Proga Trst-Koper

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Mogoče kaj več o projektu kaj več na tem naslovu. Niti sam ne vem kaj več detajlov, ker jih nisem podrobneje bral. ne vem,

zmeraj imam občutek da gre pri tem bolj za fantaziranje kot realnost. Čeprav, nikoli ne reci nikoli...

http://www.adria-a.eu/
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

...če si odgovorim kar sam. Ob branju vsebine tega linka potem pomisliš, da obeh držav ne povezuje niti en sam samcat k....vi vlak?!?!
Pha, sama teorija in sesanje bruseljskega denarja.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nekaj mi ne gre v glavo. Omenja se povezave z "lahkimi progami", ko pa pogledam malce bolje po besedilu na tej spletni strani pa zasledim, da naj bi bila nova povezava med Trstom in Koprom 20 oz. 25 t/os. Iz tega sklepam, da želijo italjani preko tako imenovane "lahke proge" priti predvsem do luke Koper, potniški promet je obrobnega pomena.

Moje sklepanje je, da je elektrifikacija Nova Gorica - Sežana le pesek v oči, saj domnevam da bi se gradila kot zadnja faza v tem projektu, če bi se sploh gradila?

Vsekakor zagovarjam, da potuje tovor iz luke Koper v čimvečji kilometraži po slovenskih tirih. Ampak izrekel bom bogokletno izjavo: v kolikor ni naša država v stanju omogočiti ustrezne povezave luki Koper s preostalimi destinacijami naj pač to storijo tujci, pa magari preko svojega ozemlja. To mencanje na mestu in prelaganje iz leta v leto ne koristi prav nikomur. To da SŽ-ju ne je itak splošno znano. Ne koristi niti luki Koper, ravno nasprotno škoduje ji.

Interevropa je bila tudi igralec v tem špilu poleg luke Koper in SŽ-ja. Žal ni prišlo do skupnega dogovora, da bi se bilo kaj premaknilo v smeri skupnega holdinga. Vem, da bi tu marsikdo pristavil svoj piskrček po cvenkih, ampak vsaj nekaj bi živelo. Tako pa je špediter tam kjer je, luka se bo borila za svoj obstoj neglede s kom se bo v nazadnje prisiljena povezati, tako logistično kot tudi drugače, SŽ pa bo kot samostojen subjekt potegnil najkrajšo, to pa je v zadnjem času že itak praksa.

Da se vrnem nazaj na projekt Adria A, njim zagotovo ni v interesu prevažati nekaj potnikov med Koprom in Trstom, oz. Novo Gorico in Gorico ali pa iz Divače proti Sežani v Trst. Namen je pokasirati denar iz EU fondov, potem pa služiti na račun luke.

Država oz. SŽ zbudite se, kajti zvonijo zadni zvonci za alarm, da vam ne uide še to iz rok kar trenutno imate. Italjanom pa ne zaupajte preveč, saj so že dogovorjeno traso do Divače oni odpovedali. V opravičilo temu so uporabili tudi "glas ljudstva", oni to znajo, pri nas pa se tak "glas" oglaša povsem v drugi smeri, pa s tem ne mislim na zadnje ulične manifestacije, temveč na "glas" znotraj zgoraj treh navedenih subjektov. Nebi me čudilo, da kdo ni imel kakšne finančne koristi, ko je "pomagal" pri dvigu glasu zaposlenih.
Tine
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a 038 »

Dobro jutro! Pri nas v "pisarnah" se je delovnik danes že končal, sicer pa tako traja že zadnjih nekaj let.... Kaj pa Ti veš o tem. Ti si zato da zapravljaš in ne razmišlaš, Mi smo zato, Mi smo izobraženi in to znamo, vi mali pa ostanite pri slikah in modelih ter se udejstvujte v muzeju....... pri nas ni več zvoncev za alarm, smo se modernizirali :pope . Pa brez zamere, tudi upanje nas nebo rešilo.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Če smo pošteni: drugi tir do Kopra bi morali imeti že zdavnaj zgrajen, v takšni ali drugačni obliki. Potem pa bi lahko mi propagirali povezavo do Trsta, da Taljanom poberemo še tisti promet, ki ga zdaj furajo iz Trsta po Pontebani v Avstrijo. :wink:
preglednik
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Nova hitra proga Benetk-Trst, odsek Ronke-Trst: načrt

Bolj podrobno:
1. del
2. del
...
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a trocken »

Dino S napisal/-a:Nova hitra proga Benetk-Trst, odsek Ronke-Trst: načrt

Bolj podrobno:
1. del
2. del
Nič ne bo!
Bodo potrebovali soglasje o čezmejnih vplivih... sem videl iz Kremenjaka take lepe ptiče, ki frlijo okoli Brestovice, da o vodnih virih tam okoli sploh ne govorimo... :wink:
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Drugi tir je dokončno odpisan, kar ni posebno presenečenje. Ostane torej nadgradnja obstoječega tira (dograditev drugega tira ob obstoječem), stagnacija Luke Koper ali povezava s Trstom. Ta teden sta koprska in tržaška župana začela s pripravami na slednjo verzijo.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Zadnje govorice pravijo, da s tega načrta ne bo nič.
Denar naj bi raje namenili posodobitvi obstoječe proge, tako da bi povečali Vmax in število vlakov.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Samo so pa res prvorazredni butli v tej državi. Najprej odkupijo vsa zemljišča, zapravijo gore denarja za utopični projekt, na koncu pa se vrnejo na izhodišče. :roll: Če mislijo obstoječi industrijski tir nadgraditi za večje hitrosti in propustnost, a že obstajajo sploh kakšni načrti za to? Je sploh možno OBČUTNO povečati hitrost na obstoječem tiru? Pri tem ne mislim, da se Vmax dvigne za 5 km/h, ampak recimo vsaj za 100%, ker trenutno je večinoma pod 60 km/h...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a mkx »

trance0 napisal/-a:Je sploh možno OBČUTNO povečati hitrost na obstoječem tiru? Pri tem ne mislim, da se Vmax dvigne za 5 km/h, ampak recimo vsaj za 100%, ker trenutno je večinoma pod 60 km/h...
Pri Vmax moraš ločiti konstrukcijsko Vmax (krivinski radiji, nadvišanja, ...) od obratovalne Vmax (pomanjkljivo vzdrževanje). Jaz bi pričakoval, da je obstoječi industrijski tir bil projektiran večinoma za vsaj 70 km/h, s kakšnim trikom (povečanje nadvišanja, blažje korekcije trase) bi se najbrž dalo progo urediti za Vmax vsaj 100 km/h. Več za tovorne vlake ne rabiš, za potniške (ki so večinoma lokalni s pogostimi postanki) pa prav dosti več tudi ne.

Kolikršni smo butli bi po naših LGV po nekaj letih obratovanja bila Vmax tam okoli 100 km/h #-o
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Na 30km proge blazno povečanje hitrosti ne igra nobene vloge.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Nurmi napisal/-a:Na 30km proge blazno povečanje hitrosti ne igra nobene vloge.
Tudi na 45km ne (seveda govorimo o tovornem prometu)...kolikor znaša med Koprom in Divačo; je pa res, da bi jo, z izjemo dveh krivin, lahko tja do 100km/h zrihtali.
@tranceO: trenutna hitrost na progi, pa ni nikjer pod 60, ampak je na celi trasi 70 oziroma 75 km/h!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Samo še eden tir in zadosti štroma,da pride APB in 6 MW mašine do izraza in to je to.Za tovorni promet seveda.Potniški me ne zanima,ker je sama zguba za železnico in državo. Kupte si avto za božjo voljo,saj ste Slovenci.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Proga Trst-Koper

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Odgovori