Pesniška dolina
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29250
Tako, oficirji so se odpeljali z avtom, vojska delno z vlaki, ostali pa peš.
Ko so prispeli na kolodvor Maribor...
...so imeli čas, da na hitro napišejo kakšno parolo...ja, grafitov še niso poznali, pa tudi barvnih sprejev še ni bilo na razpolago
NEEEE...nehaj... no, če malo premislimo, še lahko napiše Stalin...kasneje bo problem, čez nekaj let...
Nekateri so se odpravljali že domov ali pa na druge "zadatke"...
Vse pa je pričaka na kolodvoru godba na pihala...
Ostali pa so morali peš do vojašnice, seveda mimo ruševin...
Brez vojaške muzike ne gre...
Saksofonist...
Harmonikar...
Tako, oficirji so se odpeljali z avtom, vojska delno z vlaki, ostali pa peš.
Ko so prispeli na kolodvor Maribor...
...so imeli čas, da na hitro napišejo kakšno parolo...ja, grafitov še niso poznali, pa tudi barvnih sprejev še ni bilo na razpolago
NEEEE...nehaj... no, če malo premislimo, še lahko napiše Stalin...kasneje bo problem, čez nekaj let...
Nekateri so se odpravljali že domov ali pa na druge "zadatke"...
Vse pa je pričaka na kolodvoru godba na pihala...
Ostali pa so morali peš do vojašnice, seveda mimo ruševin...
Brez vojaške muzike ne gre...
Saksofonist...
Harmonikar...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Ja, seveda brez violinista tudi ne gre... dveh...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Odlične fotografije. Ob vsem tem pa človeka popade žalost, kaj je vojna storila vsem tem mladim ljudem.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29400
Prestavimo se na vir fotografij obnove popravila mostu v Pesnici z novejšim datumom: 22.5.1945.
Vendar smo že ugotovili, da so fotografije iz večih dni in da je verjetno datum zabeležbe v arhiv.V tem skupu so fotografije, ko vlak že prevozi most.
Nekatere fotografije smo že videli, vendar jih ponavljamo zaradi prejšnje objave, ko je prišlo do distorzije. Fotografije so namreč močno ukrivljene.
Odhod iz kasarne v Mariboru do železniške postaje. Tono bo povedal, ali je to "strojevi korak"
Tesarji so že v akciji...
Podporni stebri so zgrajeni, mostni nosilci so tudi že "gor", pragovi tudi,in tudi tirnice že...
Civilni šef gradbišča se je tudi oglasil...
Smrečica je tudi že na mostu...
Del mostu v smeri postaje Pesnica...
Še ena...
Izgleda, da je vitel potrebno vrniti v delvnico...kaj mislite, koliko tehta
Še zadnji pregled mostu, predno pripelje vlak...
Lokomotiva počasi potiska vagona preko mostu...
Prestavimo se na vir fotografij obnove popravila mostu v Pesnici z novejšim datumom: 22.5.1945.
Vendar smo že ugotovili, da so fotografije iz večih dni in da je verjetno datum zabeležbe v arhiv.V tem skupu so fotografije, ko vlak že prevozi most.
Nekatere fotografije smo že videli, vendar jih ponavljamo zaradi prejšnje objave, ko je prišlo do distorzije. Fotografije so namreč močno ukrivljene.
Odhod iz kasarne v Mariboru do železniške postaje. Tono bo povedal, ali je to "strojevi korak"
Tesarji so že v akciji...
Podporni stebri so zgrajeni, mostni nosilci so tudi že "gor", pragovi tudi,in tudi tirnice že...
Civilni šef gradbišča se je tudi oglasil...
Smrečica je tudi že na mostu...
Del mostu v smeri postaje Pesnica...
Še ena...
Izgleda, da je vitel potrebno vrniti v delvnico...kaj mislite, koliko tehta
Še zadnji pregled mostu, predno pripelje vlak...
Lokomotiva počasi potiska vagona preko mostu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Kje so se pa potem vozili do Lenarta, glede na to, da je pod mostom videti neprevozno?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Zmeraj se najde kakšen obvoz
V glavnem so se pa vozili itak le oficirji v odvzetih avtih...
Tak avto pride na vrsto šele v zadnjem delu nadaljevanke
Se nadaljuje....
V glavnem so se pa vozili itak le oficirji v odvzetih avtih...
Tak avto pride na vrsto šele v zadnjem delu nadaljevanke
Se nadaljuje....
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29500
Most je zdržal...
Na mostu se pojavi nova lokomotiva...
Na jekleni konstrukciji pa vidimo zapis...ki pa se ne da prebrati...
Morda pa se da prebrati na tej fotografiji?
Bo potrebno malo povečave...
SPLOŠNA STAVBENA DRUŽBA MARIBOR
Še eno fotko imamo v tem sklopu.
Od začetka sem mislil, da so civili dobili izplačilo.
Sedaj pa sem že mnenja, da so pod križem opravili eno molitev, da bi most zdržal...
Sicer bi jih imeli za saboterje
Most je zdržal...
Na mostu se pojavi nova lokomotiva...
Na jekleni konstrukciji pa vidimo zapis...ki pa se ne da prebrati...
Morda pa se da prebrati na tej fotografiji?
Bo potrebno malo povečave...
SPLOŠNA STAVBENA DRUŽBA MARIBOR
Še eno fotko imamo v tem sklopu.
Od začetka sem mislil, da so civili dobili izplačilo.
Sedaj pa sem že mnenja, da so pod križem opravili eno molitev, da bi most zdržal...
Sicer bi jih imeli za saboterje
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
železocestnik napisal/-a:
Še eno fotko imamo v tem sklopu.
Od začetka sem mislil, da so civili dobili izplačilo.
http://shrani.si/f/2U/zt/16L7pBPY/pesnica233218.jpg
Sedaj pa sem že mnenja, da so pod križem opravili eno molitev, da bi most zdržal...
Sicer bi jih imeli za saboterje
Mislim, da čakajo v vrsti, da jim razdelijo hrano
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29700
Sedaj se prestavljamo na zadnji sklop fotografij, ki ima celo datum 27.7.1945...
Pogled na gradbišče...se vidi, da so morali razdreti kar nekaj lesenih konstrukcij, da so se dokopali do tako dolgih tramov...
Naj vas ne zavede električni kabel, ki je speljan mimo delavca na desni strani...
To je sigurno ročno žaganje
No, to pa je žaganje z motorko...
železocestnik napisal/-a:
Prestavimo se na vir fotografij obnove popravila mostu v Pesnici z novejšim datumom: 22.5.1945.
Vendar smo že ugotovili, da so fotografije iz večih dni in da je verjetno datum zabeležbe v arhiv.V tem skupu so fotografije, ko vlak že prevozi most.
Nekatere fotografije smo že videli, vendar jih ponavljamo zaradi prejšnje objave, ko je prišlo do distorzije. Fotografije so namreč močno ukrivljene.
Sedaj se prestavljamo na zadnji sklop fotografij, ki ima celo datum 27.7.1945...
Pogled na gradbišče...se vidi, da so morali razdreti kar nekaj lesenih konstrukcij, da so se dokopali do tako dolgih tramov...
Naj vas ne zavede električni kabel, ki je speljan mimo delavca na desni strani...
To je sigurno ročno žaganje
No, to pa je žaganje z motorko...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Po kapah in oblačilih sodeč so pa toti pubeci pripadali podjetju Wehrmacht GmbH v stečaju...
In če se tako zamisliš, koliko ljudi s teh slik je še živih?
In če se tako zamisliš, koliko ljudi s teh slik je še živih?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Sigurno jih bolj malo gleda forum vlaki.info, da bi se videli na fotografiji
Inženirska (grdbena) brigada pa je imela svoje geslo: "JUNAKOM BORBE SLEDE JUNAKI DELA"
vendar...
na ukaz štaba 4. armade je bila brigada konec novembra 1945 ukinjena...
Inženir Sergej Bubnov, tehnični oficir 1. bataljona se spominja:
"Bilo je nekako sredi oktobra 1945, ko smo dobili nalogo, da naj pričnemo obnavljat Rašico, prvo požgano slovensko vas. V ta namen smo sestavili četo najboljših tesarjev, ki jih je imela brigada na voljo. Za gradbenega oziroma disciplinskega vodjo te skupine je štab brigade določil mene. Vsak dan smo na Rašico hodili peš iz Šentvida., kjer je bil nameščen del brigade. Na Rašici smo sekali drevesa v okoliških gozdovih in pripravljali ustrezen les za obnovo hiš. Toda tu smo delali le kratek čas. Kmalu je prišlo do razformiranja brigade in s tem je prenehala tudi njena dejavnost."
In danes?
Potrebujemo junake dela
Inženirska (grdbena) brigada pa je imela svoje geslo: "JUNAKOM BORBE SLEDE JUNAKI DELA"
vendar...
na ukaz štaba 4. armade je bila brigada konec novembra 1945 ukinjena...
Inženir Sergej Bubnov, tehnični oficir 1. bataljona se spominja:
"Bilo je nekako sredi oktobra 1945, ko smo dobili nalogo, da naj pričnemo obnavljat Rašico, prvo požgano slovensko vas. V ta namen smo sestavili četo najboljših tesarjev, ki jih je imela brigada na voljo. Za gradbenega oziroma disciplinskega vodjo te skupine je štab brigade določil mene. Vsak dan smo na Rašico hodili peš iz Šentvida., kjer je bil nameščen del brigade. Na Rašici smo sekali drevesa v okoliških gozdovih in pripravljali ustrezen les za obnovo hiš. Toda tu smo delali le kratek čas. Kmalu je prišlo do razformiranja brigade in s tem je prenehala tudi njena dejavnost."
In danes?
Potrebujemo junake dela
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29800
Pri tesarskem delu brez "klamf" ne gre...
Takšne ali podobne fotografije smo že videli...
Lepo viden ostanek starega viadukta/mosta...
Most v celotni veličini...
Tudi ti dve smo že videli, vendar izobličeni....
Sedaj pa zasres: fantje, midva sva pripeljala lokomotivo....
Ali lahko zapeljeva "gor"?
Pri tesarskem delu brez "klamf" ne gre...
Takšne ali podobne fotografije smo že videli...
Lepo viden ostanek starega viadukta/mosta...
Most v celotni veličini...
Tudi ti dve smo že videli, vendar izobličeni....
Sedaj pa zasres: fantje, midva sva pripeljala lokomotivo....
Ali lahko zapeljeva "gor"?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29900
Tako...ostalo nam je samo še nekaj fotografij,,,,ravno prav, da dosežemo mejo 30.000 ogledov
Nekatere smo že videli, vendar izobličene...
Tukaj so sedaj na kupu...
Izgleda da prvi prevoz mostu...počasi vlak zapeljuje na most...
Smo že iz najhujšega...zmagali smo....
Na mostu se prikaže druga lokomotiva...ali je ta kaj težja?
Pa tole na tenderju sploh ne izgleda kot premog...
Glede na to, kašno gledalstvo se je zbralo pod mostom, bi rekel da je to statični preizkus mostu...
Po uspešni preizkušnji se prikažejo k fotografiranju tudi tisti, ki so bili zadaj...torej projektant in drugi oficirji...
Seveda ne manjka tudi avto za Tonota...
In še zadnja...
Po dolgem premišljevanju sem se dokopal do zaključka: ja tudi obrtniki in pomožni delavci pa tudi kakšen vojni ujetnik so dobili po uspešnem preizkusu mostu ...priboljšek
Konec nadaljevanke...
Tako...ostalo nam je samo še nekaj fotografij,,,,ravno prav, da dosežemo mejo 30.000 ogledov
Nekatere smo že videli, vendar izobličene...
Tukaj so sedaj na kupu...
Izgleda da prvi prevoz mostu...počasi vlak zapeljuje na most...
Smo že iz najhujšega...zmagali smo....
Na mostu se prikaže druga lokomotiva...ali je ta kaj težja?
Pa tole na tenderju sploh ne izgleda kot premog...
Glede na to, kašno gledalstvo se je zbralo pod mostom, bi rekel da je to statični preizkus mostu...
Po uspešni preizkušnji se prikažejo k fotografiranju tudi tisti, ki so bili zadaj...torej projektant in drugi oficirji...
Seveda ne manjka tudi avto za Tonota...
In še zadnja...
Po dolgem premišljevanju sem se dokopal do zaključka: ja tudi obrtniki in pomožni delavci pa tudi kakšen vojni ujetnik so dobili po uspešnem preizkusu mostu ...priboljšek
Konec nadaljevanke...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O: 30.000
Ob jubilejih smo se ponavadi hvalili. Tokrat se ne hvalimo, ker so nam "zbežale" fotografije iz polovice teme in so teksti brez fotografij skoraj brezvezni.
Poglejmo samo, kako nam je uspelo "nabiti" zadnjih 5.000 ogledov.
Peter 5 je odstopil za objavo na forumu fotografijo obnove mostu/viadukta v Pesnici (nadvoz nad cesto v Lenart).
Postavljala so se razna vprašanja, na koncu se je našel v železniškem muzeju v Ljubljani cel fond fotografij, ki je omogočil enkrat za zmeraj zaključek, ki velja.
Pomembno je tudi to, da smo pridobili forumaša, skoraj domačina, z odličnim znanjem o progah, lokomotivah itd.
Ja, pa še eno fotko obnovljenega predora Košaki/Leitersberg smo našli v fototeki železniškega muzeja v Ljubljani, na kateri je zadaj pisalo: verjetno predor Košaki. Sedaj smo zadaj pripisali, da je to 100% predor Košaki.
To je ta fotka...
MMG smo se naučili tudi nekaj zgodovine
Ob jubilejih smo se ponavadi hvalili. Tokrat se ne hvalimo, ker so nam "zbežale" fotografije iz polovice teme in so teksti brez fotografij skoraj brezvezni.
Poglejmo samo, kako nam je uspelo "nabiti" zadnjih 5.000 ogledov.
Peter 5 je odstopil za objavo na forumu fotografijo obnove mostu/viadukta v Pesnici (nadvoz nad cesto v Lenart).
železocestnik napisal/-a:Sem mislil, da bo kdo napisal, da je lepa fotka, ta zgoraj
Ivy, težko je tekmovati z ljubljanskim tramvajem in v zadnjem času s Konjičanom
Ni lokomotiv, ni filmov...
Po vojni (WW 2) so odpeljali tir
Ja, kaj čmo...
Dobro pa je, da vsaj pišemo in lepimo podatke. Se potem najdejo novi.
Mi je Peter poslal eno fotko, ki izgleda dopolnjuje tiste fotke obnove po WW 2 na začetku te strani.
Presodite sami...
Obstaja velika verjetnost, da gre za isti most in isto kompozicijo. Peter meni, da je lokomotiva JŽ 35 (ex DRG 57.10-35 ex KPEV G10).
Petrova fotka (ne ve se kdo je avtor)...
Zgornja fotka naj bi bila posneta torej z ene, spodnja pa z druge strani.
Se zahvaljujem Petru v svojem imenu in imenu forumašev.
Postavljala so se razna vprašanja, na koncu se je našel v železniškem muzeju v Ljubljani cel fond fotografij, ki je omogočil enkrat za zmeraj zaključek, ki velja.
Pomembno je tudi to, da smo pridobili forumaša, skoraj domačina, z odličnim znanjem o progah, lokomotivah itd.
Ja, pa še eno fotko obnovljenega predora Košaki/Leitersberg smo našli v fototeki železniškega muzeja v Ljubljani, na kateri je zadaj pisalo: verjetno predor Košaki. Sedaj smo zadaj pripisali, da je to 100% predor Košaki.
To je ta fotka...
MMG smo se naučili tudi nekaj zgodovine
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Dokler se ne dokopljemo do boljših načrtov si lahko pomagamo s prerisi iz originalov.
Očitno sta oba mostova, čez Pesnico in nadvoz nad cesto v Lenart, izdelana po copy-paste metodi: isti razponi
Nista pa enaka, ker sta drugače temeljena in tudi na drugem radiju....Pesniški viadukt je bil zakrivljen, ravno tako kot Borovniški...
ftografirano 20.1.2010
...seveda je imel težave s kilometražo in opisno geometrijo
Očitno sta oba mostova, čez Pesnico in nadvoz nad cesto v Lenart, izdelana po copy-paste metodi: isti razponi
Nista pa enaka, ker sta drugače temeljena in tudi na drugem radiju....Pesniški viadukt je bil zakrivljen, ravno tako kot Borovniški...
ftografirano 20.1.2010
...seveda je imel težave s kilometražo in opisno geometrijo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers