Podnart
Re: Podnart
Tovorni vlak....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Podnart
Sindrom Rižana.....
Re: Podnart
Polna luna razturava
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Podnart
Štuc deluje pravilno....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Podnart
....samo Živa ima rada daljšeNurmi napisal/-a:Štuc deluje pravilno....
Re: Podnart
Eh ženske ... tudi Đura pred časom ni bila zadovoljna z dolžino onega v ZaloguŽAT32 napisal/-a:....samo Živa ima rada daljšeNurmi napisal/-a:Štuc deluje pravilno....
LP, Metod
Re: Podnart
Vtirjanje "Žive"
541 - 020
Podnart 21.9.3013.
Pozdravljeni!
Kakovost pluženja živinega pluga lahko ocenite sami.
Šalo na stran! Takole je čakala na vrnitev!
Če se je že moralo zgodit (polna luna ali kakšen drug vpliv) je ta varianta še kar dobra.
"Sramežljivo" v senci.
Vem, da je najboljša tista opcija, ko do IDja sploh ne pride.
Kakšna bo škoda? "Tiste male stvari, tiste koštajo!" Je bilo slišati.
Prihod intervencijske skupine.
Plod našega znanja in dela, če se ne motim.
Dvigalo.
Priprave, na dvig so se začele!
Še bo!
Jernej
541 - 020
Podnart 21.9.3013.
Pozdravljeni!
Kakovost pluženja živinega pluga lahko ocenite sami.
Šalo na stran! Takole je čakala na vrnitev!
Če se je že moralo zgodit (polna luna ali kakšen drug vpliv) je ta varianta še kar dobra.
"Sramežljivo" v senci.
Vem, da je najboljša tista opcija, ko do IDja sploh ne pride.
Kakšna bo škoda? "Tiste male stvari, tiste koštajo!" Je bilo slišati.
Prihod intervencijske skupine.
Plod našega znanja in dela, če se ne motim.
Dvigalo.
Priprave, na dvig so se začele!
Še bo!
Jernej
Re: Podnart
Vtirjanje "Žive" 541 - 020 Podnart 21.9.3013.
Nadaljujemo z opazovanjem priprav na dvig.
Premik oz. zasuk dvigala. Uravnoteženje booma in priprava na prevzem uteži.
V nulo!
Zamudil, sem nasajanje uteži, ki že manjka na vagonu.
Tisto črno... utež mislim.
Priprava podlage za "noge" oz. stabilizatorje. Lopata, kramp in mišice.
Pa še en zasuk. Na začetni delovni položaj.
Natikanje jeklenih pletenic na boom (nosilni drog).
Pa so začeli. Najprej so lokomotivo "obesili".
Se ni pustila. "Počasi pa sigurno!" S tem se izogneš dodatni škodi.
"Obešanje" sledi.
Jernej
Nadaljujemo z opazovanjem priprav na dvig.
Premik oz. zasuk dvigala. Uravnoteženje booma in priprava na prevzem uteži.
V nulo!
Zamudil, sem nasajanje uteži, ki že manjka na vagonu.
Tisto črno... utež mislim.
Priprava podlage za "noge" oz. stabilizatorje. Lopata, kramp in mišice.
Pa še en zasuk. Na začetni delovni položaj.
Natikanje jeklenih pletenic na boom (nosilni drog).
Pa so začeli. Najprej so lokomotivo "obesili".
Se ni pustila. "Počasi pa sigurno!" S tem se izogneš dodatni škodi.
"Obešanje" sledi.
Jernej
Re: Podnart
Pa nadaljujmo.
Z motorno žago so naredili nekaj prostora.
Pa so jo ujeli!
Pred dvigom, posvet.
Načrt je bil naslednji: (moja laična verzija )
- z dvigalom lokomotivo dvignemo.
- dizelska lokomotiva pa pacienta potegne nazaj na tir.
Lebdenje...
Med tem so jo že povlekli bliže k odrešitvi.
Ob pogledu na to serijo slik je videti enostavno. Pa ni.
Manevrov, posvetov, pregledov, premikov...
Hotel sem zapisati, da so se fantje kar dober namatral.
Čestitam! Kapo dol!
Spet na tiru! (kabina 2 proti Jesenicam)
Kabina 1 proti Ljubljani. CD vabijo.
Na prvi pogled, jo je kar dobro odnesla. Pa sem se takoj spomnil,: "Tiste male stvari, tiste koštajo!"
Po popravilu, uspešnem pregledu, in pridobitvi vseh potrebnih štempiljk, pa vsem želim uspešno nabiranje kilometrov.
Srečno!
Za vlaki.info s terena
Jernej
Z motorno žago so naredili nekaj prostora.
Pa so jo ujeli!
Pred dvigom, posvet.
Načrt je bil naslednji: (moja laična verzija )
- z dvigalom lokomotivo dvignemo.
- dizelska lokomotiva pa pacienta potegne nazaj na tir.
Lebdenje...
Med tem so jo že povlekli bliže k odrešitvi.
Ob pogledu na to serijo slik je videti enostavno. Pa ni.
Manevrov, posvetov, pregledov, premikov...
Hotel sem zapisati, da so se fantje kar dober namatral.
Čestitam! Kapo dol!
Spet na tiru! (kabina 2 proti Jesenicam)
Kabina 1 proti Ljubljani. CD vabijo.
Na prvi pogled, jo je kar dobro odnesla. Pa sem se takoj spomnil,: "Tiste male stvari, tiste koštajo!"
Po popravilu, uspešnem pregledu, in pridobitvi vseh potrebnih štempiljk, pa vsem želim uspešno nabiranje kilometrov.
Srečno!
Za vlaki.info s terena
Jernej
Re: Podnart
Pa tako prijetno je bilo posedati tam v štucu, zdaj pa tako razdejanje....Ostane samo še tisti na cepišču Prešnica.....
Hvala za reportažo reševanja!!!!!
Hvala za reportažo reševanja!!!!!
Re: Podnart
Pohvale za poročanje iz terenabart napisal/-a: Za vlaki.info s terena
Jernej
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Podnart
Še dobro, da jo je smreka ustavilabart napisal/-a: "Sramežljivo" v senci.
http://shrani.si/f/1w/9n/1gGdav5D/004je ... mg4025.jpg
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 19.08.2013, 9:55
Re: Podnart
Lokomotiva je na tirih. Je bila sposobna sama se pripeljati do servisa ali so jo odvlekli? Ima uporabna kolesa ali so morali improvizirati?
Sicer pa zanimiva fotoreportaža, želel bi si še več takšnih fotopisov iz "vsakdanjega življenja" (seveda brez izrednih dogodkov, vlaki naj vozijo po tirih, ne orjejo proge). Na srečo vsaj človeških žrtev ni bilo, čeravno je videti da je spodaj cesta in ne bi bilo lepo, če bi vlak koga povozil na cesti.
Sicer pa imam še nekaj laičnih neumnih vprašanj. Upam, da bom dobil kakšen odgovor?
1) Napeljava za električno napajanje je bila napoti ali ne? Verjetno so jo izključili? Kaj je to pomenilo za promet na progi in koliko časa je "operacija" potekala?
2) Dvigalo je last SŽ? Edino ali jih je več? Koliko je sposobno dvigniti?
Sicer pa zanimiva fotoreportaža, želel bi si še več takšnih fotopisov iz "vsakdanjega življenja" (seveda brez izrednih dogodkov, vlaki naj vozijo po tirih, ne orjejo proge). Na srečo vsaj človeških žrtev ni bilo, čeravno je videti da je spodaj cesta in ne bi bilo lepo, če bi vlak koga povozil na cesti.
Sicer pa imam še nekaj laičnih neumnih vprašanj. Upam, da bom dobil kakšen odgovor?
1) Napeljava za električno napajanje je bila napoti ali ne? Verjetno so jo izključili? Kaj je to pomenilo za promet na progi in koliko časa je "operacija" potekala?
2) Dvigalo je last SŽ? Edino ali jih je več? Koliko je sposobno dvigniti?
Re: Podnart
...v soboto in nedeljo je (bila) predvidena zapora proge Kranj - Jesenice med 08.15 in 15.15 za redna vzdrževalna dela na več lokacijah, pa so izkoristili to zaporo še za eno lokacijo... ...štrom je bil že tako al tako "zunaj", nadomestni avtobusni prevoz tud' že planiran... ...skratka, ta prav cajt so oral... .....če so že moral'....
Re: Podnart
holding je odgovoril na prvi del, jaz bom skušal na drugi del
dvigalo je last SŽ in je eno od dveh, ki so na SŽ, locirano v Zalogu (včasih sta bili na glavni železniški postaji), mislim pa da dvigne nekje okoli 100 ton
dvigalo je last SŽ in je eno od dveh, ki so na SŽ, locirano v Zalogu (včasih sta bili na glavni železniški postaji), mislim pa da dvigne nekje okoli 100 ton