Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-1914
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Pa ne samo da so veljala posebna navodila, imeli so celo posebno vrsto vagonov zanje, ki so imeli tudi posebno označbe (tako kot sedaj recimo Gbs, Gas... samo da je bilo tedaj nekaj drugega)
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Cudno, da na zemljevidu ni koncne in napomembnejse postaježelezocestnik napisal/-a:Tole velja za tole rudniško progo
železocestnik napisal/-a:Kolikor brskam po disku, ne morem najti vloge družbe Južna železnica za rudniško progo Konjice-Radana vas iz leta 1902.
Najstarejši datum na dokumentu v zvezi s to rudniško progo imam z dne 3.maj 1902.
Ne vem, ali naj še brkljam po disku ali kar začnemo?
Kaj pa, če vloge sploh nimam
Kaj so tisti znaki, izogibalisca?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
To je samo izrez iz načrta...za ogrevanje
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
St.Anna je konjiška cerkev s pokopališčem, ki je bila na eni razglednici zadnjič.
Dobiehof, Dobji dvor, nekoč dvorec, danes lahko tam kupite sadike za sadovnjak in vinograd.
Dobiehof, Dobji dvor, nekoč dvorec, danes lahko tam kupite sadike za sadovnjak in vinograd.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Evo, da ne bo ta tema, za slike TEMA
Dobji dvor iz zemljevida, nekoč
in danes
...je pa to v soseščini proge
Dobji dvor iz zemljevida, nekoč
in danes
...je pa to v soseščini proge
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Odlično, GC!
Ko bom objavil načrt proge, boš lahko vrisal Dobji dvor, če ne bo viden. Ali pa ga zaznamoval.
Ko bom objavil načrt proge, boš lahko vrisal Dobji dvor, če ne bo viden. Ali pa ga zaznamoval.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Pa si poglejmo te načrte, ki nosijo datum 3.maj.1902 v celoti!
še povečava...
Izogibališče (Betribsausweiche) naj bi bilo med km 2.0 in 2.2 v dolžini 106 m. Ampak že prehitevamo. To bo podrobno v tehničnem opisu proge in verjetno tudi v zapisnikih komisij...
Če nič drugega, imamo sedaj podatek, da je bila proga dolga malo več kot 4 km. Ampak zopet prehitevamo
Ali se sploh splača o 4 km proge toliko razpravljati?
In to še o konjski železnici?
še povečava...
Izogibališče (Betribsausweiche) naj bi bilo med km 2.0 in 2.2 v dolžini 106 m. Ampak že prehitevamo. To bo podrobno v tehničnem opisu proge in verjetno tudi v zapisnikih komisij...
Če nič drugega, imamo sedaj podatek, da je bila proga dolga malo več kot 4 km. Ampak zopet prehitevamo
Ali se sploh splača o 4 km proge toliko razpravljati?
In to še o konjski železnici?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Super! Cestitam ti za najdbo zelo pomembnih podatkov, ki jih dosedaj ni objavil se nihce.
Le kje si izbrskal vse te arhivalije..
Le kje si izbrskal vse te arhivalije..
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Vse te arhivalije je pregledal tudi Rustja, saj je redno delal v Arhivu Slovenije. Tudi Jenko je delal v arhivih. Mohorič je bil pri večini dogodkov celo soudeležen, dobro je poznal tudi zgodovino , kako je do dogodkov prišlo. Ja, tudi iz arhivov. Vsi ostali pač ne.
Vendar, če pogledaš opus Rustjevih in Jenkovih del, pa tudi Mohoričevih, vidiš, da nista mogla iti v super detajle. Strup je v malih flaškah. Če se začneš ukvarjati s podrobnostmi, zmanjka arhivskega gradiva.
Drugi problem je, če se nekje odločijo izdati kakšno knjigo ob obletnici neke zadeve prepozno, pa prideš v "cajtnot"*.
*In chess played with a time control, time trouble, time pressure, or its German translation Zeitnot, is the situation where a player has little time to complete the required moves. When forced to play quickly, the probability of making blunders is increased, so handling the clock is an important aspect of chess playing. The last move of the time control (often move 40) is especially prone to blunders if players only have a few seconds to play it, and many games have been lost due to poor time management in time pressure.
*Zeitnot ist ein Begriff aus dem Schachspiel und bezeichnet die Bedrängnis eines Spielers, wenn in einer mit Schachuhr ausgetragenen Partie nur noch wenig Bedenkzeit zur Verfügung steht, um eine bestimmte Anzahl von Zügen zu machen oder die Partie vor Ablauf der maximal erlaubten Bedenkzeit zu Ende zu spielen.
*Цейтно́т (от нем. Zeit (цайт) — время и нем. Not (нот) — нужда) — в партии в шахматы, шашки или иную настольную игру — недостаток времени для обдумывания ходов, которое в официальных соревнованиях регламентируется.
Vendar, če pogledaš opus Rustjevih in Jenkovih del, pa tudi Mohoričevih, vidiš, da nista mogla iti v super detajle. Strup je v malih flaškah. Če se začneš ukvarjati s podrobnostmi, zmanjka arhivskega gradiva.
