Muzejski vlak 2013
Muzejski vlak 2013
Tovarišija,
da me ne bi kdo prehitel tradicionalno odpiram - Muzejski vlak 2013!
Vsem skupaj vse naj naj v 2013!
Tono
da me ne bi kdo prehitel tradicionalno odpiram - Muzejski vlak 2013!
Vsem skupaj vse naj naj v 2013!
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Muzejski vlak 2013
A slike pa še nobene?!
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Muzejski vlak 2013
mogoče bo "posebni vlaki" za muzejski vlak iz Ljubljano do Beograd in Nazaj ,bo dva parna lokomotiva je 33-037+06-018 , mesec december 2013 (eni govori- mogoče bo )
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Muzejski vlak 2013
Sanjaj Miro, sanjaj... Tega pa ne boš videl, če ne zaradi tega, ker HŽ ne bo spustil naših parnih lokomotiv na svoje ozemlje (razen hladne v prevozu na servis)
Goran
Re: Muzejski vlak 2013
Gorči, takrat bo Hrvaška že v EU ..... nikol se ne ve ....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2013
Najprej slovenski križ, pol pa lahko gre v tujino.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2013
Bojim se da je muzejc do Beograda takšna znanstvena fantastika kot da bi jaz postal astronavt. Bi pa bilo zanimivo.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Muzejski vlak 2013
Ja, ko sem zadnjič brskal po tvojem računalniku, sem res videl en mail od
in potem...
in potem...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Muzejski vlak 2013
Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...milchy napisal/-a:Gorči, takrat bo Hrvaška že v EU ..... nikol se ne ve ....
No, sicer pa @milchy, lahko nam še ti poveš, kako je tebe udarila Evropa ...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Muzejski vlak 2013
prvič (1.5.2004) je bilo kar znosno, kako bo pa drugič (1.7.2013) pa .....Čišo napisal/-a:Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...milchy napisal/-a:Gorči, takrat bo Hrvaška že v EU ..... nikol se ne ve ....
No, sicer pa @milchy, lahko nam še ti poveš, kako je tebe udarila Evropa ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Muzejski vlak 2013
In po vsem tem naj pričakujemo revitalizacijo kumrovške proge...Čišo napisal/-a:Pred leti, ko še nismo bili v EU, smo brez težav vozili s paro v Gorico, Trst, tuje mašine so prihajale k nam ... Odkar smo v "združeni Evropi brez meja" pa sami problemi: Italijani računajo astronomske zneske za pilotažo, naši evropeizirani birokrati ne spustijo avstrijske mašine k nam ...
Re: Muzejski vlak 2013
Muzejski vlak 2013: pojdimo malo bolj konkretno naprej!
Datumi voženj, ki jih organizira družba ABC rent a car na relaciji Jesenice - Nova Gorica in nazaj, so znani že nekaj časa in so tudi bljavljeni na njihovi spletni strani: http://www.abc-tourism.si/muzejski-vlak ... -in-cenik/
Novost pa je letošnja ponudba turistične agencije Club, ki pripravlja vožnje po Bohinjki v obratni smeri, in sicer iz Nove Gorice na Bled. Največja sprememba je v tem, da sta predvideni le dve vožnji s parno vleko, v ostalih primerih bo muzejsko garnituro vlekel dizel. Datumi so naslednji:
-S parno lokomotivo:
-12/5, 22/9:
-Z dizel lokomotivo:
-25/4, 26/5, 2/6, 16/6, 14/7, 11/8, 25/8, 8/9, 15/9, 6/10
Medtem ko nekateri že bentite, zakaj hudiča dizel, vas prosim za malo razumevanja in pozornosti ob naslednjem pojasnilu:
V lanski poletni sezoni so bile od trinajstih predvidenih rednih Clubovih voženj izvedene samo tri, od tega le ena s parno vleko (v enem primeru je bila vzrok za izpad pare okvara lokomotive (počena vzmet), v drugem požarna ogroženost). Odkar v Novi Gorici nimamo več na razpolago ustreznega prostora (kurilnice) za hrambo parne lokomotive niti potrebnih naprav za njeno opremo (okretnice, kanala itd.), je treba za vsako Clubovo vožnjo lokomotivo dostavljati v NG in jo zvečer vračati na Jesenice. Torej za vsako polno (koristno) vožnjo ena prazna (nekoristna). Kakšni so ob tem stroški in posledično cena za najem vlaka ter cene na posameznega potnika, najbrž ni potrebno posebej ugibati. Stvar je enostavno postala predraga, zaradi pogostih izpadov parne lokomotive (ponavljam vzroke: požarna ogroženost, okvare, samo ena vozna lokomotiva na razpolago ...) pa tudi precej nezanesljiva. Alternativa so torej muzejski vlaki z dizel vleko, ki bodo tudi za potnike bistveno cenejša možnost. Seveda pa morajo gostje zelo jasno vedeti, kaj kupujejo: turistični vlak s starinskimi vagoni in dizel lokomotivo, ne pa muzejskega vlaka s parno vleko. Po dosedanjih izkušnjah to niti ni tako velik problem, saj velika večina potnikov niso neki poznavalci oz. vlakoljubci in se za nekaj 10 € nižjo ceno z veseljem odrečejo pari. V obratnem primeru, se pravi da jim za ceno pare "poturiš" dizel, pa je velika štala!
Pa še cene za Club (vozovnica za odrasle):
- para: s programom (kosilo, ogled gradu, bus, vodenje) 89 €, brez programa (samo vožnja) 50 €
- dizel: s programom 65 €, brez programa 30 €
Datumi voženj, ki jih organizira družba ABC rent a car na relaciji Jesenice - Nova Gorica in nazaj, so znani že nekaj časa in so tudi bljavljeni na njihovi spletni strani: http://www.abc-tourism.si/muzejski-vlak ... -in-cenik/
Novost pa je letošnja ponudba turistične agencije Club, ki pripravlja vožnje po Bohinjki v obratni smeri, in sicer iz Nove Gorice na Bled. Največja sprememba je v tem, da sta predvideni le dve vožnji s parno vleko, v ostalih primerih bo muzejsko garnituro vlekel dizel. Datumi so naslednji:
-S parno lokomotivo:
-12/5, 22/9:
-Z dizel lokomotivo:
-25/4, 26/5, 2/6, 16/6, 14/7, 11/8, 25/8, 8/9, 15/9, 6/10
Medtem ko nekateri že bentite, zakaj hudiča dizel, vas prosim za malo razumevanja in pozornosti ob naslednjem pojasnilu:
V lanski poletni sezoni so bile od trinajstih predvidenih rednih Clubovih voženj izvedene samo tri, od tega le ena s parno vleko (v enem primeru je bila vzrok za izpad pare okvara lokomotive (počena vzmet), v drugem požarna ogroženost). Odkar v Novi Gorici nimamo več na razpolago ustreznega prostora (kurilnice) za hrambo parne lokomotive niti potrebnih naprav za njeno opremo (okretnice, kanala itd.), je treba za vsako Clubovo vožnjo lokomotivo dostavljati v NG in jo zvečer vračati na Jesenice. Torej za vsako polno (koristno) vožnjo ena prazna (nekoristna). Kakšni so ob tem stroški in posledično cena za najem vlaka ter cene na posameznega potnika, najbrž ni potrebno posebej ugibati. Stvar je enostavno postala predraga, zaradi pogostih izpadov parne lokomotive (ponavljam vzroke: požarna ogroženost, okvare, samo ena vozna lokomotiva na razpolago ...) pa tudi precej nezanesljiva. Alternativa so torej muzejski vlaki z dizel vleko, ki bodo tudi za potnike bistveno cenejša možnost. Seveda pa morajo gostje zelo jasno vedeti, kaj kupujejo: turistični vlak s starinskimi vagoni in dizel lokomotivo, ne pa muzejskega vlaka s parno vleko. Po dosedanjih izkušnjah to niti ni tako velik problem, saj velika večina potnikov niso neki poznavalci oz. vlakoljubci in se za nekaj 10 € nižjo ceno z veseljem odrečejo pari. V obratnem primeru, se pravi da jim za ceno pare "poturiš" dizel, pa je velika štala!
Pa še cene za Club (vozovnica za odrasle):
- para: s programom (kosilo, ogled gradu, bus, vodenje) 89 €, brez programa (samo vožnja) 50 €
- dizel: s programom 65 €, brez programa 30 €
Tako počasi se prebujamo ...
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10.02.2013, 0:54
Re: Muzejski vlak 2013
Čišo,Čišo napisal/-a:Muzejski vlak 2013:
V lanski poletni sezoni so bile od trinajstih predvidenih rednih Clubovih voženj izvedene samo tri, od tega le ena s parno vleko (v enem primeru je bila vzrok za izpad pare okvara lokomotive (počena vzmet), v drugem požarna ogroženost). Odkar v Novi Gorici nimamo več na razpolago ustreznega prostora (kurilnice) za hrambo parne lokomotive niti potrebnih naprav za njeno opremo (okretnice, kanala itd.), je treba za vsako Clubovo vožnjo lokomotivo dostavljati v NG in jo zvečer vračati na Jesenice. Torej za vsako polno (koristno) vožnjo ena prazna (nekoristna). Kakšni so ob tem stroški in posledično cena za najem vlaka ter cene na posameznega potnika, najbrž ni potrebno posebej ugibati. Stvar je enostavno postala predraga, zaradi pogostih izpadov parne lokomotive (ponavljam vzroke: požarna ogroženost, okvare, samo ena vozna lokomotiva na razpolago ...) pa tudi precej nezanesljiva. Alternativa so torej muzejski vlaki z dizel vleko, ki bodo tudi za potnike bistveno cenejša možnost. Seveda pa morajo gostje zelo jasno vedeti, kaj kupujejo: turistični vlak s starinskimi vagoni in dizel lokomotivo, ne pa muzejskega vlaka s parno vleko. Po dosedanjih izkušnjah to niti ni tako velik problem, saj velika večina potnikov niso neki poznavalci oz. vlakoljubci in se za nekaj 10 € nižjo ceno z veseljem odrečejo pari. V obratnem primeru, se pravi da jim za ceno pare "poturiš" dizel, pa je velika štala!
a je muzejski vlak (parna lokomotiva) v preteklosti vozil tudi na drugih relacijah po Sloveniji?
Only fools never change!
Re: Muzejski vlak 2013
Muzejski vlak je vozil že praktično po vseh progah Slovenije, če ne drugače, ob kakšnih posebnih priložnostih, npr. obletnicah prog ipd. Redne vožnje (torej ponavljajoče se vožnje oz. izleti z enakim voznim redom in programom v določenih časovnih terminih) pa se že od leta 1986 izvajajo na Bohinjski progi, in sicer med Jesenicami in Novo Gorico (vmes nekaj let samo do Mosta na Soči) in obratno. V vseh teh letih je bilo nekaj poskusov, da bi redne vožnje uvedli tudi na nekaterih drugih relacijah (Pula - Roč v Istri na samem začetku kariere muzejskega vlaka, pa pozneje Ljubljana - Novo mesto - Straža), a brez posebnega uspeha. Bohinjska proga je pač atrakcija najmanj evropskega, če ne svetovnega formata in potovanje po njej je nekaj posebnega. Vsekakor pa bi bilo dobrodošlo, če bi vlaki s parno vleko obogatili turistično ponudbo tudi v katerem drugem delu Slovenije. Zaenkrat vse ostaja pri posamičnih pobudah in s tem občasnih vožnjah. Vlak seveda lahko pelje povsod, najame pa ga lahko vsak, ki ima predvsem dovooooolj - denarja!
Tako počasi se prebujamo ...