Pragersko-Ormož 160 km/h

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a mario »

038 napisal/-a:To je mesto prvih 500m remonta, pohvalno če vsaj to sedaj delajo zraven.
Izgleda, da so tudi na MZiP začeli razmišljati bolj rentabilno !

Pohvalno =D>

Mogoče pa bo še kaj iz te države :oops:
+
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Še slikovni dokaz o nadgradnji, kjer se vgrajujejo temelji za nosilne stebre voznega voda. Avtor slik je g. Viktor Lednik
Slika

Slika

Slika

Več slik o tem prvem letošnjem posegu pa si lahko pogledate na moji strani

Bi pa se ob tej priliki zahvalil tistemu na tem forumu, kateri je sprostil velikost slik po dolgi stranici na 1050. V bodoče mi ne bo več potrebno podvajanje slik zaradi foruma na svojem serverju in zaradi tega se zna pojaviti kakšna slika več z moje strani na tem forumu.
Tine
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a grikos »

ŽGP-jevcev ko Rusov - Lepa Brena in Donelli sta skoraj odveč :mrgreen:
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a dingo »

Z začetkom elektrifikacije proge se mi poraja vprašanje imajo SŽ trenutno dovolj elektro lokomotiv, da pokrijejo še to progo? Pa še podvprašanje koliko diesel lokomotiv potrebuje mariborska kurilnica, da pokriva smer Čakovec in pa Koroško progo?
LP
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 038 »

Koroška povečini ena španka, Čakovec zadnje čase prava žalost, običajno zopet španka in kakšen regan, jutranji 45605 je postal zelo nereden senca tega kar je bil nekoč, nekaj več popoldan, Hodoš je pa tako, odvisno od prometa, kolikor se madžari držijo napovedanega, organizacije in kako mašine krepajo, trenutno smo pa bolj švoh na džurah. Za točen podatek pa bi moral povprašat, a tisto je samo na papirju, kar pa se zadnje čase vsakomesečno spreminja.
Če bi bilo dovolj elokov, vprašanje za tiste ki imajo dostop do teh podatkov, tako na oko težko rečt, ker včasih tudi z dizlom v Ljubljano letimo, zjutraj pa se običajno eloki v Pragerskem nabirajo in popoldan vračajo.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Mene pa zanima ali je po remontu kakšna možnost, da se dvigne progovna hitrost na odseku Lipovci-Murska Sobota, glede na to, da bo vse novo?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 541 »

dingo napisal/-a:Z začetkom elektrifikacije proge se mi poraja vprašanje imajo SŽ trenutno dovolj elektro lokomotiv, da pokrijejo še to progo? Pa še podvprašanje koliko diesel lokomotiv potrebuje mariborska kurilnica, da pokriva smer Čakovec in pa Koroško progo?
LP
Pač ne bi Brižite tako dolgo čakale na revizije, kot je to sedaj. Brižit je 38, od tega jih ima kakih 10 potečeno revizijo (na nekaterih se dela revizija druge čakajo revizijo). Če dodaš še redne servise in okvare, je dnevno v prometu med 20 in 25 Brižit. Trenutno je čez teden, ko je največ prometa in ni zapore proge proti Madžarski, na Pragerskem vedno kak Regan, Brižite pa obračajo praktično takoj. Pa še kak Regan priskoči na pomoč do Ljubljane.
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a mAli »

Te slike bi prišle bolj pod temo ˝Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš˝ drgač pa hvala. Če bo med vikendom kaj časa bom šel ta pogledat da vidim kako so kaj daleč.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a mario »

mAli napisal/-a:Te slike bi prišle bolj pod temo ˝Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš˝ drgač pa hvala. Če bo med vikendom kaj časa bom šel ta pogledat da vidim kako so kaj daleč.
Kaj nisi šel nič pogledat :twisted:
+
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Sej se zaradi snega ne vidi, da bi karkoli delali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a mAli »

Prišli so že do avtoocestnega nadvoza kot je viden na slike..ni nič kaj za pokazat.. :)
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ja ta vikend je spet bila odpovedana zadnji cas...
darnuga
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 13
Pridružen: 26.09.2008, 6:48

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a darnuga »

za ta praznični vikend sploh ni bila predvidena zapora
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a Signal »

V Ormožu sem videl zanimivo situacijo. Izvozni signal 21 je kazal prosto, zapornice NPr-a pa so bile še vedno dvignjene (rdeče luči temne). Šele, ko je vlak iz smeri Hodoša začel uvažati na tir 2, se je aktiviralo zavarovanje NPr-a.

Zanima me, ali so na prevoznih tirih vklopne točke za aktiviranje NPr-a :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Pragersko-Ormož 160 km/h

Odgovor Napisal/-a 541 »

Signal napisal/-a:V Ormožu sem videl zanimivo situacijo. Izvozni signal 21 je kazal prosto, zapornice NPr-a pa so bile še vedno dvignjene (rdeče luči temne). Šele, ko je vlak iz smeri Hodoša začel uvažati na tir 2, se je aktiviralo zavarovanje NPr-a.

Zanima me, ali so na prevoznih tirih vklopne točke za aktiviranje NPr-a :?:
Elektronske SVN imajo precej več pogojev za vklop kot pa relejne. Vklopna točka je lahko pred postajo, ki vključi zavarovanje NPr v primeru postavljenega prevoza, če je pa pri postavitvi izvoza zaseden postajni tir, se pa najprej zaprejo zapornice šele nato se postavi izvozni signal na prosto. Torej če je na progi le en vlak, je lahko prevoz postavljen od Pragerskega do Hodoša pa ne bodo nobene (postajne) zapornice zaprte predolgo, ker bo vse zapiral vlak z navozom na določen element. To je velika prednost pred relejnimi SVN, ker so zaradi tega prehodi veliko manj časa zaprti.
Odgovori