Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo
Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 km/h
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10.02.2013, 0:54
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Only fools never change!
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10.02.2013, 0:54
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Tono,preverjevalec napisal/-a:Ponestalo je skupe struje, prelazimo na bio-dizel !Tono napisal/-a: Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
tole sem mislim na bio-dizel iz hmelja, in to ohlajen, poletno pogonsko gorivo !
Only fools never change!
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Pa celo tahitro bremzo ima magneto (elektro magneto)preverjevalec napisal/-a:Tono napisal/-a:Pa lahko da ima firer še kak magnet na vratih hladilnika za pivo
Lep dan
Tomaž
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Slučajno našel na internetu..
Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:
Poveza da celotnega članka (sicer v češčini): LINK
Mmg. malo drugačen pendolino je bil pri nas že v maju 1989, ko so se opravljala testiranja na gorenjski progi. Obstaja kaj več podatkov o tem testiranju?
Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:
Poveza da celotnega članka (sicer v češčini): LINK
Mmg. malo drugačen pendolino je bil pri nas že v maju 1989, ko so se opravljala testiranja na gorenjski progi. Obstaja kaj več podatkov o tem testiranju?
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Gre za relacijo Pragersko-Mariborglajz napisal/-a:Graf gibanja hitrosti ob postavljanju rekorda:
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Večino tehničnih izdelkov se testira pri višjih zmogljivostih kot pa so načrtovane saj le tako lahko izmerijo ali se izdelek obnaša v skladu z načrti, poleg tega pa preverijo še kolikšna je varnostna rezerva.
LP, Metod
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Ob tem hitrostnem rekordu SŽ se stalno pojavljajo izjave o občutnih poškodbah na vozni mreži. Dvomim, da pravilno izvedena vozna mreža za progovne hitrosti 160 km/h (polno kompenzirana, ustrezno zategnjena) ne bi brez znatnih poškodb zdržala 25% prekoračitve hitrosti. Na relaciji Lj-Brezovica je samo polkompenzirana mreža (verjetno za V<120 km/h) pa ni bilo nobenih poročil na forumu o poškodbah pri vožnji s 180 km/h. Nekaj ne štima......
LPL
LPL
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Tole vzamem nazaj, vozna mreža je kompenzirana, vsaj na novih stebrih. res pa je, da je recimo med Lj in Zalogom (in verjetno tudi Pr-Mb) nekakšno dodatno vpenjanje na sredini odseka.Na relaciji Lj-Brezovica je samo polkompenzirana mreža (verjetno za V<120 km/h) pa ni bilo nobenih poročil na forumu o poškodbah pri vožnji s 180 km/h.
LP in opravičilo L
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Tudi Francozi so si privoščili show.mkx napisal/-a:Tudi Taurusi ÖBB 1216 (in z njimi Žive) v rednem prometu ne vozijo niti približno 357km/h kolikor je trenutni rekord. Tudi na progi, kjer je lokomotiva dosegla svoj rekord (v bližini Hilpoltsteina na progi Neubaustrecke Nürnberg–Ingolstadt) je najvišja dovoljena hitrost v rednem prometu "samo" 300km/h. In so iz tistega rekorda tudi naredili cel šov.kvak napisal/-a:In kaj je bistvo tega rekorda? Glede na to da še 20 let kasneje niti blizu te hitrosi ne vozijo vlaki je po mojem mnenju bil šov zaradi šova.
Večino tehničnih izdelkov se testira pri višjih zmogljivostih kot pa so načrtovane saj le tako lahko izmerijo ali se izdelek obnaša v skladu z načrti, poleg tega pa preverijo še kolikšna je varnostna rezerva.
Rekordno vožnjo TGV-ja, to je 574,8 km/h,
katero so seveda "na vlko" reklamirali:
Za uspeh so naredili marsikaj.
Sestavili so posebno garnituro, ojačali kolesa in podvozje, dodali dodatne motorje, stabilizirali traso, ojačali vozno mrežo,... (podatki od minute 0:46 do 1:12)
Za celi show so porabili 30 miljonov Ojrotov (podatek pri min 1:48 zgornje reportaže)!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Saj je konec koncev tudi formula 1 čisto navaden šov, pa promoviranje raznih konceptnih avtomobilov z 800 KM in več. Po drugi strani pa se za razvoj tehnike potrebuje podatke, ki izvirajo prav iz takšnih testnih preizkusov. Res pa je tudi, da so vlaki z 200 in več redno vozili že v 60 -70 tih letih (Japonci, Francozi) in da iz naših 208 km/h ni bilo za pričakovati nekih revolucionarnih opažanj.
preglednik
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.Saj je konec koncev tudi formula 1 čisto navaden šov, pa promoviranje raznih konceptnih avtomobilov z 800 KM in več. Po drugi strani pa se za razvoj tehnike potrebuje podatke, ki izvirajo prav iz takšnih testnih preizkusov. Res pa je tudi, da so vlaki z 200 in več redno vozili že v 60 -70 tih letih (Japonci, Francozi) in da iz naših 208 km/h ni bilo za pričakovati nekih revolucionarnih opažanj.
LPL
Re: Absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah: 208,2 k
Bedaki... Še dobro da niso ARSO prosili za odobritev, če že beton tako škoduje podnebju..Ljubitelj napisal/-a:A niso naše železnice svetovni unikum. Recimo vsi v okolici vgrajujejo ekološko sprejemljivejše betonske pragove že desetletja, pri nas pa je obstajala fama, da to ni primerno za naše posebne razmere. Torej je potrebno preiskusiti tudi vlak na 208 km/h na unikatnih tirih, kaj pa veš kako se bodo obnašali pri hitrostih, ki veljajo sicer po svetu za ne preveč previsoke. Rezultati so bili takoj vidni, naše unikatno sodobno napajalno omrežje ni prestalo ene vožnje s hitrostjo prekoračeno za slabo četrtino brez znatnih poškodb.
LPL
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.