33-037
Re: 33-037
mkx, serija "enotnih" lokomotiv (05,06,30) so bile tako rekoč zadnje parne lokomotive kupljene za JŽ pred II. svetovno vojno na ime reparacij (če me spomin ne moti). Vsaj 06, ki so bile prisotne v kurilnici v Mariboru so se izkazale za zanesljive in da ne rečem kar optimalne za takratne razmere, to lahko trdim iz izjav mojega pokojnega očeta, ki je bil dolga leta zaposlen v kurilnici Mb in po izjavah številnih sosedov v naši hiši, ki so jo vozili še v 60 letih, en je pa celo smrt storil z njo v ZM. Prepeljala je pa tudi prenekateri tovorni vlak med Špiljem in Rakekom, saj je bila daleko najmočnejša na Štajerskem koncu do prihoda elektrike.
Negativna nastrojenost enega Nurmija mi je zato docela tuja. kaj pa če novodobni strojevodje niso zverinici kos in potem govore najlabše o ljubici, ki jim je nedosegljiva?
O 033 pa ni da bi kaj dosti razpravljali, s SŽ ima toloko veze kot vse kar je vozilo med II. vojno od oklepnih motornikov do ne vem katerih lokomotiv. tako rekoč do konca dobe parnih lokomotiv v Sloveniji ni imela domicila.
Seveda pa se jo splača ohraniti pri življenju in v delovnem stanju, saj je najmlajša parna progovna lokomotiva, ki je obratovala na območju SŽ.
LPL
Negativna nastrojenost enega Nurmija mi je zato docela tuja. kaj pa če novodobni strojevodje niso zverinici kos in potem govore najlabše o ljubici, ki jim je nedosegljiva?
O 033 pa ni da bi kaj dosti razpravljali, s SŽ ima toloko veze kot vse kar je vozilo med II. vojno od oklepnih motornikov do ne vem katerih lokomotiv. tako rekoč do konca dobe parnih lokomotiv v Sloveniji ni imela domicila.
Seveda pa se jo splača ohraniti pri življenju in v delovnem stanju, saj je najmlajša parna progovna lokomotiva, ki je obratovala na območju SŽ.
LPL
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: 33-037
Iz SSKJ - maska: kar prikriva, zakriva pravi videz, podobo česa; krinka.Dare napisal/-a: ...Meni ni čisto nič jasno, za kakšno "maškarado" je šlo v tem primeru . Ali se mašino morda pripravlja na revizijo...
V našem primeru so oblaki pare, ki uhaja iz lokomotive zgolj maska ali krinka, ki zakriva dejstvo, da lokomotiva (formalno, ker nima veljavne revizije) ni vozna. Lokomotiva je zakurjena "zaradi lepšega", za posebne namene. Na žalost lokomotiva verjetno še dolgo ne bo smela samostojno voziti, pa čeprav je tehnično v odličnem stanju. Lokomotiva na slikah čaka na dizel, ki jo bo odvlekel bog ve kam.
Lahko pa vojna traja, traja in traja. Bile so že trideset letne vojne, resnici na ljubo tudi sedem dnevne in ne vem kakšne še.Tono napisal/-a:Kriegslok še deluje, vojna še ni izgubljena
Re: 33-037
Je bila mogoče zakurjena zaradi "mazalne pare"?Planet 1830 napisal/-a:... Lokomotiva je zakurjena "zaradi lepšega", ...
Če bi jo vlekli hladno bi verjetno morali odstranit "štange"?!
Se motim al' mam prau
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: 33-037
Ker tebi nekaj ni pogodu si šel v osebno diskreditacijo.Pa naj ti nekaj povem,da Nurmi je eden redkih,ki sam z lahkoto folga Borsiga na lopati za razliko od nekaterih manekenov,ki sploh ne vem zakaj so na pari.Ker niso moški ne po karakterju,ne po konstituciji,da bi vozili tako mašino.Čeprav se razni DLŽ-ji trudijo,da bi mene in Vidica umaknili iz pare,ker sva do te lokomotive kritična in ne deliva vaše "falš" obsedenosti.Tako daleč gredo hrčki.Ampak to je vaša stvar.Avtoriteto priznavam pa samo Rudiju in kot mentorju in Boštjanu kot inštruktorju.Drugi mi ga lahko samo.......Ljubitelj napisal/-a:mkx, serija "enotnih" lokomotiv (05,06,30) so bile tako rekoč zadnje parne lokomotive kupljene za JŽ pred II. svetovno vojno na ime reparacij (če me spomin ne moti). Vsaj 06, ki so bile prisotne v kurilnici v Mariboru so se izkazale za zanesljive in da ne rečem kar optimalne za takratne razmere, to lahko trdim iz izjav mojega pokojnega očeta, ki je bil dolga leta zaposlen v kurilnici Mb in po izjavah številnih sosedov v naši hiši, ki so jo vozili še v 60 letih, en je pa celo smrt storil z njo v ZM. Prepeljala je pa tudi prenekateri tovorni vlak med Špiljem in Rakekom, saj je bila daleko najmočnejša na Štajerskem koncu do prihoda elektrike.
Negativna nastrojenost enega Nurmija mi je zato docela tuja. kaj pa če novodobni strojevodje niso zverinici kos in potem govore najlabše o ljubici, ki jim je nedosegljiva?
O 033 pa ni da bi kaj dosti razpravljali, s SŽ ima toloko veze kot vse kar je vozilo med II. vojno od oklepnih motornikov do ne vem katerih lokomotiv. tako rekoč do konca dobe parnih lokomotiv v Sloveniji ni imela domicila.
Seveda pa se jo splača ohraniti pri življenju in v delovnem stanju, saj je najmlajša parna progovna lokomotiva, ki je obratovala na območju SŽ.
LPL
Borsig je ok,ni pa nobeden presežek.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 33-037
Jooooj pa smo spet tam...
Draga @Nurmi in @Ljubitelj: potrebujemo dve delujoči parni lokomotivi. Ker je trenutno vozna samo velika garnitura, morata to biti Borsig in Kriegslok. Amen, tu se zgodba konča.
Pa še to: "deklica s karakterjem" 25 z veliko garnituro nima kaj delati, zato lahko @Nurmi o njej samo sanja, dokler se mala garnitura ne poštima. Ko pa bo to urejeno, potem pride tudi 25ka nazaj. Do takrat pa... sem že napisal zgoraj.
Draga @Nurmi in @Ljubitelj: potrebujemo dve delujoči parni lokomotivi. Ker je trenutno vozna samo velika garnitura, morata to biti Borsig in Kriegslok. Amen, tu se zgodba konča.
Pa še to: "deklica s karakterjem" 25 z veliko garnituro nima kaj delati, zato lahko @Nurmi o njej samo sanja, dokler se mala garnitura ne poštima. Ko pa bo to urejeno, potem pride tudi 25ka nazaj. Do takrat pa... sem že napisal zgoraj.
Re: 33-037
Sej ni nobenga konflikta.Ljubitelj šteka,samo tko kot jaz ne more iz svoje kože. Okoli garnitur mi je vse jasno.Pa tudi 25 sva jaz pa Tone parkirala in tudi vem da jo bom jaz prvi spravil pod paro.In tko kot je mularija obsedena z Justinom Bieberjem ste vi z Borsigom.Eden ne zna delati glasbe,drugi pa ni nobeden presežek od lokomotive.In samo ta pravi ljubitelji znajo pogledati čez lokomotivo in vidijo tiste malenkosti in čudovitosti,ki jih je Floridsdorf znal in jih nobena Nemška godzila nikoli ni imela.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 33-037
Hvala @Planet, popolnoma jasno mi je kaj pomeni beseda maska, ali maškarada . Zanimalo me je čemu so lokomotivo kurili, da ima pretečeno revizijo tudi vem. Zakurili so jo z nekim (posebnim)namenom, ne zato ker bi jih zeblo ali ker bi se jim dvignil k... Ali se sploh sme kurit lokomotivo z pretečeno revizijo, preden se opravi temeljit pregled kotlaPlanet 1830 napisal/-a:Iz SSKJ - maska: kar prikriva, zakriva pravi videz, podobo česa; krinka.Dare napisal/-a: ...Meni ni čisto nič jasno, za kakšno "maškarado" je šlo v tem primeru . Ali se mašino morda pripravlja na revizijo...
V našem primeru so oblaki pare, ki uhaja iz lokomotive zgolj maska ali krinka, ki zakriva dejstvo, da lokomotiva (formalno, ker nima veljavne revizije) ni vozna. Lokomotiva je zakurjena "zaradi lepšega", za posebne namene. Na žalost lokomotiva verjetno še dolgo ne bo smela samostojno voziti, pa čeprav je tehnično v odličnem stanju. Lokomotiva na slikah čaka na dizel, ki jo bo odvlekel bog ve kam.
Mogoče kdo ve kam jo je dizel odvlekel, ali je ta podatek tajen in je skrit za dimno zaveso - krinko
Lep pozdrav - DARE
Re: 33-037
Dobro povedano!Nurmi napisal/-a:In samo ta pravi ljubitelji znajo pogledati čez lokomotivo in vidijo tiste malenkosti in čudovitosti,ki jih je Floridsdorf znal in jih nobena Nemška godzila nikoli ni imela.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: 33-037
...na kasacijski tir, tja, kjer so nekoč stali mehi. Romski kombiji že transportirajo flaše s plinomDare napisal/-a: Mogoče kdo ve kam jo je dizel odvlekel, ali je ta podatek tajen in je skrit za dimno zaveso - krinko
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: 33-037
Roštilja pa ne rabijo,ker so jim jo že v Šiški zakurili.
V petek sem v muzeju opazoval nakladanje premoga na 33.So rekli mojstri,da bo šla pod mazalno paro v CD za neko kuliso-ozadje.Baje je 19.12. tam neka prireditev.
LP Miloš
V petek sem v muzeju opazoval nakladanje premoga na 33.So rekli mojstri,da bo šla pod mazalno paro v CD za neko kuliso-ozadje.Baje je 19.12. tam neka prireditev.
LP Miloš
Re: 33-037
Hvala @milošmiloš napisal/-a: V petek sem v muzeju opazoval nakladanje premoga na 33.So rekli mojstri,da bo šla pod mazalno paro v CD za neko kuliso-ozadje.Baje je 19.12. tam neka prireditev.
LP Miloš
Lep pozdrav - DARE
Re: 33-037
Nekaj dni je že, odkar je novica prišla na dan, a je nihče še ni objavil na forumu. Torej:
33-037 se že čez slab mesec, če bo šlo vse po planu, vrača na slovenske tire!
33-037 se že čez slab mesec, če bo šlo vse po planu, vrača na slovenske tire!
Re: 33-037
Zato pa nismo objavili.TGV Lyria napisal/-a: če bo šlo vse po planu,
Lep dan
Tomaž
Re: 33-037
ne bo tako hitroTGV Lyria napisal/-a:Nekaj dni je že, odkar je novica prišla na dan, a je nihče še ni objavil na forumu. Torej:
33-037 se že čez slab mesec, če bo šlo vse po planu, vrača na slovenske tire!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 33-037
V temi "Muzejski vlak2014" je @Čišo med drugim napisal:" ... - če hočete malo realne prognoze iz prve roke, vam lahko povem, da se našemu muzejcu nič dobrega ne piše..." ; zdaj pa naj bi spravili v promet še 33-ko, Saj ne da imam kaj proti, ampak, če je verjeti "prognozi", za kaj takega trenutno ni potrebe, ali pa se motim .TGV Lyria napisal/-a:Nekaj dni je že, odkar je novica prišla na dan, a je nihče še ni objavil na forumu. Torej:
33-037 se že čez slab mesec, če bo šlo vse po planu, vrača na slovenske tire!
Lep pozdrav - DARE