Rudniški industrijski tir v Zagorju
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Po mojih bežnih informacijah, pa tudi po logičnem sklepanju, so lokomotivo za priliko poslovilne vožnje nališpali v Zagorju, nato pa se je pod lastno pripeljala v Šiško, kjer je končala svojo aktivno kariero.
Tako počasi se prebujamo ...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Tisto lišpanje JŽ 50-060 je bilo izvedeno delno v CD Šiška.Lokomotiva se je obnovila verjetno za obletnico rudnika. Zgodovine rudnika ne poznam in ne vem, zakaj je letnica 1911 na lokomotivi.
REK EK pomeni pravilno: Rudarski elektro-energetski kombinat Edvarda Kardelja.
povzeto iz časopisa REK EK...
Se mi je pa zapisalo TOZD Trbovlje, čeprav je bil verjetno TOZD Hrastnik. Ampak na to samoupravo se itaak ne spoznam
Pravilno:
TOZD separacija premoga Zagorje
REK EK pomeni pravilno: Rudarski elektro-energetski kombinat Edvarda Kardelja.
povzeto iz časopisa REK EK...
Se mi je pa zapisalo TOZD Trbovlje, čeprav je bil verjetno TOZD Hrastnik. Ampak na to samoupravo se itaak ne spoznam
Pravilno:
TOZD separacija premoga Zagorje
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 11.03.2013, 19:38, skupaj popravljeno 4 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Lokomotivo so 1987 odstopili,muzeju ker jo je zamenjala 62-037 ki je vozila do leta 1992.Potem so zeleni slovenije,ukinili parno vleko v Zagorju,in je nato vozil jembach 732-186.Ker je bila garaža premajhna,za tri lokomotive,so bile v njej 62-037 in jembach 732-186.Lokomotiva 62-070 pa je počivala na prostem se še spominjam,ko smo se igral na njej.
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Parna lokomotiva serije 62-070 na postaji,Zagorje avtor fotografije,G.Tadej Brate
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Tale lokomotiva je pa še dodatno zanimiva. Ne spomnim se, če je bil še kak primerek v Sloveniji in če se ne motim je ameriškega izvora. Podobne so dobile naziv Trumann (v Italiji recimo). V neki temi pred časom je že nekdo spraševal po slikah tele lokomotive, samo kje je že tista tema...cerarb napisal/-a:http://shrani.si/f/1K/jI/Vbcq6r1/226576 ... 787673.jpg
Tudi tale, je nekoč službovala v Zagorju
Goran
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Če ni bilo na Railserbia?
LP Miloš
LP Miloš
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Se opravičujem za napačno interpretacijo dogodka.
Dogodek je bil res slovo rudnika od lokomotive JŽ 50-060.
Tudi če pogledamo, kako je okranclana v Zagorju...
...in da niso "odletele" niti zastave do Šiške...
Tako, da je težko bilo ugotoviti, kam potuje, če nimaš enih drugih podatkov.
Seveda sem pogledal leto izdelave lokomotive v knjižico T. Brate: Slovenske muzejske lokomotive, Ljubljana 2004, kjer pa piše, da je bila izdelana leta 1919.
Torej nobena zveza z letnico 1911 na lokomotivi!
Grem preverit še v Pospichalovo statistiko lokomotiv...
"Za JDŽ 50-060 piše, da je bila izdelana leta 1912 s tov. številko 2806 (madž. oznaka: MAV 376.227).
Leta 1941 je prišla v last HDŽ, po letu 1945 pa JDŽ.
Nazadnje je delala kot premikalka v Zagorju, razstavljena je kot muzejski eksponat v Litiji."
Moram reči, da tem podatkom verjamem. Torej smo že bliže letnici 1911, ki je na okranclani lokomotivi.
Skoraj ne morem verjeti, da bi se ljudje v rudniku zmotili, ko so pisali letnico 1911 na tablo.
Morda je bila lokomotiva narejena leta 1911 in šele leta 1912 kupljena
Odgovor dobim lahko le v Železniškem muzeju v Ljubljani, ki je lastnik te muzejske lokomotive.
Ohranjeno imajo lokomotivsko knjigo.
In res je leto proizvodnje 1912 za JŽ 50-060, tako kot piše v Pospichalovi statistiki.
Zmotili pa se niso niti v rudniku, ko so napisali na lokomotivo letnico 1911. Kako to?
Leta 1944 so v delavnici v Zagrebu zamenjali parni kotel in vgradili drugega, izdelanega leta 1911
Lokomotiva je prispela v Šiško s "svojo" paro. Na fotografiji iz Šiške se vidi, da malo pušča para pri cilindru...
Kasneje se je pri pregledu pokazalo, da je parni kotel že pravi ubožec, kar pa ni čudno po tolikih letih
Enigma razrešena.
Dogodek je bil res slovo rudnika od lokomotive JŽ 50-060.
Tudi če pogledamo, kako je okranclana v Zagorju...
cerarb napisal/-a:
Lokomotiva serije 50-060 zadaj 62-070 v Zagorju.
...in da niso "odletele" niti zastave do Šiške...
Tako, da je težko bilo ugotoviti, kam potuje, če nimaš enih drugih podatkov.
Seveda sem pogledal leto izdelave lokomotive v knjižico T. Brate: Slovenske muzejske lokomotive, Ljubljana 2004, kjer pa piše, da je bila izdelana leta 1919.
Torej nobena zveza z letnico 1911 na lokomotivi!
Grem preverit še v Pospichalovo statistiko lokomotiv...
"Za JDŽ 50-060 piše, da je bila izdelana leta 1912 s tov. številko 2806 (madž. oznaka: MAV 376.227).
Leta 1941 je prišla v last HDŽ, po letu 1945 pa JDŽ.
Nazadnje je delala kot premikalka v Zagorju, razstavljena je kot muzejski eksponat v Litiji."
Moram reči, da tem podatkom verjamem. Torej smo že bliže letnici 1911, ki je na okranclani lokomotivi.
Skoraj ne morem verjeti, da bi se ljudje v rudniku zmotili, ko so pisali letnico 1911 na tablo.
Morda je bila lokomotiva narejena leta 1911 in šele leta 1912 kupljena
Odgovor dobim lahko le v Železniškem muzeju v Ljubljani, ki je lastnik te muzejske lokomotive.
Ohranjeno imajo lokomotivsko knjigo.
In res je leto proizvodnje 1912 za JŽ 50-060, tako kot piše v Pospichalovi statistiki.
Zmotili pa se niso niti v rudniku, ko so napisali na lokomotivo letnico 1911. Kako to?
Leta 1944 so v delavnici v Zagrebu zamenjali parni kotel in vgradili drugega, izdelanega leta 1911
Lokomotiva je prispela v Šiško s "svojo" paro. Na fotografiji iz Šiške se vidi, da malo pušča para pri cilindru...
Kasneje se je pri pregledu pokazalo, da je parni kotel že pravi ubožec, kar pa ni čudno po tolikih letih
Enigma razrešena.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Ali se 50-060 pojavi tudi v filmu Moj ata socialistični kulak?
http://www.genspot.com/video-97954/moj- ... 1-del.aspx
(med 2.10 in 2.35)
Lp
http://www.genspot.com/video-97954/moj- ... 1-del.aspx
(med 2.10 in 2.35)
Lp
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Ja.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Pol je bila celo filmska zvezda ta naša 50-060
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Izgleda, da je tale fotografija poslovilna fotografija strojevodje in kurjača od lokomotive, ki sta jo pripeljala v Šiško...
Seveda "pod paro"...se vidi
Iz fototeke železniškega muzeja v Ljubljani.
Foto: prof. Mladen Bogić
Se zahvaljujem prof. Bogiču, ravnatelju muzeja, da je dovolil objavo fotografij na forumu.
Seveda "pod paro"...se vidi
Iz fototeke železniškega muzeja v Ljubljani.
Foto: prof. Mladen Bogić
Se zahvaljujem prof. Bogiču, ravnatelju muzeja, da je dovolil objavo fotografij na forumu.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Še fotka iz rudniškega časopisa...
malo večja...
Je pa bila narejena zamenjava. TOZD separacija premoga Zagorje je dobila JŽ 62-070 in tako unificirala vozni park (z že obstoječo JŽ 62-037), železniški muzej pa JŽ 50-060.
Nazadnje se je izkazalo, da nobena stran ni kaj dosti pridobila.
malo večja...
Je pa bila narejena zamenjava. TOZD separacija premoga Zagorje je dobila JŽ 62-070 in tako unificirala vozni park (z že obstoječo JŽ 62-037), železniški muzej pa JŽ 50-060.
Nazadnje se je izkazalo, da nobena stran ni kaj dosti pridobila.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Leta 1989 so lokomotivo JŽ 50-006 slovesno pripeljali v Litijo kot muzejski eksponat...
Kaj pa leta 1996
Takle članek v časopisu...
Kaj pa leta 1996
Takle članek v časopisu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
No sej tud zdajšnje stanje,ni nič kaj boljše propada.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju
Opomba ŽC:
Izdelana je bila leta 1912, imela pa je vgrajen kotel, izdelan leta 1911, prevzet od "donatorice" med WW 2 v Zagrebu.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers