Slovaške hitre železnice
Slovaške hitre železnice
Tako kot na Češkem, tudi na Slovaškem intenzivno posodabljajo in gradijo železniško infrastrukturo (čeprav počasneje kot na Češkem). Do leta 2020 naj bi posodobili 800 km tirov, za ceno 1 km 7,5 miljonov dolarjev. Od Bratislave do Košic naj bi potovali manj kot 4 ure. Obnovili bodo tudi večino postaj.
Tukaj je slika (V. koridor), kaj vse se je posodobilo v letu 2006 in kaj pride še na vrsto:
Rekonstrukcija glavnega slovaškega železniškega koridorja Bratislava-Žilina-Košice za hitrosti do 160km/h.
Del blizu Leopoldova:
Odsek Trnava - Piešťany:
Železniška postaja Poprad:
Železniška postaja Leopoldov:
Pezinok:
Svaty Jur:
Tukaj je slika (V. koridor), kaj vse se je posodobilo v letu 2006 in kaj pride še na vrsto:
Rekonstrukcija glavnega slovaškega železniškega koridorja Bratislava-Žilina-Košice za hitrosti do 160km/h.
Del blizu Leopoldova:
Odsek Trnava - Piešťany:
Železniška postaja Poprad:
Železniška postaja Leopoldov:
Pezinok:
Svaty Jur:
Have a nice day!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
in potem se mi norca delamo iz Čehov in Slovakov ...
Še Hrvatje in Srbi nas bodo najbrž prehiteli s kako hitro železnico ... Hrvati so nas z avtocestami itak že. Ampak politiki se očitno bolj splača graditi ceste - volivci prej opazijo in so prej "srečni" ...
Še Hrvatje in Srbi nas bodo najbrž prehiteli s kako hitro železnico ... Hrvati so nas z avtocestami itak že. Ampak politiki se očitno bolj splača graditi ceste - volivci prej opazijo in so prej "srečni" ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Lepo je videti, da vedno več držav ugotavlja, da brez železnice ne gre.
Omenjene rekonstrukcije so mi všeč, ker očitno delajo na novo poleg same proge tudi vozno mrežo. Pri nas pa vsak po svoje nekaj flika, štromarji govorijo, da je vozna mreža na vedno več odseki že zelo močno iztrošena, denarja za obnovo pa ni. Dejansko so pa zapore zaradi obnove (pri nas zadnje čase zaradi flikanja) vozne mreže vedno najhujše - najdaljši odseki, vožnje čez ločišča in ločilce s spuščenimi tokovnimi odjemniki, poplone zapore celo na dvotirnih progah itd.
Omenjene rekonstrukcije so mi všeč, ker očitno delajo na novo poleg same proge tudi vozno mrežo. Pri nas pa vsak po svoje nekaj flika, štromarji govorijo, da je vozna mreža na vedno več odseki že zelo močno iztrošena, denarja za obnovo pa ni. Dejansko so pa zapore zaradi obnove (pri nas zadnje čase zaradi flikanja) vozne mreže vedno najhujše - najdaljši odseki, vožnje čez ločišča in ločilce s spuščenimi tokovnimi odjemniki, poplone zapore celo na dvotirnih progah itd.
Moje mnenje:
Slovenija je premajhna država, da bi razvila tehnologijo v železniškem prometu, ki bi omogočala visoke hitrosti. Predstavljajte si, da bi hitrosti bile zelo visoke, na primer 200 km/h ali že 160 km/h bi bilo dovolj, da bi recimo med Mariborom in Sežano bilo vsega skupaj 10 postaj. Kaj hočem povedat. Tako kot so pri nas postaje narazen, približno 6-7 kilometrov, se nikakor nebi splačalo imeti ali postaje tako skupaj ali visoke hitrosti vlakov, saj ko bi vlak dosegel končno hitrost, bi že moral spet zavirati. In tako po moje potovalni čas nebi bil bistveno krajši.
Upam da razumete, kaj hočem povedati. Da se nikakor ne splača imeti pri nas tako velikih hitrosti z vidika postankov vlakov. Potem bi mogli imeti tako, kot v Nemčiji v eno smer štiri tire - regionalno in hitro progo, saj bi mogla biti hitra proga skoraj ves prazna, da nebi bilo treba zopet hitrim vlakom zmanjševati hitrosti, ker bi bil pred njim ne vem, regionalc ali tovorni vlak. Da pa bi speljali štiritirno progo, bi pa spet bilo treba imet prostor, česar pa naša ljuba "Slovenjica" nima, žal...
Zato fantje, glavo pokonci, in se pač sprijaznimo s tem kar imamo, pa če še tako hrepenimo po boljših časih..
