Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Steiermärkische Landesbahnen (STLB) in kalcit

OdgovorNapisal/-a holding » 07.07.2013, 20:33

363 napisal/-a:185-409 prvič v Sloveniji.
Slika

Lp


...so pa od hudiča podjetni toti "Steiermärkische Landesbahnen" (STLB) -jevci.... :twisted: ...
...sedaj vozijo že dvakrat tedensko po dva 1800 tonska vlaka, enega ne severovzhod Nemčije, drugega na sever Bavarske... :lol: ...in dva taka vlaka v eni noči en strojevodja s tandemom "spendla" na vrh Tauern Strecke (25%o vzpona) in mimo grede pripelje na Jesenice še 40 praznih cistern... #-o #-o ...
...po klancu navzdol proti Salzburgu pa vsak vlak s po eno lokso....ni, da ni... [-X ..."Amerika zdaj"....tud' na Koroškem...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2013, 6:55

...sedaj vozijo že dvakrat tedensko po dva 1800 tonska vlaka, enega ne severovzhod Nemčije, drugega na sever Bavarske... ...in dva taka vlaka v eni noči en strojevodja s tandemom "spendla" na vrh Tauern Strecke (25%o vzpona) in mimo grede pripelje na Jesenice še 40 praznih cistern... ...


Nekoč je bilo rečeno, da prevažajo v cisternah razsuti tovor iz Kalcita. Ali gre sedaj za 4 vlake tedensko istega tovora, ali je vmes neki novi tovor.

Če je v vlogi Kalcit mi pa ne gre v glavo, kako lahko s 40 vagonu prepeljejo 3600t (2x1800t) bruto, saj je proga LjŠiška-Kamnik kategorije C4. V tem primeru bi to dalo samo 3200 ton.
Lahko pa stvar da misliti SŽ, ki vztrajajo na precej nižjih obremnitvah skoraj identičnih lokomotiv.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.07.2013, 7:31

Ljubitelj napisal/-a:Lahko pa stvar da misliti SŽ, ki vztrajajo na precej nižjih obremnitvah skoraj identičnih lokomotiv.

Mislim, da je bila nekje drugje na forumu zapisana razlaga tega fenomena: sodobne lokomotive speljujejo dosti bolj nežno kot stare in so zato sunki na spenjačah manjši. Torej lahko sodobne lokomotive vlečejo težje vlake. Privatniki, ki imajo bojda moderen vozni park (čisto verjetno, precej ga itak najemajo, pri lizingu pa se stvari obračajo hitreje), so prvi začeli povečevati dovoljene teže vlakov, sledili so jim operaterji z malce starejšimi vlečnimi vozili.

Pri SŽ je že tako, da se načeloma vnaprej ne ve, katera lokomotiva bo vlak vlekla (ali pa jih bo več v odvisnosti od trase, po kateri bo vlako potoval). Zato pač omejitve, ki so veljale za starejše lokomotive ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.07.2013, 7:47

.... ni problema obremeniti mašino,če lahko iz vozne mreže iztisneš neomejeno amperov in je infrastruktura taka kot je treba.To je pa res najmanjši problem,samo vi o tem ne razmišljate. :roll:
Pa še nekaj (STLB) -jevci "pendlajo" za 3500 eur neto,naši pa za 1200.I kako kažu brača sa juga.To je to za te pare!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2013, 8:58

mkx, Nurmi,

Res, da nove lokomotive s frekvenčno regulacijo lepo speljujejo, toda če hočeš biti konkurenčen si jih pač kupiš ali najameš. Na relaciji Kp-Je bi lahko izključno vlekle težke vlake 541, tandem z enim mašinfirejem, magari do Linza ali Donawitza oziroma kam že grejo Falsi preko Jesenic.
Kar se pa Nurmijevega štroma tiče, prav isti K je, če je lokomotiva za vlakom ali v tandemu. O plačah pa ne bi, recimo 37 zaposlenih v RCA Slovenija opravi 11% tovornega prometa na JŽI RS. Tudi jaz bi v A zaslužil vsaj 2x več na podobnem položaju, pa si upam trditi, da bi bila je količina opravljenega dela približno enaka, kar pa na železnici še približno ni res, o čemer govorijo poslovna poročila o dodani vrednosti na zaposlenega. Res, da strojevodje niso direktno krivi, so/smo pač del manj uspešnega sistema.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.07.2013, 9:22

:lol: Hotel sem reči,da je samo skozi Karavanke čisto drug svet.V vseh pogledih.Kar se pa omejitev odjemanja toka tiče in s tem povezanim omejitvam obremenitev lokomotiv,ti bo pa kak drugi razložil,meni se ne da. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.07.2013, 9:49

Nurmi napisal/-a:.... ni problema obremeniti mašino,če lahko iz vozne mreže iztisneš neomejeno amperov in je infrastruktura taka kot je treba.

Hmmm ... OK, če odštejemo da pri Reganih glede zasedbe ni razlike pri Živah pa lahko je ali pa tudi ne, zakaj se na Goriški progi uporablja doprege namesto pripreg? Ali pa je morda edini razlog to, da je doprego lažje "odrezati" ko se je ne rabi več? Ali pa je vmes morda tudi dovoljena obremenitev vpenjače?

Nurmi napisal/-a:To je pa res najmanjši problem,samo vi o tem ne razmišljate. :roll:

Po tem smo ljublitelji (in Ljubitelji) notorično znani :-P
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.07.2013, 10:35

Iz obeh razlogov.Če je potrebna doprega samo do Štanjela,jo je lažje odrezati in gre enoprežno vlak takoj naprej.Če pa je potrebna doprega do Sežane,pa presega obremenitev spenjače v Štanjel.Zato se v vseh primerih prakticira doprega. Nazaj v Gorico pa vedno priprežno. :D
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1265
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Nejac » 11.07.2013, 10:52

Ljubitelj napisal/-a:Če je v vlogi Kalcit mi pa ne gre v glavo, kako lahko s 40 vagonu prepeljejo 3600t (2x1800t) bruto, saj je proga LjŠiška-Kamnik kategorije C4. V tem primeru bi to dalo samo 3200 ton.
Lahko pa stvar da misliti SŽ, ki vztrajajo na precej nižjih obremnitvah skoraj identičnih lokomotiv.

LPL

Kalcita baje ne nalagajo v Kamniku. Nalagajo ga v Zalogu ali pa v Mostah. To ne vem.
Lp
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11341
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.07.2013, 10:59

Nejac napisal/-a:Kalcita baje ne nalagajo v Kamniku. Nalagajo ga v Zalogu ali pa v Mostah. To ne vem.
Lp


Ja pa ja...kar v Kamniku. Po štiri vagone v bivšo smodnišnico.....potem pa polne v kamnik in prazne iz Kamnika gor....proces za znort.

MMG - zakaj bi vagone vozili v Kamnik, če jih tam ne bi nakladali ? #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1265
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Nejac » 11.07.2013, 11:02

cokla napisal/-a:
Ja pa ja...kar v Kamniku. Po štiri vagone v bivšo smodnišnico.....potem pa polne v kamnik in prazne iz Kamnika gor....proces za znort.

MMG - zakaj bi vagone vozili v Kamnik, če jih tam ne bi nakladali ? #-o

A tako. Sem bil prepričan, da se tovorijo v Mostah oz. Zalogu glede na parkirane cisterne, ki so ponavadi v Mostah. Hvala.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2013, 17:37

Nurmi:.... ni problema obremeniti mašino,če lahko iz vozne mreže iztisneš neomejeno amperov in je infrastruktura taka kot je treba.To je pa res najmanjši problem,samo vi o tem ne razmišljate.


Sem malo pogledal, kar moja znati strojevodje in našel:

6.8.5 Pri vožnjah elektrovlečnih vozil se upoštevajo še nasledja določila:
− ne glede na vrsto elektrovlečnega vozila smejo biti zaradi obremenitve vozne mreže pri vlaku dvignjeni največ trije tokovni odjemniki,
− pri vlaku, ki ima na čelu tri električne lokomotive smeta biti zaradi pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika, na tretji električni lokomotivi mora biti tokovni odjemnik spuščen, lokomotiva pa se prevaža kot vagon,
− če sta na čelu vlaka dve lokomotivi in na sklepu ena lokomotiva, vse tri pa imajo dvignjene tokovne odjemnike, mora biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na vozni vod na kratki razdalji med lokomotivama na čelu vlaka in doprežno lokomotivo vlakovna garnitura dolžine najmanj 100 m,
− pri lokomotivskem vlaku, v čigar sestavi je več električnih lokomotiv smeta biti zaradi omejitve pritiska drsalk tokovnih odjemnikov na kratki razdalji dvignjena največ dva tokovna odjemnika,


LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 11.07.2013, 17:53

mkx:
Pri SŽ je že tako, da se načeloma vnaprej ne ve, katera lokomotiva bo vlak vlekla (ali pa jih bo več v odvisnosti od trase, po kateri bo vlako potoval). Zato pač omejitve, ki so veljale za starejše lokomotive ...



Če je mkx to res, da vozi pač katerakoli lokomotiva (363 ali 541) adijo vozni red. Po voznem redu so vlaki z razsutim tovorom sestavljeni iz 18-22 vagonov in glede na razlike v vlečnih karakteristikah 363 ne more peljati vlaka enake teže kot 541 iz Kp v Rodik, da ne govorimo o razliki v hitrosti. Vlaki so običajno sklenjeni in se ne razbijajo po dnevnih potrebah, no razlika je edino ali gredo preko Mb (22) ali preko Je (20). Po podatkih Tinetove strani lahko dve 363 peljeta 1450 ton (18 vagonov), za 541 na tej strani ni podatka v članku
"Zmogljivost nove Siemensove lokomotive na Slovenskih
železnicah
Capacity of the New Siemens Locomotive on Slovenian Railways
Bojan Cene
Strojniški vestnik - Journal of Mechanical Engineering 51(2005)5, 260-266"

pa je navedeno, da 541 lahko (če je štrom) vleče 800 ton s hitrostjo 80 km/h, dočim 363 vleče samo 700 t s 40 km/h. Glede na prakso je torej bistvena razlika med 541 in 363 in ju verjetno ne zamenjujejo kar tako med seboj. Edino kar se včasih naredi, je to, da se recimo vlaku za Toplarno (18 vagonov) doda še nekaj ( običajno) prazne ropotije do zmogljivosti 2x541, vsaj tako je običajno videti.

LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11341
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a cokla » 11.07.2013, 18:13

Ljubitelj napisal/-a: za 541 na tej strani ni podatka v članku



LPL


Dve 541 lahko peljeta iz Kopra 1725 ton....

Seveda pa lahko peljejo to tri Brižite...;)
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: @363 - foto magazin

OdgovorNapisal/-a raziskovalec » 11.07.2013, 18:27

Tri Brižite, to že, samo potem verjetno rabiš le tri strojevodje :lol:
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost