

Da se vidi,da gre za pravi tir v Zagorju ob Savi.


Se opravičujem, za slabšo kvaliteto slik.
Ti si svoje delo opravil, mene pa je "odneslo" v raziskovanje WW2železocestnik napisal/-a:@cerarb![]()
![]()
Sedaj ti verjamem, da si načrt pobral iz kontejnerja, kamor so ga odvrgli![]()
Seveda bom še dodal fotografije iz Zagorja, saj si se tudi ti potrudil...
Iz ene druge teme:
Gre pa se za tole: https://en.wikipedia.org/wiki/GE_44-ton_switcherFlorjan napisal/-a: ↑02.09.2009, 13:36 Več tipov teh lokomotiv so izdelali v General Electric v ZDA. Po licenci so -jih izdelovali v Belgiji v letih 1951-1952 in to v firmah Baume & Marpent v Liege in Baume & Marpent S.A. Heine v St.Pierre. V Evropo so prišle z Ameriško vojsko nato pa so jih pokupile Jugoslovanska industrijska podjetja kot so :Natron Maglaj, Koksarna Boris Kidrič Lukavac, Rudnik in železarna Vareš. Za zagorsko pa ne vem od kje in kam je šla, potrudil bom pa zvedeti kaj več od nje.. Konstrunkcijske razlike so v prenosu vlečne sile. Lokomotiva je imela dva dizel-motorja CUMMINS z šestimi valji, vsak motor pa 110 kW kateri je poganjal glavni generator G.E GT 1503 moči 140 kW in napetosti 380V. Nato so bili pri nas DM zamenjani z Famos tipa 2F 804 A 117 kW. Elektrovlečni motorji pa so bili tipa 5 GE in to dva ali štiri komade glede na konstrukcijo. Zagon DM je bil izveden preko gl. generatorja.