Lep večer še naprej!
Slovenija je premajhna država, da bi razvila tehnologijo v železniškem prometu, ki bi omogočala visoke hitrosti. Predstavljajte si, da bi hitrosti bile zelo visoke, na primer 200 km/h ali že 160 km/h bi bilo dovolj, da bi recimo med Mariborom in Sežano bilo vsega skupaj 10 postaj. Kaj hočem povedat. Tako kot so pri nas postaje narazen, približno 6-7 kilometrov, se nikakor nebi splačalo imeti ali postaje tako skupaj ali visoke hitrosti vlakov, saj ko bi vlak dosegel končno hitrost, bi že moral spet zavirati. In tako po moje potovalni čas nebi bil bistveno krajši.
Upam da razumete, kaj hočem povedati. Da se nikakor ne splača imeti pri nas tako velikih hitrosti z vidika postankov vlakov. Potem bi mogli imeti tako, kot v Nemčiji v eno smer štiri tire - regionalno in hitro progo, saj bi mogla biti hitra proga skoraj ves prazna, da nebi bilo treba zopet hitrim vlakom zmanjševati hitrosti, ker bi bil pred njim ne vem, regionalc ali tovorni vlak. Da pa bi speljali štiritirno progo, bi pa spet bilo treba imet prostor, česar pa naša ljuba "Slovenjica" nima, žal...
Zato fantje, glavo pokonci, in se pač sprijaznimo s tem kar imamo, pa če še tako hrepenimo po boljših časih..
Lep večer še naprej!
Hmm, saj vlaki ranga EC, IC, ICS nimajo postankov na vseh postajah. In verjemi, če bi Siemens kljub postankom na vsaki postaji vozil čez Dravinjske gorice, po Savinjski dolini in Savski dolini namesto 65 km/h 140 km/h, bi bile razlike v času potovanja zelo očitne. Recimo dvig hitrosti iz 100 km/h na 140 km/h je čas vožnje Siemensa od Maribora do Pragerskega skrajšal iz 21 minut na 18 minut - s tem da je kljub počasni vožnji 50 km/h od začetka Pragerskega Siemens na Pragerskem praviloma v prihodu pol minute do minuto predčasen.Nejc napisal/-a:Moje mnenje:
Slovenija je premajhna država, da bi razvila tehnologijo v železniškem prometu, ki bi omogočala visoke hitrosti. Predstavljajte si, da bi hitrosti bile zelo visoke, na primer 200 km/h ali že 160 km/h bi bilo dovolj, da bi recimo med Mariborom in Sežano bilo vsega skupaj 10 postaj. Kaj hočem povedat. Tako kot so pri nas postaje narazen, približno 6-7 kilometrov, se nikakor nebi splačalo imeti ali postaje tako skupaj ali visoke hitrosti vlakov, saj ko bi vlak dosegel končno hitrost, bi že moral spet zavirati. In tako po moje potovalni čas nebi bil bistveno krajši.
Uh, res nas bodo kmalu vsi prehiteli. Kar se tiče hitrih vlakov pri na s pa jih vsekakor potrebujemo, vsaj na nekaterih progah. Nevem zakaj bi bilo potrebno zmanjševati število postaj, saj se hitrejši vlaki tako ali tako ne ustavljajo na vseh postajah. Desiroji pa bi lahko vozili vsaj do 140 km/h. Pa ne se zgovarjat na majhnost države in, da se pri nas nič ne splača, ker se to pri nas vedno in prevečkarat govori.
Lep pozdrav!
Lep pozdrav!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Moje mnenje je povsem nasprotno, kot ga ima Nejc. Slovenija je predvsem tranzitna država, preko katere se (vsaj še zaenkrat) križajo trgovske poti sever-jug (X koridor) in vzhod-zahod (V koridor). Če želimo kaj imeti od te lege in položaja, potem moramo nekaj vložiti v infrastrukturo, da bomo konkurenčni oz. da bomo lahko sploh kaj ponudili na velikem trgu transporta in logistike. Pri avtocestah smo to do neke mere že naredili, pri železnicah pa to moramo še storiti (žal smo V koridor, kot kaže, že zašuštrali). Samo takrat, ko bomo imeli ustrezne železniške trase, bomo lahko vožnjo po njih ponudili širnemu trgu in zaslužili kaj cekinov, če pa bomo te trase pametno potegnili, jih bomo (kot stranski efekt) koristili tudi za svoj notranji promet.
Kot smo pri avtocestnem križu praktično vse trase na novo začrtali (dugače niti ne gre), podobno bomo morali potegniti nove trase tudi za hitre železnice. In to že zelo hitro, če nismo že prepozni.
