Izgleda, da so tudi na MZiP začeli razmišljati bolj rentabilno !038 napisal/-a:To je mesto prvih 500m remonta, pohvalno če vsaj to sedaj delajo zraven.
Pohvalno
Mogoče pa bo še kaj iz te države
Izgleda, da so tudi na MZiP začeli razmišljati bolj rentabilno !038 napisal/-a:To je mesto prvih 500m remonta, pohvalno če vsaj to sedaj delajo zraven.
Pač ne bi Brižite tako dolgo čakale na revizije, kot je to sedaj. Brižit je 38, od tega jih ima kakih 10 potečeno revizijo (na nekaterih se dela revizija druge čakajo revizijo). Če dodaš še redne servise in okvare, je dnevno v prometu med 20 in 25 Brižit. Trenutno je čez teden, ko je največ prometa in ni zapore proge proti Madžarski, na Pragerskem vedno kak Regan, Brižite pa obračajo praktično takoj. Pa še kak Regan priskoči na pomoč do Ljubljane.dingo napisal/-a:Z začetkom elektrifikacije proge se mi poraja vprašanje imajo SŽ trenutno dovolj elektro lokomotiv, da pokrijejo še to progo? Pa še podvprašanje koliko diesel lokomotiv potrebuje mariborska kurilnica, da pokriva smer Čakovec in pa Koroško progo?
LP
Kaj nisi šel nič pogledatmAli napisal/-a:Te slike bi prišle bolj pod temo ˝Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš˝ drgač pa hvala. Če bo med vikendom kaj časa bom šel ta pogledat da vidim kako so kaj daleč.
Elektronske SVN imajo precej več pogojev za vklop kot pa relejne. Vklopna točka je lahko pred postajo, ki vključi zavarovanje NPr v primeru postavljenega prevoza, če je pa pri postavitvi izvoza zaseden postajni tir, se pa najprej zaprejo zapornice šele nato se postavi izvozni signal na prosto. Torej če je na progi le en vlak, je lahko prevoz postavljen od Pragerskega do Hodoša pa ne bodo nobene (postajne) zapornice zaprte predolgo, ker bo vse zapiral vlak z navozom na določen element. To je velika prednost pred relejnimi SVN, ker so zaradi tega prehodi veliko manj časa zaprti.Signal napisal/-a:V Ormožu sem videl zanimivo situacijo. Izvozni signal 21 je kazal prosto, zapornice NPr-a pa so bile še vedno dvignjene (rdeče luči temne). Šele, ko je vlak iz smeri Hodoša začel uvažati na tir 2, se je aktiviralo zavarovanje NPr-a.
Zanima me, ali so na prevoznih tirih vklopne točke za aktiviranje NPr-a