Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Torej od Pragerskega do Hodoša še čaka na rekonstrukcijo proga med Kidričevim in Ptujem, postaja Ptuj (kaj bo z mostom čez Dravo?), nekaj km proge pred Ormožem ter Ljutomer - Lipovci in postaja Murska Sobota. Ostalo je več ali manj končano ali še manjka kak odsek med Ormožem in Ljutomerom? Kaj bo z mostom čez Muro?
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
N glavni postaji LJutomer se izdeluje začasni preon. Dela se premikajo proti Lipovcom.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.
Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.
Pozdrav - Peter
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.
Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.
Pozdrav - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Pritrditev na jeklenih mostovih je Pandrol Vipa, ki je posebej prirejena za blaženje hrupa.Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.
Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.
Pozdrav - Peter
Edit: še povezava do proizvajalca:
http://www.pandrol.com/product/vipa
Zadnjič spremenil grikos, dne 30.08.2013, 17:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
grikos napisal/-a:
Pritrditev na jeklenih mostovih je Pandrol Vipa, ki je posebej prirejena za blaženje hrupa.
Hvala za informacijo!
LP - Peter
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na Pomurskem koncu se nekaj dogaja. Slike so iz sosednjega foruma:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1864
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1865
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1866
Miha
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1864
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1865
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1866
Miha
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Saj..se dogaja že nekaj let.....še nekaj let se bo...potem pa - ne bomo imeli kaj voziti...tovor in potniki bodo imeli vsega dovolj...gradbenikmiha napisal/-a:Na Pomurskem koncu se nekaj dogaja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na sosednjem forumu se da videti ogromno slik iz našega forumagradbenikmiha napisal/-a: Slike so iz sosednjega foruma:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Na katerih železniških postajah med Pragerskim in Hodošem,se trenutno izvajajo gradbena dela?
Za Ljutomer vem,kaj pa Murska Sobota,bodo kmalu tam zabrneli stroji?
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d ... 3005950418
Za Ljutomer vem,kaj pa Murska Sobota,bodo kmalu tam zabrneli stroji?
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d ... 3005950418
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Zdravo!
Morda kdo ve, kdaj točno so v Kidričevem porušili kretniški postavljalnici 1 in 2? Maja 2011 sta še stali na svojih mestih.
Hvala in lep pozdrav - Peter
Morda kdo ve, kdaj točno so v Kidričevem porušili kretniški postavljalnici 1 in 2? Maja 2011 sta še stali na svojih mestih.
Hvala in lep pozdrav - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Podrli so jih nekje konec maja začetek junija 2013, za točen datum bi se pa moral že pozanimat.
LP Anej
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
AnejTS, hvala! Iz Viktorjevih posnetkov od tam je razvidno, da jih 22. junija ni bilo več. Če ti uspe pridobiti natančnejšo informacijo, bom zelo hvaležen!AnejTS napisal/-a:Podrli so jih nekje konec maja začetek junija 2013, za točen datum bi se pa moral že pozanimat.
Res, da nista več ničemur koristili, a vsaj eno bi lahko bili očuvali kot tehniški spomenik. Zavedam se, da sta bili v arhitekturnem pogledu za naše kraje tujka, sta pa se dobro ujemali z nemškimi likovnimi glavnimi in predsignali, ki so tu domovali kar nekaj desetletij. (K sreči so enaki signali ostali ohranjeni - seveda izven funkcije - na ž.p. Celje.)
LP - Peter
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Tudi kompletna SVN naprava je bila demontirana, zaščitena in pripravljena za odvoz na varno, za kasnejšo postavitev v muzejske namene. Pa je bilo par dni pred odvozom vlomljeno in je marsikaj izginilo....
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
1.Tudi pred MS iz smeri Lipovec stojijo stebri
2. na postaji kot tudi na predsignalu in uvoznem signalu pa so vgrajene euro balize...
3.
2. na postaji kot tudi na predsignalu in uvoznem signalu pa so vgrajene euro balize...
3.
LP
Matic
Matic
Re: Elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš
Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Dela se tudi že korektura trase na izvozu iz Ivanjkovec v dolžini (moja vizualna ocena) ca 2-3 km proti severu in tudi nadomestni premostitveni objekt čez levi pritok Pavlovskega pavlovskega potoka na dokaj zamočvirjenem zemljišču Pri Libanji. Čaka pa še korektura trase med postajališči Pušenci in Pavlovci, kjer proga sedaj poteka v 3 zaporednih ovinkih (L-D-L). Ostalo so omenili drugi.
Glede 4 kovinskih mostov predvidenih za eventualno sanacijo (Ptuj /Drava, dva pri Ljutomeru/Ščavnica, Veržej/Mura) sta bila nedavno pregledana oba pri Ljutomeru, za ostala dva ne vem. Pri njiju je potrebna samo še temeljita obnovitev antikorozijske zaščita, položen pa je preko njiju že nov gornji ustroj s tirnicami UIC 60, seveda na specialnih neimpregniranih hrastovih pragih. Pritrditev na njih ni tipa pandrol, je pa neka nova (zame vsaj!), elastična, podobna tipu W.
Pozdrav - Peter
Ampak kakšna korektura je to, saj se nova špura od zapornic v Ivanjkovcih dela tik ob sedanji progi?? Ali pa bosta nemara dva tira ??