Sicer pa se mora vlada odločiti, kaj sploh želi storiti z železnicami. A jih bo posodobili do te mere, da jih bo lahko uspešno prodala (prej ali slej bo privatizacija neizbežna), ali pa jih bo pustila propasti tako daleč, da jih nihče ne bo želel kupiti (in jih bo ujčkala na svojih plečih na veke vekov, ali pa enostavno ukinila). V tem primeru je nakup Živ bolj slaba šala. Bi bilo bolje denar nameniti obnovitvi večjega števila parnjač v vozno stanje, usposobiti turistično zanimive proge za vožnjo tam do 80km/h in jih uskladiti s požarnovarnostnimi predpisi. Potem pa se lahko gremo največji železniški muzej na prostem. Če ga bomo pametno tržili, zna celo pozitivno poslovati...
Spet sem črnogled....pa če premislim, ni ravno nekih razlogov za optimizem...
LP
Jože
Moje mnenje je povsem nasprotno, kot ga ima Nejc. Slovenija je predvsem tranzitna država, preko katere se (vsaj še zaenkrat) križajo trgovske poti sever-jug (X koridor) in vzhod-zahod (V koridor). Če želimo kaj imeti od te lege in položaja, potem moramo nekaj vložiti v infrastrukturo, da bomo konkurenčni oz. da bomo lahko sploh kaj ponudili na velikem trgu transporta in logistike. Pri avtocestah smo to do neke mere že naredili, pri železnicah pa to moramo še storiti (žal smo V koridor, kot kaže, že zašuštrali). Samo takrat, ko bomo imeli ustrezne železniške trase, bomo lahko vožnjo po njih ponudili širnemu trgu in zaslužili kaj cekinov, če pa bomo te trase pametno potegnili, jih bomo (kot stranski efekt) koristili tudi za svoj notranji promet.
Kot smo pri avtocestnem križu praktično vse trase na novo začrtali (dugače niti ne gre), podobno bomo morali potegniti nove trase tudi za hitre železnice. In to že zelo hitro, če nismo že prepozni.
Sicer pa se mora vlada odločiti, kaj sploh želi storiti z železnicami. A jih bo posodobili do te mere, da jih bo lahko uspešno prodala (prej ali slej bo privatizacija neizbežna), ali pa jih bo pustila propasti tako daleč, da jih nihče ne bo želel kupiti (in jih bo ujčkala na svojih plečih na veke vekov, ali pa enostavno ukinila). V tem primeru je nakup Živ bolj slaba šala. Bi bilo bolje denar nameniti obnovitvi večjega števila parnjač v vozno stanje, usposobiti turistično zanimive proge za vožnjo tam do 80km/h in jih uskladiti s požarnovarnostnimi predpisi. Potem pa se lahko gremo največji železniški muzej na prostem. Če ga bomo pametno tržili, zna celo pozitivno poslovati...
Spet sem črnogled....pa če premislim, ni ravno nekih razlogov za optimizem...
LP
Jože
Tale Nejc pa je vsekal mimo. Kot da bi samo pri nas imeli postaje na 6-8 km, drugje v svetu pa ne. Postajališča so lahko za lokalne/primestne vlake tudi gostejša (po potrebi), hitri vlaki, pa se v tujini vstavljajo tipično na razdaljah nad 50 km. Ko se toliko govori o hitrih progah na ČD. Če se prav spomnim ima vlak med Dunajem in Prago samo 3 do 4 postanke na cca 450 km dolžine. Seveda, morajo proge biti za urejene za večje hitrosti kot so pri nas sedaj (tipično pod 100 km/h). Kdo pa se bo vozil iz Lj. v Mb 2:15, kot vozijo sedaj IC če prideš z avtom v 1:25.
V primeru, da se ne bodo dvignile hitrosti z rekonstrukcijo in novogradnjami, se lahko medkrajevni/mednarodni potniški promet kar ukine, saj bo služil le še nekaj upokojencem in dijakom.
Drug problem pa je če se minister za avtoceste zaveda problematike železniških prog. Vprašanje pa je če sploh ve kje vozi vlak po SI.
Nejc, pa brez zamere.
LP Ljubitelj
V primeru, da se ne bodo dvignile hitrosti z rekonstrukcijo in novogradnjami, se lahko medkrajevni/mednarodni potniški promet kar ukine, saj bo služil le še nekaj upokojencem in dijakom.
Drug problem pa je če se minister za avtoceste zaveda problematike železniških prog. Vprašanje pa je če sploh ve kje vozi vlak po SI.
Nejc, pa brez zamere.
LP Ljubitelj