Drugi problem je, če se nekje odločijo izdati kakšno knjigo ob obletnici neke zadeve prepozno, pa prideš v "cajtnot"*.
*In chess played with a time control, time trouble, time pressure, or its German translation Zeitnot, is the situation where a player has little time to complete the required moves. When forced to play quickly, the probability of making blunders is increased, so handling the clock is an important aspect of chess playing. The last move of the time control (often move 40) is especially prone to blunders if players only have a few seconds to play it, and many games have been lost due to poor time management in time pressure.
*Zeitnot ist ein Begriff aus dem Schachspiel und bezeichnet die Bedrängnis eines Spielers, wenn in einer mit Schachuhr ausgetragenen Partie nur noch wenig Bedenkzeit zur Verfügung steht, um eine bestimmte Anzahl von Zügen zu machen oder die Partie vor Ablauf der maximal erlaubten Bedenkzeit zu Ende zu spielen.
*Цейтно́т (от нем. Zeit (цайт) — время и нем. Not (нот) — нужда) — в партии в шахматы, шашки или иную настольную игру — недостаток времени для обдумывания ходов, которое в официальных соревнованиях регламентируется.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Če bi se pa v arhivih našla še kašna fotka teh konjev z vagoni, bi bila pa to res bomba
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
železocestnik napisal/-a:Nekako mi je uspelo, da smo lahko o "živinski vlek" kot je napisal Rustja, navedli nekaj več podatkov.
Fotke pa nimamo...
Pomagali smo si z risbico iz tujih krajev (v ozadju se vidi mlin na veter...)
GC je zapisal, da bo s fotko težko...
grofceljski napisal/-a:ŽELEZOCESTNIK Kar se tiče točno omenjene proge , bo zadeva zelo težka, slike iz te ozkotirne proge so zelo redke, velika večina kar je, je na tej strani, ki jo je uporabil AJZNPONAR in v tej novi knjigi, kaj šele konjska vprega
...in res še nismo našli fotke.
Pomagajmo si še s fotko luksemburškega rudnika Fond-de-Gras (Differdange/Differdingen)...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Za naselje Gračič (glej zemljevid) je veljalo cca sto let prej da ima:
(vsega) 92 prebivalcev, od tega 44 "Weiblich" , ki so živeli v 32 hišah,
Weiblich =
ki so bili podrejeni kar trem gospostvem :
-Gallitsch ?
-Gonowitz (gosposka konjice)
-Eberndorf ?
Od koga je sploh družba JŽ, kupila ozemlje za progo
P.S.
(vsega) 92 prebivalcev, od tega 44 "Weiblich" , ki so živeli v 32 hišah,
Weiblich =
ki so bili podrejeni kar trem gospostvem :
-Gallitsch ?
-Gonowitz (gosposka konjice)
-Eberndorf ?
Od koga je sploh družba JŽ, kupila ozemlje za progo
P.S.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Družbi JDŽ ni bilo potrebno odkupovati zemljišč po WW 2, ker je bilo itak po vojni vse "naše".
Tudi vaškemu mesarju so odvzeli mercedesa. Dobil ga je sekretar KP.
MMG: ali tale tvoja bejba brani ali zabija gole
za: -Gallitsch ?
boš moral iti v Štajerski deželni arhiv, link: http://www.landesarchiv.steiermark.at/c ... echtes.pdf
za: -Eberndorf ?
mogoče klošter Dobrla vas, ne dam roke v ogenj
Tudi vaškemu mesarju so odvzeli mercedesa. Dobil ga je sekretar KP.
MMG: ali tale tvoja bejba brani ali zabija gole
za: -Gallitsch ?
boš moral iti v Štajerski deželni arhiv, link: http://www.landesarchiv.steiermark.at/c ... echtes.pdf
za: -Eberndorf ?
mogoče klošter Dobrla vas, ne dam roke v ogenj
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 12.05.2013, 13:34, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 306
- Pridružen: 04.09.2009, 16:01
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
z JZ sem mislil .....Juzne zeleznice
Ja Weiblich, da se rece
LP iz 944m nadm.vis. ..
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ozkotirna rudniška železnica Konjice-Radana vas 1903-191
Za Južno železnico se nekako uporablja okrajšava SB (Südbahn), vendar to ni najbolj primerno, ker imajo tudi Nemci svoj Südbahn (SB).
Je pa družba Južna železnica odkupila zemljo od kmetov. Na slovenskem je bila zemljiška odveza formalno uvedena z Zakonom o odpravi tlačanstva, ki sta ga 7. septembra 1848 sprejela avstrijski državni zbor in cesar Ferdinand I.(iz wikipedije).
Ali je bila za nekatere potrebna tudi razlastitev, sedaj še ne vem. Zapisnik bomo skupaj pogledali
Je pa družba Južna železnica odkupila zemljo od kmetov. Na slovenskem je bila zemljiška odveza formalno uvedena z Zakonom o odpravi tlačanstva, ki sta ga 7. septembra 1848 sprejela avstrijski državni zbor in cesar Ferdinand I.(iz wikipedije).
Ali je bila za nekatere potrebna tudi razlastitev, sedaj še ne vem. Zapisnik bomo skupaj pogledali
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers