Rudniški industrijski tir v Zagorju

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Po mojih bežnih informacijah, pa tudi po logičnem sklepanju, so lokomotivo za priliko poslovilne vožnje nališpali v Zagorju, nato pa se je pod lastno pripeljala v Šiško, kjer je končala svojo aktivno kariero.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tisto lišpanje JŽ 50-060 je bilo izvedeno delno v CD Šiška.Lokomotiva se je obnovila verjetno za obletnico rudnika. Zgodovine rudnika ne poznam in ne vem, zakaj je letnica 1911 na lokomotivi.

REK EK pomeni pravilno: Rudarski elektro-energetski kombinat Edvarda Kardelja.

povzeto iz časopisa REK EK...

Se mi je pa zapisalo TOZD Trbovlje, čeprav je bil verjetno TOZD Hrastnik. Ampak na to samoupravo se itaak ne spoznam :roll:

Pravilno:
TOZD separacija premoga Zagorje
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 11.03.2013, 19:38, skupaj popravljeno 4 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Lokomotivo so 1987 odstopili,muzeju ker jo je zamenjala 62-037 ki je vozila do leta 1992.Potem so zeleni slovenije,ukinili parno vleko v Zagorju,in je nato vozil jembach 732-186.Ker je bila garaža premajhna,za tri lokomotive,so bile v njej 62-037 in jembach 732-186.Lokomotiva 62-070 pa je počivala na prostem se še spominjam,ko smo se igral na njej.
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Slika
Parna lokomotiva serije 62-070 na postaji,Zagorje avtor fotografije,G.Tadej Brate
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

cerarb napisal/-a:http://shrani.si/f/1K/jI/Vbcq6r1/226576 ... 787673.jpg
Tudi tale, je nekoč službovala v Zagorju
Tale lokomotiva je pa še dodatno zanimiva. Ne spomnim se, če je bil še kak primerek v Sloveniji in če se ne motim je ameriškega izvora. Podobne so dobile naziv Trumann (v Italiji recimo). V neki temi pred časom je že nekdo spraševal po slikah tele lokomotive, samo kje je že tista tema... :-k
Goran
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a miloš »

Če ni bilo na Railserbia?
LP Miloš
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Se opravičujem za napačno interpretacijo dogodka.
Dogodek je bil res slovo rudnika od lokomotive JŽ 50-060.

Tudi če pogledamo, kako je okranclana v Zagorju...
cerarb napisal/-a:Slika
Lokomotiva serije 50-060 zadaj 62-070 v Zagorju.

...in da niso "odletele" niti zastave do Šiške...

Slika

Tako, da je težko bilo ugotoviti, kam potuje, če nimaš enih drugih podatkov.


Seveda sem pogledal leto izdelave lokomotive v knjižico T. Brate: Slovenske muzejske lokomotive, Ljubljana 2004, kjer pa piše, da je bila izdelana leta 1919.

Torej nobena zveza z letnico 1911 na lokomotivi!


Grem preverit še v Pospichalovo statistiko lokomotiv...

"Za JDŽ 50-060 piše, da je bila izdelana leta 1912 s tov. številko 2806 (madž. oznaka: MAV 376.227).
Leta 1941 je prišla v last HDŽ, po letu 1945 pa JDŽ.
Nazadnje je delala kot premikalka v Zagorju, razstavljena je kot muzejski eksponat v Litiji."

Moram reči, da tem podatkom verjamem. Torej smo že bliže letnici 1911, ki je na okranclani lokomotivi.



Skoraj ne morem verjeti, da bi se ljudje v rudniku zmotili, ko so pisali letnico 1911 na tablo.

Morda je bila lokomotiva narejena leta 1911 in šele leta 1912 kupljena :?: :-k

Odgovor dobim lahko le v Železniškem muzeju v Ljubljani, ki je lastnik te muzejske lokomotive.
Ohranjeno imajo lokomotivsko knjigo.
In res je leto proizvodnje 1912 za JŽ 50-060, tako kot piše v Pospichalovi statistiki.

Zmotili pa se niso niti v rudniku, ko so napisali na lokomotivo letnico 1911. Kako to?
Leta 1944 so v delavnici v Zagrebu zamenjali parni kotel in vgradili drugega, izdelanega leta 1911 :!:

Lokomotiva je prispela v Šiško s "svojo" paro. Na fotografiji iz Šiške se vidi, da malo pušča para pri cilindru... :train1

Kasneje se je pri pregledu pokazalo, da je parni kotel že pravi ubožec, kar pa ni čudno po tolikih letih Slika

Enigma razrešena.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a 363 »

Ali se 50-060 pojavi tudi v filmu Moj ata socialistični kulak?
http://www.genspot.com/video-97954/moj- ... 1-del.aspx
(med 2.10 in 2.35)

Lp
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

Pol je bila celo filmska zvezda ta naša 50-060 :)
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Izgleda, da je tale fotografija poslovilna fotografija strojevodje in kurjača od lokomotive, ki sta jo pripeljala v Šiško...

Seveda "pod paro"...se vidi

Slika

Iz fototeke železniškega muzeja v Ljubljani.
Foto: prof. Mladen Bogić
Se zahvaljujem prof. Bogiču, ravnatelju muzeja, da je dovolil objavo fotografij na forumu.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Še fotka iz rudniškega časopisa...

Slika


malo večja...

Slika


Je pa bila narejena zamenjava. TOZD separacija premoga Zagorje je dobila JŽ 62-070 in tako unificirala vozni park (z že obstoječo JŽ 62-037), železniški muzej pa JŽ 50-060.
Nazadnje se je izkazalo, da nobena stran ni kaj dosti pridobila.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Leta 1989 so lokomotivo JŽ 50-006 slovesno pripeljali v Litijo kot muzejski eksponat...

Kaj pa leta 1996 :?:

Takle članek v časopisu...

Slika


:(
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
cerarb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 17.10.2010, 8:53
Kraj: Sevnica

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a cerarb »

No sej tud zdajšnje stanje,ni nič kaj boljše propada.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Rudniški industrijski tir v Zagorju

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Slika

Opomba ŽC:
Izdelana je bila leta 1912, imela pa je vgrajen kotel, izdelan leta 1911, prevzet od "donatorice" med WW 2 v Zagrebu.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori