Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

Najnovejše v svetu železniških maket.
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a Branko » 31.07.2013, 17:13

raziskovalec napisal/-a:Če smo že pri vprašanjih... Imate na lokomotivah kakšne zavorne priprave?

Noge, pa polena pod kolesa :train2 :lol:

No pa resno,
ročne zavore različnih izvedb pa tudi bolj sofisticirane zavore.
Jaz uporabljam ročno in zavornjake na kolesih. Ko je zavrto :train1 ne spelje.
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 01.08.2013, 7:21

kasti napisal/-a:Ne sebastjan niso gobe krive. Po moje se je kr sam prjavu pod drugim imenom da si rating popravi. Začetnik pa 2 posta pa brani ga in prvi je k ma pozitivne izkušnje. Torej delo za administratorje in poizvedbo kaneda?
lp



Za vrtni tramvaj 5" , ki je še v izdelavi, smo izbrali disk hidravlične zavore od "bicikla". Torej na vsako os po eden disk na dvoosnem tramvaju + zaviranje z motorjem. Kako bo to funkcioniralo bomo šele videli .....
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 01.08.2013, 7:23

Zanima me naslednje:

Kaj je vse potrebno storiti da se dobi nekakšno dovolenje za javno vožnjo z vrtno železnico. Tu predvsem mislim na vozila. Kako in kje se to testira, certificira, homologira,.... :kufe2
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 350
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a miloš » 01.08.2013, 10:57

Zavore:Na vodoravni progi ne rabiš kaj dosti zavore,pač pravočasno zmanjšuješ hitrost.Problem je navzdol,kar se je zelo pokazalo na Raki.S samo lokomotivo še nekako gre z zavoro na njej,če imaš pa zadaj vlak s potniki,je najbolje revizirati v srednji položaj na vrhu pred strmino,nato pa še malo nazaj za v rikverc,če gre prehitro.Se je lani na Raki dokazano pokazalo za efektivno.Drugače pa imajo vsi vagoni za vožnjo ljudi zunaj (Graz,Sindelfingen) zračne zavore.Pri nas ima Uroš na treh vagonih zračne zavore-preverjeno deluje,jaz pa na dveh-nisem še sprobal.
Dovoljenja:Ko sem jaz komercialno vozil pred 20 leti je bilo dovolj imeti kak SP,za vagone in lok ni nihče vprašal.Če sem rekel,da vozim s pravo paro,so me le debelo gledali,kot češ,ali se delam norca iz njih.Kljub temu sem naredil A-teste za 97-019,K3 (Tonijevo) in 740.Dvomim,da je še katera imela te papirje v Sloveniji.Komisija v sestavi Republiški inšpektor(pozabil ime),Škrbinc in Hren so v Predvoru pregledali zakurjene lokomotive in opravili zavorni preizkus.Posebno jih je zanimal svinčeni vijak.Priložiti sem moral certifikate za material kotla,elektrod in varilca.Na licu mesta so tudi zapečatili varnostne ventile.
Zaključek:Komercialne vožnje delati na čimbolj ravni površini zaradi varnosti.Sodelovati mora več oseb.Strojevodja naj vozi,potniki naj bodo vedno na očeh.Vse je lepo in krasno,dokler je vse v redu,ko pa do česa pride,se bo pojavilo kup neprijetnih vprašanj in sitnosti.K sreči pri nas nikoli ni prišlo do kakega resnega ID,če pa je že bil,je bil v krogu nas "vrtičkarjev".
LP Miloš
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 01.08.2013, 20:57

Poglejmo na to temo nekaj slik iz Plochingena, Nemčija.
Nastale so 21.7.2013

"TÜF Süd" t.j. nekaj v stilu naših "tehničnih pregledov", je lokomotivo pregledal in ji dodelil "plaketo" - torej je tehnično usterzana(!!!)
Za vožnjo potrebuje od 4 do 6 barov:

Slika


Gre za tole klubsko mašinco društva:

Slika


Slike so nastale ob tej priložnosti:

Slika


"MEDVEDKOV DAN" - vsak otrok, kateri je s seboj imel "medvedka" ali kakšno drugo plišato igračko se je lahko peljal brezplačno!




Na levi strani slike se vidi cev, katera je speljana iz lokomotive v vagone in služi zaviranju! Na žalost nimam nobenih slik zavor oz. sistema za zaviranje.

Slika



Takole pa zgleda njihova kompozicija za prevoz gostov:

Slika

Lepo se vidi lokomotiva in njen strojevodja, "tender" na katerem sedi spremljevalec, kateri opazuje goste med vožnjo, pokriti vagoni za potnike, za njimi odprti vagoni za potnike, na koncu pa še poseben vagon za invalide na vozičkih.


Res imam v sebi nekaj Gorenske krvi, vendar to ni razlog, da skrivam ostale slike tega dogodka. Ko bom v "penziji" bom mel tolko časa, da pokažem še vse ostale
8)

- ampak to v svoji temi :!:


Več o njihovem društvu pa na sledečem linku:

http://www.dampfbahner.org
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 350
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a miloš » 02.08.2013, 8:20

Lepo si poslikal tale službeni vagon v pravem pomenu besede.Take imajo po vseh železnicah za prevoz potnikov,tudi v Grazu.Je pa zanimivo,da je lani celo sezono v Grazu vozil Ferdinand (Tonotov soborec na Stainzu) v rikverc in je tako bil brez vlakovodje.Kaj češ,racionalizacija povsod.
V Plochingenu sem že bil.Proge je več,cca 2km,je pa popolnoma ravninska in zato dokaj enostavna.Drugič pojdi še 40km naprej v Sindelfingen,tam so pa klanci.V 300metrih se dvigne za cca 4m,tam pa nimaš šans brez zavor na vseh vagonih pridi živ nazaj dol.
LP Miloš
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 03.08.2013, 5:20

miloš napisal/-a: ... Je pa zanimivo,da je lani celo sezono v Grazu vozil Ferdinand (Tonotov soborec na Stainzu) v rikverc in je tako bil brez vlakovodje.


Mislim da je Ferdinand (Tonotov soborec) v Stainzu delal izpit za strojevodji in kurjača ravno zato, da bo lahko brez problemov (beri: težav z raznimi inšpektorji) vozil parne lokomotive v Gradcu, kakor tudi njegovo "Miss Lilla" - lokomobil (Katera ga je že stala kos prsta!)


miloš napisal/-a: Drugič pojdi še 40km naprej v Sindelfingen,tam so pa klanci.V 300metrih se dvigne za cca 4m,tam pa nimaš šans brez zavor na vseh vagonih pridi živ nazaj dol.
LP Miloš


Do Sidelfinga na žalost še nisem prišel. V tem času ko sem bil v tistih konci na žalost niso vozili! Je pa obisk v planu!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 22.09.2013, 8:43

http://youtu.be/IR-3QfVi1dw

Testiranje pogona za vrtni tramvaj na 5" v Sveti Nedelji (Hrvaška)

http://forum.malezeljeznice.net/index.p ... post-77496
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 29.09.2013, 6:55

Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a Tonka » 09.04.2017, 7:07

Mene pa zanima, če obstaja podjetje, ki izdeluje in prodaja lokomotive in vafone za vrtno železnico 7" 1/4. Začel sem se zanimati tudi za vrtno železnico, a nimam nič znanja na tem področju in nisem nikoli delal tega in bi me zanimalo, če se sa to kupiti.
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 350
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a miloš » 09.04.2017, 20:58

Balson Švica,Zimmerman in Knupfer Nemčija in mnogo manjših.
LP Miloš
Uporabniški avatar
714
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 70
Pridružen: 13.09.2012, 8:45

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a 714 » 10.04.2017, 11:13

Tonka napisal/-a:Mene pa zanima, če obstaja podjetje, ki izdeluje in prodaja lokomotive in vafone za vrtno železnico 7" 1/4. Začel sem se zanimati tudi za vrtno železnico, a nimam nič znanja na tem področju in nisem nikoli delal tega in bi me zanimalo, če se sa to kupiti.


Pozdravljen,

Odvisno od želja. Mislim, da se kot neka manjša proizvajalca -serviserja na področju vrtnih železnic lahko štejeva tudi midva z očetom.

LP,

714
Tonka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 18.12.2016, 19:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a Tonka » 24.04.2017, 6:26

Ogledal sem si ponudbo podjetij in tudi vprašal o teh stvareh nekaj znancev a mi nihče ni znal odgovoriti na vprašanje kje se gibljejo cene, meni se pa sploh ne sanja, zato bi vprašal tudi to.

P. S. Najbolj mi pa je všeč Zimmermannova BR 99 211.
sebastiant
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 943
Pridružen: 24.03.2008, 17:12
Kraj: Ljubljana

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a sebastiant » 24.04.2017, 13:54

Treba bo odšteti kar precej tisočakov.

http://www.dampf-modell-bahn.de/lief.htm
Sebastian
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Vrtne železnice sposobne za prevoz ljudi

OdgovorNapisal/-a željko halambek » 24.04.2017, 14:04

Tonka napisal/-a:Ogledal sem si ponudbo podjetij in tudi vprašal o teh stvareh nekaj znancev a mi nihče ni znal odgovoriti na vprašanje kje se gibljejo cene, meni se pa sploh ne sanja, zato bi vprašal tudi to.

P. S. Najbolj mi pa je všeč Zimmermannova BR 99 211.


V Sloveniji "vrtičkarji" kar sami naredio vagone za vrtno železnico.

Zelo malo primerov je da bi nekdo kupil vagon.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: borut_slo in 1 gost