http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 85#p177840" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvala obema..
Taurus je omagal malo pred predorom in je mogla đura pomagat.cokla napisal/-a:A je Đura spet pomagala Avstrijcem....?
Še vidoe: Lp
Taurus je omagal malo pred predorom in je mogla đura pomagat.cokla napisal/-a:A je Đura spet pomagala Avstrijcem....?
Balkanski fizikalac je s svojo surovo močjo moral pomagati tehnološko razvitim severnim sosedom!?!363 napisal/-a:... Taurus je omagal malo pred predorom in je mogla đura pomagat....cokla napisal/-a:A je Đura spet pomagala Avstrijcem....?
Podobno, samo bolj sofisticirano. 1116 je, na primer, počasi izdihala celo tonsko lestvico_Borsig_ napisal/-a:In kako poteka komunikacija med "mašinisti"'?
Piskanje, kot nekdaj, verjetno ne?
Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...in vse smo zrihtali v domačem_Borsig_ napisal/-a:
In kako poteka komunikacija med "mašinisti"'?
Piskanje, kot nekdaj, verjetno ne?
In v katerem jeziku?
Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
kaj bi pa po prostem tiru oviralo povratek lokomotive na postajo ?mkx napisal/-a:Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
Manipulacije na sami postaji? Nimam pojma, je pa najbrž čisto OK če je zraven zunanji prometnik, ki se z "notranjim" vse sproti pomeni.milchy napisal/-a:kaj bi pa po prostem tiru oviralo povratek lokomotive na postajo ?mkx napisal/-a:Tole s prometnikom na mašini je verjetno zelo pripravno že zaradi olajšanega povratka porivača nazaj na postajo?igor72 napisal/-a:Enkrat sem imel priliko jih porivat....zunanji prometnik je prišel na mašino z UKVjem...
Pomagat si je treba....holding napisal/-a:...če jim (sosedom) že glih zmanjka "sape", jim jo kakih 200, 100, al' pa sam 50 metrov pred tunelom.... ....saj se tako rekoč na portalu lomi iz 20%o na 10%o (al' clo na sam' 7%o, mor'm jutr' prever't)....pa še suhe tirnice so vedno v tunelu.... ...
..običajno pomagamo z đuro, ali pa tudi z njihovimi lok, pa tud' naša 541 je to že probala.... ...ni da ni...
Slabo si slišal.....Tomy napisal/-a: Nekje sem slišal, da Helga ni bila tako problematična.
Lp
Tomaž
Meni, kot laiku, je znano samo to, da nobena lokomotiva s pre težkim vlakom ne mara slabših adhezijskih pogojev od minimalno potrebnih. Bolj ko je sofisticirana (frekvenčna regulacija motorjev etc...), bolj je uspešna kot starejše vrstnice, o čemer govori tudi razmerje med vlečno silo in adhezijsko maso novih in pogojno rečeno "starih" lokomotiv. Če pa zaradi razmer med tirnico in obodom kolesa ni dovolj vlečne sile pač vlak "obleži", kar se je in se še bo dogajalo.Znano je, da Živa ne mara slabih adhlezijskih pogojev, pač ker menda software upravlja z vlečno silo....