...ne, ne, nič se ne trgajo... ...Ljubitelj napisal/-a:Posledično, pa se spenjače na RCA-jevih vlakih trgajo bolj kot je normalno. Če pa to ni res (1261-001 ali lahko podaš kakšno informacijo) so pa eni kronski bukseljni, ki jih venomer podpiramo davkoplačevalci, če ne drugega pa z garancijami.1216-001:
Ta tandem sem včeraj sestavil po prihodu Herkulesa iz N.Mesta in je uporabljen do Kopra, pa tudi v Divači nisem rabil doprege saj mi do 1570t lahko vozimo z tandemom dočim SŽ uporablja
omejitev 1350t na vlečni kavelj in težje vlake doprega.
LPL
...fora je v tem, da "digitalno" vodene lokomotive dosti bolj "nežno" svojo moč uporabijo za vleko vlaka..... ...vlečna sila je vseskozi kontrolirana in vodena, ni cukanja in rukanja itd....
.."klasični" eloki in dizli (50 let stara tehnologija) pa so pač že sami po sebi bolj robustni in nekontrolirani (no, zelo izkušen strojevodja jih tudi v glavnem lahko kroti, vedno pa ne), zato je na račun sunkovitih obremenitev najvišja dopustna obremenitev (teža vlaka na določenem vzponu oz. odporu proge) pač manjša.. ...
...RCA Slovenija ima v svoji "floti" samo "digitalke, SŽ pa ima še dve tretjini klasike... ... in ko bo SŽ vozil v glavnem z "digitalkami", bo prav tako lahko dvignil obremenitev na vlečne naprave....
...tudi pri sosedih je ta proces trajal več let.... ....najprej so začeli dvigovati obremenitev privatniki (z digitalnim voznim parkom), nato so sledili še "ta državni"....
...no... ...to je ena čist enostavna ZKP razlaga... ...
P.S.: ZKP = zdrava kmečka pamet...