Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kot vidis na sliki, se zeleznica in cesta ne bosta vec krizala v istem nivoju...
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Ljubitelj
To si pobral z nekega uradnega vira?
Sicer se mi zdi to ena velika bedarija. Tako pojasnilo bi požrl samo v primeru, da bi imeli samo enosistemske lokomotive, pa še to zelo težko. Glede na to, da imamo večsistemske, je praktično cela Evropa enotna. Gotovo so še neki drugi razlogi zadaj, ki bistveno prevagajo.....
To si pobral z nekega uradnega vira?
Sicer se mi zdi to ena velika bedarija. Tako pojasnilo bi požrl samo v primeru, da bi imeli samo enosistemske lokomotive, pa še to zelo težko. Glede na to, da imamo večsistemske, je praktično cela Evropa enotna. Gotovo so še neki drugi razlogi zadaj, ki bistveno prevagajo.....
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Samo nekaj lokomotiv (541) je večsistemskih, vse EM garniture in lokomotive (serije 342, 363) so ENOSISTEMSKE. Lahko težko požiraš, toda to je dejstvo.Sicer se mi zdi to ena velika bedarija. Tako pojasnilo bi požrl samo v primeru, da bi imeli samo enosistemske lokomotive, pa še to zelo težko.
LPL
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
S tem da se te sploh ne morejo priti do Pragerskega..Ljubitelj napisal/-a: Samo nekaj lokomotiv (541) je večsistemskih
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Če bi lastnik infrastrukture ne delal usluge enemu operaterju (v tem primeru SŽ), potem argument o enosistemskosti voznega parka ne drži vode. Konec koncev elektrifikacija proge na 25kV AC za SŽ ne bi spremenila prav ničesar ... še naprej bi vozili z dizli dokler ne bi nabavili ustreznega voznega parka (sem sodijo tudi več-sistemske EMG). In to zadnje bi v resnici morali narediti že zaradi čezmejnega prometa, ne pa da so se zaplankali znotraj meja Doline Šentflorjanske.
Še vedno se premalokrat zavedamo, da je infrastruktura eno (lastnik je država, v njenem imenu bi morali strategije izdelovati v ustrznih državnih agencijah in direktoratih, upravljalec pri strateških odločitvah ne bi smel imeti kaj dosti besede), ponudniki storitve (prevozi potnikov in tovora; SŽ in ostali) pa čisto nekaj drugega. Infrastruktura je enaka za vse, potem pa naj vsakdo dela kakor hoče - seveda znotraj nekih meja.
Pa ne pravim, da država kdaj pa kdaj ne sme narediti usluge domačim firmam. Ravno nasprotno, še premalokrat se to zgodi.
Še vedno se premalokrat zavedamo, da je infrastruktura eno (lastnik je država, v njenem imenu bi morali strategije izdelovati v ustrznih državnih agencijah in direktoratih, upravljalec pri strateških odločitvah ne bi smel imeti kaj dosti besede), ponudniki storitve (prevozi potnikov in tovora; SŽ in ostali) pa čisto nekaj drugega. Infrastruktura je enaka za vse, potem pa naj vsakdo dela kakor hoče - seveda znotraj nekih meja.
Pa ne pravim, da država kdaj pa kdaj ne sme narediti usluge domačim firmam. Ravno nasprotno, še premalokrat se to zgodi.
LP, Metod
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
@mkx, podpišem!
Z elektrifikacijo Pragersko - Hodoš s 3kV DC pa bo država naredila medvedjo uslugo - sebi in SŽ. Investicija je dražja, učinkovitost slabša in spet podpiramo pasivnost in zaplankanost državnega prevoznika, ki - nenazadnje - za to progo niti nima dovolj ustreznih voznih sredstev. Še en dokaz, da je v tej deželici vsaka javna investicija namenjena zgolj pristavljanju zasebnih lončkov.
Z elektrifikacijo Pragersko - Hodoš s 3kV DC pa bo država naredila medvedjo uslugo - sebi in SŽ. Investicija je dražja, učinkovitost slabša in spet podpiramo pasivnost in zaplankanost državnega prevoznika, ki - nenazadnje - za to progo niti nima dovolj ustreznih voznih sredstev. Še en dokaz, da je v tej deželici vsaka javna investicija namenjena zgolj pristavljanju zasebnih lončkov.
Tako počasi se prebujamo ...
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
SŽ 541.1xx bo do pragersko in Hodoš od december 2014 naprej.... Zidani Most-Celje bo drugo leto remont za novo 22,5t , letos dolga gora- poljčane , potem sl.bistirca-pragersko in še eni maribor-šentilj meja do december 2014 bo gotovo in novo 22,5t !Anzee napisal/-a:S tem da se te sploh ne morejo priti do Pragerskega..Ljubitelj napisal/-a: Samo nekaj lokomotiv (541) je večsistemskih
akcija še 2 leto potem boljši !
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
In potem svizec zavije čokolado...RitterVonGhega napisal/-a:SŽ 541.1xx bo do pragersko in Hodoš od december 2014 naprej.... Zidani Most-Celje bo drugo leto remont za novo 22,5t , letos dolga gora- poljčane , potem sl.bistirca-pragersko in še eni maribor-šentilj meja do december 2014 bo gotovo in novo 22,5t !Anzee napisal/-a:S tem da se te sploh ne morejo priti do Pragerskega..Ljubitelj napisal/-a: Samo nekaj lokomotiv (541) je večsistemskih
akcija še 2 leto potem boljši !
lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Iz tvojih ust v božja ušesa. Čeprav se bojim, da bo v tem primeru bog gluh.RitterVonGhega napisal/-a:SŽ 541.1xx bo do pragersko in Hodoš od december 2014 naprej.... Zidani Most-Celje bo drugo leto remont za novo 22,5t , letos dolga gora- poljčane , potem sl.bistirca-pragersko in še eni maribor-šentilj meja do december 2014 bo gotovo in novo 22,5t !Anzee napisal/-a:S tem da se te sploh ne morejo priti do Pragerskega..Ljubitelj napisal/-a: Samo nekaj lokomotiv (541) je večsistemskih
akcija še 2 leto potem boljši !
lp
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
mmg. Ali prav vidim, da je na zgornji grafiki označena tudi že bodoča napajalna postaja?gradbenikmiha napisal/-a:Na sosednjem forumu sem našel načrt ravnanja ovinkov pri Palovcih.
Kdaj je predviden začetek ravnanja ovinkov Palovcih? Hvala za odgovore.
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Kako križanje? Po slikah sodeč križanja nebo san bo prišel cestni nadvoz kot ga že gradijo pri mali postaji Ormož.
Aia pa še to. Ta elektrifikacija nam nebo veliko pomenila če ne bomo imeli voznega parka za te proge. Že sedaj primankuje elektro vleke..kaj bo še le potem. Dizli bodo še vedno prisotni vsaj 10 let
Aia pa še to. Ta elektrifikacija nam nebo veliko pomenila če ne bomo imeli voznega parka za te proge. Že sedaj primankuje elektro vleke..kaj bo še le potem. Dizli bodo še vedno prisotni vsaj 10 let
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Mali Ormož???? WTF?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
mAli napisal/-a:Kako križanje? Po slikah sodeč križanja nebo san bo prišel cestni nadvoz kot ga že gradijo pri mali postaji Ormož.
Aia pa še to. Ta elektrifikacija nam nebo veliko pomenila če ne bomo imeli voznega parka za te proge. Že sedaj primankuje elektro vleke..kaj bo še le potem. Dizli bodo še vedno prisotni vsaj 10 let
Ta je pa bosa. Tudi dizelski vozni park je bolj reven, za elektro vleko pa prav tako nujno rabimo razširitev voznega parka, saj le-ta ob konicah že zdaj s težavo zadošča. Če ne mislijo kmalu razširiti voznega parka, bo v vsakem primeru hudič.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Postaja Pušenci oz ˝mali ormož˝Jembah napisal/-a:Mali Ormož???? WTF?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Haha prvic slisim