Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Danes je plato pri Megadoma dobil novo podobo. Nič več ni materiala, ki je bil odpeljan in nič več delovnih strojev ter kamionov in s tem tudi prevozov Da je tako, kaže tudi čiščenje pločnikov na cesti ob Megadomu.
Na podhodu se že oblikuje končna podoba, kje bo jašek za dvigalo in na kateri višini bo vstop v podhod.
Cevi pri Riku so vgrajene in zasute. Kmalu se bodo dela preselila na zgornji del postaje.
Na podhodu se že oblikuje končna podoba, kje bo jašek za dvigalo in na kateri višini bo vstop v podhod.
Cevi pri Riku so vgrajene in zasute. Kmalu se bodo dela preselila na zgornji del postaje.
Re: Čudež na kočevski progi!
Današnji dan je bil idealen za betonirane stopnice v podhodu. Kar nekaj nalivov danes je poskrbelo, da je bil beton lepo "zalit" z vodo. Tiri in postaja dobivajo manjkajočo opremo in znake.
Re: Čudež na kočevski progi!
Cevi za kable se bližajo postajnemu poslopju. V petek so se vkopale od jaška pri skladišču do bivšega perona.
Cevi so vgrajene v dveh nivojih, tako da bo kar dosti možnosti za napeljavo raznoraznih kablov.
Tu se že lahko predvidi, kje bodo kabli prišli v stavbo.
Cevi so vgrajene v dveh nivojih, tako da bo kar dosti možnosti za napeljavo raznoraznih kablov.
Tu se že lahko predvidi, kje bodo kabli prišli v stavbo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ob koncu minulega tedna je na spodnjem delu postaje Ribnica bilo na vrsti čiščenje nakladalne rampe. Nič več ni kupa deponirane zemlje in pragov. Dela se tako počasi selijo na samo postajo.
Pred postajnim poslopjem se nadaljuje vkop cevi za predvidene inštalacijske povezave, ki jih tako ne bo malo.
Pred časom so že bili demontirani signali in postavljalo. Ostala sta samo pokrova na jaških. Ob izkopu zemlje in starega nasutja je bilo možno videti dele starega signalnega sistema kot so žice, vodila in ogrodje iz pokritega kanala, ki je bilo skrito očem.
Jašek dvigala na drugi strani postaje pa je že dobil "kapo".
Pred postajnim poslopjem se nadaljuje vkop cevi za predvidene inštalacijske povezave, ki jih tako ne bo malo.
Pred časom so že bili demontirani signali in postavljalo. Ostala sta samo pokrova na jaških. Ob izkopu zemlje in starega nasutja je bilo možno videti dele starega signalnega sistema kot so žice, vodila in ogrodje iz pokritega kanala, ki je bilo skrito očem.
Jašek dvigala na drugi strani postaje pa je že dobil "kapo".
Re: Čudež na kočevski progi!
Dela pa se tudi po progi, ne samo v Ribnici.
Med Ortnekom in Ribnico so dokončali zaščito pobočja v km 27.900
S pritrditvijo mreže se niso hecali
Mreža pa že lovi prve kamnite plazove
Med Grosupljem in Velikimi Laščami pa so tudi končno začeli z gradbenimi deli za postavitev prvih izmed "prve kvote petih" zapornic.
In vendar se vrti
Med Ortnekom in Ribnico so dokončali zaščito pobočja v km 27.900
S pritrditvijo mreže se niso hecali
Mreža pa že lovi prve kamnite plazove
Med Grosupljem in Velikimi Laščami pa so tudi končno začeli z gradbenimi deli za postavitev prvih izmed "prve kvote petih" zapornic.
In vendar se vrti
Re: Čudež na kočevski progi!
Bolje je vgrajevati zapornice, kot protihrupne ograje.....
Re: Čudež na kočevski progi!
Take izjave so povsem deklasirane. Predpisi in pravilniki urejajo in eno in drugo. Še bolje bi pa bilo graditi nadvoze in protihrupne ograje. na žalost je pa obojega premalo.Bolje je vgrajevati zapornice, kot protihrupne ograje.....
LPL
Re: Čudež na kočevski progi!
Prehod brez zapornic in malo neprevidnosti je ža marsikoga spravil na oni svet, hrup od vlaka in veliiiiko neprevidnosti pa še nikogar
Se mi pa še vedno poraja vprašanje, zakaj se na progi Gp - Kočevje zapornice vgrajuje na gozdne ceste, na progi Gp - Ljubljana pa jih že sedaj pri približno 50 vlakih na dan na prometnih prehodih še vedno ni. Se raje vpelje kakšna počasna vožnja. V potuho voznikom.
Se mi pa še vedno poraja vprašanje, zakaj se na progi Gp - Kočevje zapornice vgrajuje na gozdne ceste, na progi Gp - Ljubljana pa jih že sedaj pri približno 50 vlakih na dan na prometnih prehodih še vedno ni. Se raje vpelje kakšna počasna vožnja. V potuho voznikom.
Re: Čudež na kočevski progi!
Prav prijetno pa vseeno ni poslušati vlakov ves dan in še ponoči, še posebej to velja za tovorne vlake.
Re: Čudež na kočevski progi!
Odvisno od človeka. Sam sem bil kar nekajkrat ponoči v sobi, ki je 60 metrov stran od proge LJ - Sežana. Prvo noč bolj malo spiš, pri drugi pa je že vse v krvi in spiš kot angelček. Ampak kot pravim, niso vsi ljudje tako neobčutljivi.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ko/Če bo proga Lj-Grosuplje šla v takšen remont kot Gr-Ribnica bodo tudi tam zapirali/združevali nepotrebne prehode in vgrajevali zapornice, saj drugače ne bi ustrezala zahtevam pravilnikov. Je pa na progi Lj-NM odločno preveč prehodov, mislim da je na tej progi anjvečja gostota npr. v RS.Prehod brez zapornic in malo neprevidnosti je ža marsikoga spravil na oni svet, hrup od vlaka in veliiiiko neprevidnosti pa še nikogar
Se mi pa še vedno poraja vprašanje, zakaj se na progi Gp - Kočevje zapornice vgrajuje na gozdne ceste, na progi Gp - Ljubljana pa jih že sedaj pri približno 50 vlakih na dan na prometnih prehodih še vedno ni.
LPL
Re: Čudež na kočevski progi!
Upajmo Med Ljubljano in Grosupljem jih je namreč več kot med Lb in Sežano!
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa če bi recimo tu bile zapornice, a bi se ta junak ustavil in počakal?
Re: Čudež na kočevski progi!
Jaz se nebi
Re: Čudež na kočevski progi!
Aia pa ta znak za omejitev fajn visi