Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Bravo @ŽC za "reportažo!
Čeprav na koncu ni "hapyenda":
@ŽC, ali imaš mogoče kvalitetnejši sken tega vagona v ozadju:
Zgleda da gre za predelavo Baat-a!?!
Kvalitetni izrez tega vagona bi pasal v temi:
Vagoni Baat
in
Vagon Baat v H0
Čeprav na koncu ni "hapyenda":
@ŽC, ali imaš mogoče kvalitetnejši sken tega vagona v ozadju:
Zgleda da gre za predelavo Baat-a!?!
Kvalitetni izrez tega vagona bi pasal v temi:
Vagoni Baat
in
Vagon Baat v H0
Zadnjič spremenil _Borsig_, dne 02.04.2013, 0:14, skupaj popravljeno 1 krat.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Seveda je happy end - kurnik je dobil novo streho in Eva sardine nove konzerve
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Prišli smo skoraj do konca...
Nekako tako sem si zamišljal zadevo, predno sem se je lotil in ko je prof. Bogić dal soglasje za objavo na forumu.
Ogledov sem si zamislil ravno toliko in sem zadovoljen z odzivom ne samo forumašev ampah tudi gostov.
Zamisel o razrezu, ko se pokaže, kako je grajena lokomotiva, prinese tudi nekaj novih spoznanj.
Paralelno poteka tema o generalnem popravilu, ki zopet pokaže, kako je grajena lokomotiva.
V bistvu si lahko na enostaven način ustvariš sliko o gradnji in vzdrževanju lokomotive in tudi o tem, kdaj takega velikana nima več smisla imeti priključenega na umetna pljuča...
Naj mu bo zemljica mila
Da ne pozabimo na @Borsiga, ki je pridno sledil temi in zopet nekaj novega odkril...
Zaslužil si je boljši sken...
Nekako tako sem si zamišljal zadevo, predno sem se je lotil in ko je prof. Bogić dal soglasje za objavo na forumu.
Ogledov sem si zamislil ravno toliko in sem zadovoljen z odzivom ne samo forumašev ampah tudi gostov.
Zamisel o razrezu, ko se pokaže, kako je grajena lokomotiva, prinese tudi nekaj novih spoznanj.
Paralelno poteka tema o generalnem popravilu, ki zopet pokaže, kako je grajena lokomotiva.
V bistvu si lahko na enostaven način ustvariš sliko o gradnji in vzdrževanju lokomotive in tudi o tem, kdaj takega velikana nima več smisla imeti priključenega na umetna pljuča...
Naj mu bo zemljica mila
Da ne pozabimo na @Borsiga, ki je pridno sledil temi in zopet nekaj novega odkril...
Zaslužil si je boljši sken...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Glede na Tonotovo vprašanje...
Pred tem zidom na desni strani fotografije...
Pogled v nasprotni smeri...
Tisti, ki imate ostro oko, lahko v makadamu vidite zasuto tirnico.
Zid smrti
Tukaj včasih ni bilo vrat...
Še zadnji pogled na morišče
Tukaj je sedaj parkirišče.
...prihaja sedaj odgovor, kje se je dogajala...Tono napisal/-a:
Nečesa ne morem ugotoviti: kje se nahaja ta tir, kjer so rezali lokomotivo?
železocestnik napisal/-a:
Smrt velikana v 47 slikah (fotografijah)...
Pred tem zidom na desni strani fotografije...
Pogled v nasprotni smeri...
Tisti, ki imate ostro oko, lahko v makadamu vidite zasuto tirnico.
Zid smrti
Tukaj včasih ni bilo vrat...
Še zadnji pogled na morišče
Tukaj je sedaj parkirišče.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Končno sem odkril avtorja te fotografije iz knjige Verij Švajgar: Parna vleka na Slovenskem 1846-1978, Ljubljana 1984
s podpisom...
Fotografijo je posnel F. Pleterski, našel pa sem jo v Novi progi septembra 1972
Švajgarjevo knjigo je uredil Muzejski odbor ŽG Ljubljana, zanj Alojz Bakan, in jo je opremil s fotografijami, ki so bile na razpolago "v hiši". Zato tudi ni navajal avtorstva.
s podpisom...
Fotografijo je posnel F. Pleterski, našel pa sem jo v Novi progi septembra 1972
Švajgarjevo knjigo je uredil Muzejski odbor ŽG Ljubljana, zanj Alojz Bakan, in jo je opremil s fotografijami, ki so bile na razpolago "v hiši". Zato tudi ni navajal avtorstva.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
Samo kot primer navajam napako, ki se zgodi zato, ker na fotografijah ni zapisa datuma in kraja...
Sicer napaka nima nobenega vpliva na nič, vendar jo navajam kot primer, kako te lahko letnica, ki je na fotografiji, zanese do napačnih sklepanj.
Fotografija F. Pleterski...
zadnja stran fotografije...
Torej Nova Gorica (kasacija) 1974.
Fotografija je bila objavljena v Novi progi leta 1972!
Kdaj je bila posneta, se ne ve.
Sicer napaka nima nobenega vpliva na nič, vendar jo navajam kot primer, kako te lahko letnica, ki je na fotografiji, zanese do napačnih sklepanj.
Fotografija F. Pleterski...
zadnja stran fotografije...
Torej Nova Gorica (kasacija) 1974.
Fotografija je bila objavljena v Novi progi leta 1972!
Kdaj je bila posneta, se ne ve.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Smrt velikana: razrez JŽ 33-228
O:13857
Pozdravljeni,
ponavljam to fotografijo "posaditve peči in kotla na okvir lokomotive, da se vidi položaj peči na lokomotivi.
Začeli smo jo "peljati" vzporedno s ponovnim rojstvom lokomotive JŽ 06-018...
Ogledov te druge, pozitivne rubrike je bilo desetkrat več.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
ponavljam to fotografijo "posaditve peči in kotla na okvir lokomotive, da se vidi položaj peči na lokomotivi.
Očitno si te teme niso upali odpirati niti forumaši, niti gostje. Preveč stresnoželezocestnik napisal/-a:Da si malo bolj 3D prestavljate, kako je parni kotel "nasajen" na okvir lokomotive...
Primer Borsig, serija 50
Tokrat pri rojstvu, ne na smrtni postelji
fotografija iz linka: http://www.eisenbahnstiftung.de/bilderg ... im%20Krieg
Začeli smo jo "peljati" vzporedno s ponovnim rojstvom lokomotive JŽ 06-018...
Ogledov te druge, pozitivne rubrike je bilo desetkrat več.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers