail (privat - Italija)
Danes sem imel eno redkih prilik, da sem lahko s fotoaparatom sledil Inrailovemu vlaku, ki sem ga slučajno videl peljati skozi Šempeter. V mislih sem imel že pripravljeno lokacijo, kjer ga bom pritisnil, ko se bo vračal proti Italiji. A glej ga zlomka: v Novi Gorici sem bil priča zanimivi debati med prometnikom in Inrailovim strojevodjo; prvi je imel skoraj že postavljen izvoz (ura je bila približno 11.20), drugi pa je vztrajal, da bodo odpeljali po voznem redu (t.j. ob 14.30). Lahko bi kdo rekel, da se hoče IR dosledno držati voznega reda trase, ki so jo zakupili, meni pa se bolj zdi, da jim je zadišalo kosilo na naši strani meje Če ne drugega, je pri nas cenejše, pa še ura je bila prava - za Italijane mora biti kosilo točno ob dvanajstih in ni ga hujšega, kot lačen Italijan! Jaz žal časa, da bi čakal odhod, nisem imel, za popoldne pa mi je dovolilnica tudi že potekla Tako sta nastali samo tile skromni sliki na postaji v Novi Gorici.
Neposredna konkurenca:
MMG, Trenitalii se upad prometa na videz kar pozna, malo zaradi konkurence, malo pa najbrž tudi zaradi krize. Sicer pa naj bi Inrail na relaciji Gorica - Nova Gorica zaenkrat vozil nekako 6 parov vlakov tedensko, zanima pa jih tudi nadaljnji prodor na slovenske proge.
Neposredna konkurenca:
MMG, Trenitalii se upad prometa na videz kar pozna, malo zaradi konkurence, malo pa najbrž tudi zaradi krize. Sicer pa naj bi Inrail na relaciji Gorica - Nova Gorica zaenkrat vozil nekako 6 parov vlakov tedensko, zanima pa jih tudi nadaljnji prodor na slovenske proge.
Tako počasi se prebujamo ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Kot razumem vozi InRail staro železo iz Nove Gorice v železarno Osoppo severno od Vidma (mogoče tudi kam drugam). Ker tudi TrenItalia (FS) prevaža podobne vagone, smatram da še vedno prepelje večino tega tovora. Koliko vlakov dnevno sploh vozi med obema Goricama?
preglednik