Proga Trst-Koper
Re: Proga Trst-Koper
Mogoče kaj več o projektu kaj več na tem naslovu. Niti sam ne vem kaj več detajlov, ker jih nisem podrobneje bral. ne vem,
zmeraj imam občutek da gre pri tem bolj za fantaziranje kot realnost. Čeprav, nikoli ne reci nikoli...
http://www.adria-a.eu/
zmeraj imam občutek da gre pri tem bolj za fantaziranje kot realnost. Čeprav, nikoli ne reci nikoli...
http://www.adria-a.eu/
Re: Proga Trst-Koper
...če si odgovorim kar sam. Ob branju vsebine tega linka potem pomisliš, da obeh držav ne povezuje niti en sam samcat k....vi vlak?!?!
Pha, sama teorija in sesanje bruseljskega denarja.
Pha, sama teorija in sesanje bruseljskega denarja.
Re: Proga Trst-Koper
Nekaj mi ne gre v glavo. Omenja se povezave z "lahkimi progami", ko pa pogledam malce bolje po besedilu na tej spletni strani pa zasledim, da naj bi bila nova povezava med Trstom in Koprom 20 oz. 25 t/os. Iz tega sklepam, da želijo italjani preko tako imenovane "lahke proge" priti predvsem do luke Koper, potniški promet je obrobnega pomena.
Moje sklepanje je, da je elektrifikacija Nova Gorica - Sežana le pesek v oči, saj domnevam da bi se gradila kot zadnja faza v tem projektu, če bi se sploh gradila?
Vsekakor zagovarjam, da potuje tovor iz luke Koper v čimvečji kilometraži po slovenskih tirih. Ampak izrekel bom bogokletno izjavo: v kolikor ni naša država v stanju omogočiti ustrezne povezave luki Koper s preostalimi destinacijami naj pač to storijo tujci, pa magari preko svojega ozemlja. To mencanje na mestu in prelaganje iz leta v leto ne koristi prav nikomur. To da SŽ-ju ne je itak splošno znano. Ne koristi niti luki Koper, ravno nasprotno škoduje ji.
Interevropa je bila tudi igralec v tem špilu poleg luke Koper in SŽ-ja. Žal ni prišlo do skupnega dogovora, da bi se bilo kaj premaknilo v smeri skupnega holdinga. Vem, da bi tu marsikdo pristavil svoj piskrček po cvenkih, ampak vsaj nekaj bi živelo. Tako pa je špediter tam kjer je, luka se bo borila za svoj obstoj neglede s kom se bo v nazadnje prisiljena povezati, tako logistično kot tudi drugače, SŽ pa bo kot samostojen subjekt potegnil najkrajšo, to pa je v zadnjem času že itak praksa.
Da se vrnem nazaj na projekt Adria A, njim zagotovo ni v interesu prevažati nekaj potnikov med Koprom in Trstom, oz. Novo Gorico in Gorico ali pa iz Divače proti Sežani v Trst. Namen je pokasirati denar iz EU fondov, potem pa služiti na račun luke.
Država oz. SŽ zbudite se, kajti zvonijo zadni zvonci za alarm, da vam ne uide še to iz rok kar trenutno imate. Italjanom pa ne zaupajte preveč, saj so že dogovorjeno traso do Divače oni odpovedali. V opravičilo temu so uporabili tudi "glas ljudstva", oni to znajo, pri nas pa se tak "glas" oglaša povsem v drugi smeri, pa s tem ne mislim na zadnje ulične manifestacije, temveč na "glas" znotraj zgoraj treh navedenih subjektov. Nebi me čudilo, da kdo ni imel kakšne finančne koristi, ko je "pomagal" pri dvigu glasu zaposlenih.
Moje sklepanje je, da je elektrifikacija Nova Gorica - Sežana le pesek v oči, saj domnevam da bi se gradila kot zadnja faza v tem projektu, če bi se sploh gradila?
Vsekakor zagovarjam, da potuje tovor iz luke Koper v čimvečji kilometraži po slovenskih tirih. Ampak izrekel bom bogokletno izjavo: v kolikor ni naša država v stanju omogočiti ustrezne povezave luki Koper s preostalimi destinacijami naj pač to storijo tujci, pa magari preko svojega ozemlja. To mencanje na mestu in prelaganje iz leta v leto ne koristi prav nikomur. To da SŽ-ju ne je itak splošno znano. Ne koristi niti luki Koper, ravno nasprotno škoduje ji.
Interevropa je bila tudi igralec v tem špilu poleg luke Koper in SŽ-ja. Žal ni prišlo do skupnega dogovora, da bi se bilo kaj premaknilo v smeri skupnega holdinga. Vem, da bi tu marsikdo pristavil svoj piskrček po cvenkih, ampak vsaj nekaj bi živelo. Tako pa je špediter tam kjer je, luka se bo borila za svoj obstoj neglede s kom se bo v nazadnje prisiljena povezati, tako logistično kot tudi drugače, SŽ pa bo kot samostojen subjekt potegnil najkrajšo, to pa je v zadnjem času že itak praksa.
Da se vrnem nazaj na projekt Adria A, njim zagotovo ni v interesu prevažati nekaj potnikov med Koprom in Trstom, oz. Novo Gorico in Gorico ali pa iz Divače proti Sežani v Trst. Namen je pokasirati denar iz EU fondov, potem pa služiti na račun luke.
Država oz. SŽ zbudite se, kajti zvonijo zadni zvonci za alarm, da vam ne uide še to iz rok kar trenutno imate. Italjanom pa ne zaupajte preveč, saj so že dogovorjeno traso do Divače oni odpovedali. V opravičilo temu so uporabili tudi "glas ljudstva", oni to znajo, pri nas pa se tak "glas" oglaša povsem v drugi smeri, pa s tem ne mislim na zadnje ulične manifestacije, temveč na "glas" znotraj zgoraj treh navedenih subjektov. Nebi me čudilo, da kdo ni imel kakšne finančne koristi, ko je "pomagal" pri dvigu glasu zaposlenih.
Tine
Re: Proga Trst-Koper
Dobro jutro! Pri nas v "pisarnah" se je delovnik danes že končal, sicer pa tako traja že zadnjih nekaj let.... Kaj pa Ti veš o tem. Ti si zato da zapravljaš in ne razmišlaš, Mi smo zato, Mi smo izobraženi in to znamo, vi mali pa ostanite pri slikah in modelih ter se udejstvujte v muzeju....... pri nas ni več zvoncev za alarm, smo se modernizirali . Pa brez zamere, tudi upanje nas nebo rešilo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Proga Trst-Koper
Če smo pošteni: drugi tir do Kopra bi morali imeti že zdavnaj zgrajen, v takšni ali drugačni obliki. Potem pa bi lahko mi propagirali povezavo do Trsta, da Taljanom poberemo še tisti promet, ki ga zdaj furajo iz Trsta po Pontebani v Avstrijo.
preglednik
Re: Proga Trst-Koper
Drugi tir je dokončno odpisan, kar ni posebno presenečenje. Ostane torej nadgradnja obstoječega tira (dograditev drugega tira ob obstoječem), stagnacija Luke Koper ali povezava s Trstom. Ta teden sta koprska in tržaška župana začela s pripravami na slednjo verzijo.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Proga Trst-Koper
Zadnje govorice pravijo, da s tega načrta ne bo nič.
Denar naj bi raje namenili posodobitvi obstoječe proge, tako da bi povečali Vmax in število vlakov.
Denar naj bi raje namenili posodobitvi obstoječe proge, tako da bi povečali Vmax in število vlakov.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Proga Trst-Koper
Samo so pa res prvorazredni butli v tej državi. Najprej odkupijo vsa zemljišča, zapravijo gore denarja za utopični projekt, na koncu pa se vrnejo na izhodišče. Če mislijo obstoječi industrijski tir nadgraditi za večje hitrosti in propustnost, a že obstajajo sploh kakšni načrti za to? Je sploh možno OBČUTNO povečati hitrost na obstoječem tiru? Pri tem ne mislim, da se Vmax dvigne za 5 km/h, ampak recimo vsaj za 100%, ker trenutno je večinoma pod 60 km/h...
Re: Proga Trst-Koper
Pri Vmax moraš ločiti konstrukcijsko Vmax (krivinski radiji, nadvišanja, ...) od obratovalne Vmax (pomanjkljivo vzdrževanje). Jaz bi pričakoval, da je obstoječi industrijski tir bil projektiran večinoma za vsaj 70 km/h, s kakšnim trikom (povečanje nadvišanja, blažje korekcije trase) bi se najbrž dalo progo urediti za Vmax vsaj 100 km/h. Več za tovorne vlake ne rabiš, za potniške (ki so večinoma lokalni s pogostimi postanki) pa prav dosti več tudi ne.trance0 napisal/-a:Je sploh možno OBČUTNO povečati hitrost na obstoječem tiru? Pri tem ne mislim, da se Vmax dvigne za 5 km/h, ampak recimo vsaj za 100%, ker trenutno je večinoma pod 60 km/h...
Kolikršni smo butli bi po naših LGV po nekaj letih obratovanja bila Vmax tam okoli 100 km/h
LP, Metod
Re: Proga Trst-Koper
Na 30km proge blazno povečanje hitrosti ne igra nobene vloge.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Proga Trst-Koper
Tudi na 45km ne (seveda govorimo o tovornem prometu)...kolikor znaša med Koprom in Divačo; je pa res, da bi jo, z izjemo dveh krivin, lahko tja do 100km/h zrihtali.Nurmi napisal/-a:Na 30km proge blazno povečanje hitrosti ne igra nobene vloge.
@tranceO: trenutna hitrost na progi, pa ni nikjer pod 60, ampak je na celi trasi 70 oziroma 75 km/h!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Proga Trst-Koper
Samo še eden tir in zadosti štroma,da pride APB in 6 MW mašine do izraza in to je to.Za tovorni promet seveda.Potniški me ne zanima,ker je sama zguba za železnico in državo. Kupte si avto za božjo voljo,saj ste Slovenci.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!