Cmok Borsigov
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Da ne bo izpadlo, da nekaj skrivam...
Na hrbtni strani fotografije piše:
Fotografija je v fototeki železniškega muzeja v Ljubljani.
Iz zbirke fotografa Pleterskega na ŽG Ljubljana.
Kdo je pisal s svinčnikom zadaj ne bi vedel.
Na hrbtni strani fotografije piše:
Fotografija je v fototeki železniškega muzeja v Ljubljani.
Iz zbirke fotografa Pleterskega na ŽG Ljubljana.
Kdo je pisal s svinčnikom zadaj ne bi vedel.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ugani objekt na sliki - 4. del
Če pogledate v Švajgarja: Parna vleka...železocestnik napisal/-a:Tako. Meni preostanejo le papirnata opravila (Paperwork)
Leta 1969 je edini 30-tki (JŽ 30-005) v ZŽTP Ljubljana zapadel GR (generalni remont) in odločili so se leta 1970 za kasacijo. Izdelana je bila leta 1931. Stara je bila torej 39 let
V MB ni bilo nobene 30-tke več po letu 72.
Če so prihajale, so bile tujke
dobite potrditev:
leta 1968 je samo 1 (z besedo: ena) JŽ 30 lokomotiva aktivna.
Še leta 1967 naj bi jih bilo aktivnih 10!
Čeprav, če pogledamo v tabelo na strani 218, vidimo, da niso bile resnično aktivne.
Leta 1961 je bilo "povprečno delovno število parnih lokomotiv" JŽ 30: 9,8, leta 1967 še 7,2, leta 1968 le še 1,0 in leta 1969 še 1,0.
Leta 1970: o (z besedo: nič)
Zgoraj sem napisal, katera je bila tista "tazadnja": JŽ 30-005
Tudi če pogledate v Pospichalovo statistiko lokomotiv, vidite, da je JŽ 30-005 vpisana pod Ljubljano.
link: http://www.pospichal.net/lokstatistik/20030-jdz30.htm
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cmok Borsigov
Zdravo!
Vesel sem, da obstaja slika http://i227.photobucket.com/albums/dd10 ... kse/30.jpg ! Tudi jaz tu prepoznam Mariborski glavni kolodvor.
S tem so moje predhodne navedbe potrjene. Seveda pa ne vztrajam, da je 30-ka, ki sem jo omenil, bila premeščena v Maribor, lahko je imela tak turnus, da je po prihodu iz LJ (Zaloga) v MB potegnila še ekspres do Špilja in kak drug vlak nazaj.
Glede uvodne slike z bližnjim srečanjem dveh 30-ic in kontaktnega voda nad tirom si bom drznil špekulirati, da je to bilo eventualno v Postojni, kmalu po 2. sv. vojni? Če se prav spominjam, so pred elektrifikacijo proge od Postojne do Ljubljane 30-ke vlekle tovorne vlake tudi do Postojne in nazaj.
Pozdrav - Peter
Vesel sem, da obstaja slika http://i227.photobucket.com/albums/dd10 ... kse/30.jpg ! Tudi jaz tu prepoznam Mariborski glavni kolodvor.
S tem so moje predhodne navedbe potrjene. Seveda pa ne vztrajam, da je 30-ka, ki sem jo omenil, bila premeščena v Maribor, lahko je imela tak turnus, da je po prihodu iz LJ (Zaloga) v MB potegnila še ekspres do Špilja in kak drug vlak nazaj.
Glede uvodne slike z bližnjim srečanjem dveh 30-ic in kontaktnega voda nad tirom si bom drznil špekulirati, da je to bilo eventualno v Postojni, kmalu po 2. sv. vojni? Če se prav spominjam, so pred elektrifikacijo proge od Postojne do Ljubljane 30-ke vlekle tovorne vlake tudi do Postojne in nazaj.
Pozdrav - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Cmok Borsigov
V Švajgerjevi knjigi 'Žel. vozila', so slike vseh treh lokomotiv: 05,06 in 30. Prvi dve sta opremljeni spločevinami za usmerjanje zraka, zadnja pa ne. Iz teh slik pa vidim, da jih je imela tudi vrsta 30.
preglednik
Re: Cmok Borsigov
po mojem mnenju so jih namontirali, ko so začeli z lokomotivami voziti tudi potniške in brzovlake
Re: Cmok Borsigov
Plehi baje delujejo od 80 km/h naprej. Počasne mašine jih niso rabile. Če je 30-ka vozila do 79 km/h so lahko prišparali na materialu
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Cmok Borsigov
No potem je imel stručko prov,ko je rekel da so tisti plehi čista šminka.Poberi mu tiste plehe dol pa izgubi pol oboževalcev.Tono napisal/-a:Plehi baje delujejo od 80 km/h naprej. Počasne mašine jih niso rabile. Če je 30-ka vozila do 79 km/h so lahko prišparali na materialu
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Cmok Borsigov
Kandidat za strojevodjo, ti bom plehe zrihtal, da si boš lahko drva pokril
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Cmok Borsigov
....ozkotirni!!!! To je višja liga!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Cmok Borsigov
Po Wikiju imaš kar prav:Tono napisal/-a:Plehi baje delujejo od 80 km/h naprej. Počasne mašine jih niso rabile. Če je 30-ka vozila do 79 km/h so lahko prišparali na materialu
http://de.wikipedia.org/wiki/Windleitblech
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Borsig bi dal življenje za tole knjigo
pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
BORSIIIIIG
Kaj piše v tej knjigi o lokomotivah, ki sta se cmoknili?
Kot vidite, je Pospichalova statistika previdna in o usodi te naše JDŽ 30-023 ne piše...
http://www.pospichal.net/lokstatistik/20030-jdz30.htm
pozdrav
Darko
Kaj piše v tej knjigi o lokomotivah, ki sta se cmoknili?
Kot vidite, je Pospichalova statistika previdna in o usodi te naše JDŽ 30-023 ne piše...
http://www.pospichal.net/lokstatistik/20030-jdz30.htm
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Ugotavljam, da sem fotografijo takrat "obrezal" in s tem prikril detajl
...s katerim bi lahko takoj pritrdili Jožetovim dvomom...
Ta detajl je na oznaki "neznane" 30-tke: JŽ na lokomotivi...
Torej je "cmok" res iz časa po JDŽ ("posle JDŽ...JŽ")
Popravek:
Pravkar ugotavljam, da nisem nič "prikril".
Pošiljam originalno fotografijo z datumom 14.3.2013. Fotografijo sem "izravnal" z dvema ravniloma, zato ni vidna oznaka "JŽ" na "neznani" lokomotivi.
Neobdelana fotografija za dokaz...
Verjetno je dogodek ujel v objektiv kar fotograf Pleterski in ni preslikava v 60-tih leti nekje okoli Postojne.
Na žalost lokomotivske knjige niso ohranjene, da bi v njih lahko zasledili popravilo lokomotiv.
Bi bilo potrebno pogledati malo po časopisih
Seveda, če niso "prikrili" dogodka
pozdrav
Darko
...s katerim bi lahko takoj pritrdili Jožetovim dvomom...
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Samo pri letnici "nekaj nea štima" . Ali pač?
Slika je nedvomno posneta pod voznim vodom, kot ga uporabljamo mi (in so ga Hrvati na reški progi) in pa Italijani. Med vojno je serija J(D)Ž 30 v celoti pripadala srbskim državnim železnicam. Borsigi serije 05 so bili razdeljeni med HDŽ in SDŽ, edino nekaj lokomotiv serije 06 je pripadlo FS. Se mi zdi, da so bile med II sv. vojno možnosti za tovrstno "srečanje" zelo majhne.
So pa Borsigi serije 30 pred II svetovno vojno vozili na Sušak. Ali je možno, da sta dva jugoslovanska Borsiga "cmoknila" na (takrat italjanski) Reki ali okolici (po 21.04.1936 ko je bila dokončana elektrifikacija do Reke)?
LP
Jože
Ta detajl je na oznaki "neznane" 30-tke: JŽ na lokomotivi...
Torej je "cmok" res iz časa po JDŽ ("posle JDŽ...JŽ")
Popravek:
Pravkar ugotavljam, da nisem nič "prikril".
Pošiljam originalno fotografijo z datumom 14.3.2013. Fotografijo sem "izravnal" z dvema ravniloma, zato ni vidna oznaka "JŽ" na "neznani" lokomotivi.
Neobdelana fotografija za dokaz...
Verjetno je dogodek ujel v objektiv kar fotograf Pleterski in ni preslikava v 60-tih leti nekje okoli Postojne.
Na žalost lokomotivske knjige niso ohranjene, da bi v njih lahko zasledili popravilo lokomotiv.
Bi bilo potrebno pogledati malo po časopisih
Seveda, če niso "prikrili" dogodka
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Aja, še napaka, ki se je prikradla v zgoraj omenjeno knjigo...
Ja, seveda bo sedaj izgubila vrednost v Borsigovih očeh...
Torej, napaka pri Borsigerci s tovarniško številko 12.172...
Piše, da jo je DB (Deutsches Bahn) leta 1945 poslal za "šrot"...torej: verschrottet = predelati v staro železo, zavreči, zmleti
Od tukaj torej izvira zapis na hrbtni strani fotografije.
Pa se zanesi na nemško natančnost
Pozdrav
Darko
Ja, seveda bo sedaj izgubila vrednost v Borsigovih očeh...
Torej, napaka pri Borsigerci s tovarniško številko 12.172...
Piše, da jo je DB (Deutsches Bahn) leta 1945 poslal za "šrot"...torej: verschrottet = predelati v staro železo, zavreči, zmleti
Od tukaj torej izvira zapis na hrbtni strani fotografije.
Pa se zanesi na nemško natančnost
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers