ETCS Level1 - GSM-R
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: ETCS Level1
slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa .
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: ETCS Level1
Ma daj Miro....ne nabijaj....kakor kaže bo pri nas ratal - mrk.RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa .
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ETCS Level1
Si slišal Kristjan?...kje se prijavimo??RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa .
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1
Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?igor72 napisal/-a:Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1
Mogoče jih je pri Ležečah toliko, ker je treba s kabinsko signalizacijo znižati hitrost z 245 na 133 km/h in to postopno, da se pri Divači ne ponovi Santiago de Compostella?igor72 napisal/-a:Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?igor72 napisal/-a:Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.
Pa še nekaj resnih vprašanj glede ETCS baliz:
Koliko informacije lahko prenaša ena baliza?
Kako je z aktivnostjo baliz glede na smer vožnje? Pri klasiki je to enostavno, saj je baliza ob desni strani glede na smer vožnje in vozilo, ki vozi v nasprotni smeri, nima aktivnega senzorja (kako se strokovno imenuje tisti del SVN, ki je na vlaku?) na tej strani.
LP, Metod
Re: ETCS Level1
Meni pa ni jasno zakaj bodo mašine opremili z ERTMS, a ne bomo mi imeli ETCS?EG 3100 napisal/-a:Tudi mašine bodo opremili za ERTMS. Prototipa za vgradnjo sta izbrana izmed serije 664 in 541-1xx.
http://www.enarocanje.si/Dokumentacija/ ... objava.zip
Zadnjič spremenil desiro, dne 06.10.2013, 22:09, skupaj popravljeno 1 krat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: ETCS Level1
ERTMS = ETCS + GSM-R
Eksperti tega ne poznate?
Eksperti tega ne poznate?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: ETCS Level1
Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.
Re: ETCS Level1
Evo ti strokovne razlage....tnx Kristjan...kristko1 napisal/-a:Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ETCS Level1
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ETCS Level1
Še nekaj o evrobalizah je najti na wikipediji. Tudi o moji dilemi glede informacij glede na smer vožnje.
Nekaj več informacij je na nemški wikipediji.
Nekaj več informacij je na nemški wikipediji.
LP, Metod
Re: ETCS Level1
Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol in še pet da jih dajo nazaj gor.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ETCS Level1
Je medtirnični plug veliko hitrejšiNurmi napisal/-a:Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol
Re: ETCS Level1
Še nekaj petkovih slik
1. ko se je sončila pred halo
2. notranjost
3. tik pred začetkom testov
Žal pa sem bil odsoten v času testov, tako da upam da kdo drug pove rezultate testov
Danes večer pa lokomotiva piči proti Sežani...
1. ko se je sončila pred halo
2. notranjost
3. tik pred začetkom testov
Žal pa sem bil odsoten v času testov, tako da upam da kdo drug pove rezultate testov
Danes večer pa lokomotiva piči proti Sežani...
LP
Matic
Matic
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ETCS Level1
Predem začnem malo bolj intenzivno brskat po netu, naj mi kdo poenostavljeno razloži, kaj je bistvena razlika med ERMTS (ETCS) in avtomatskim progovnim blokom APB. Je bistvo samo v principu digitalno - analogno, oz., kaj ponuja ERMTS več kot APB. So vse te balize na progi medsebojno povezane s kakšno optiko, je potrebno tudi dodatno napajanje?
preglednik