Mičo napisal/-a:Zakaj so pa sploh ukinili Areno? Premalo potnikov, ali se spet upravi SŽ in HŽ nista mogli nič zmenit?
Hrvaška je bila leta 1992 v vojni. Mislim da ni junaka, ki bi svoje vlake pošiljal na tako območje. Z leti pa je tudi vlak odšel v zgodovino. Res pa je tudi, da bi se dve upravi kaj zmenili ......eeeeee
Mičo napisal/-a:Zakaj so pa sploh ukinili Areno? Premalo potnikov, ali se spet upravi SŽ in HŽ nista mogli nič zmenit?
Hrvaška je bila leta 1992 v vojni. Mislim da ni junaka, ki bi svoje vlake pošiljal na tako območje. Z leti pa je tudi vlak odšel v zgodovino. Res pa je tudi, da bi se dve upravi kaj zmenili ......eeeeee
Samo vlak je vozil do leta 1994? Vozil pa je tudi v vojni, ko je bila razglašena npr. splošna nevarnost za Istro so imeli navodilo, da na Hrvaškem vozijo ponoči z ugasnjeno vso razsvetljavo... Edino se mi zdi, da so od Zagreba do Dobove vozili z drugim, hrvaškim vlakom, ker so se SŽ bale, da bi bili Mercedesi zaradi spopadov tam uničeni. V Istri pa večjih spopadov tekom vojne ni bilo.
Pula je eno izmed velikih mest Hrvatske, pomemben regijski center in turistična destinacija - brez direktne železniške povezave s svojo metropolo. Hrvatska bo postala kmalu članica EU, torej ne bi smelo biti več problema za neko novo "Areno" (že sedaj ga ne bi smelo biti), vsaj do izgradnje tunela po Učko. Ali pa bo ponos in lokal-patriotizem še vedno ostal na prvem mestu.
Se pravi bo vlak MV 1472/3 na celotni trasi od Kozine do Pule vozil v sestavi garniture 711? Bo torej Divača imela v poletnem času dve DMG, glede na to, da bo potrebno vzdrževati še vlake LP 4320/2/3, ki vozijo do Rakitovca?
Se pravi bo vlak MV 1472/3 na celotni trasi od Kozine do Pule vozil v sestavi garniture 711? Bo torej Divača imela v poletnem času dve DMG, glede na to, da bo potrebno vzdrževati še vlake LP 4320/2/3, ki vozijo do Rakitovca?
Dve....mogoče celo tri
Redno naj bi vozila garnitura 003/004, pripravljena v backupu, pa čakala 713-120; saj sta to edini dve garnituri, katerim hrvati dovolijo čez mejo