Pobude so bile, lokalne seveda, ampak kot ugotavljaš, je problem v LJ, še malček večji pa najbrž v - Rimu! Tudi sam sem mnenja, da bi - vsaj ob koncih tedna - vsaj nekateri vlaki proti Jesenicam morali začenjati svojo pot v Gorici, in obratno seveda. Ampak dokler bodo te zadeve v rokah državnih mastodontov, bo težka ... Obstajajo sicer neki leporečni, baje celo evropsko podprti projekti, kot je Adria A, ki pa ne najdejo mesta v slovenski državni prometni politiki (če seveda ta sploh obstaja).mateja napisal/-a:Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice? Oziroma bolj me zanima, če je bilo slednje sploh kdaj uradno predlagano. Da bi to kdo v LJ požegnal, itak ne verjamem glede na to, kako zelo imajo tam radi bohinjko. Me pa vseeno zanima, če so kdaj obstajale pobude v tej smeri.Gorchi napisal/-a:Strošek, ki se takoj pojavi je uporaba infrastrukture RFI in kakor nas imajo radi, bi verjetno uporabo tistih nekaj 100 metrov italijanskih tirov fino zaračunali. Klinc, ko se vse meri čez denar ne pa tudi kaj za korist potnikov...mkx napisal/-a:Če moraš vmes na avtobus, moraš dvakrat vlačiti prtljago tistih (nekaj) sto metrov. Če te vlak pripelje na postajo, samo zamenjaš peron. In lahko bi v Gorico vozili (nekateri izmed) vlaki iz/za Jesenic (menda ni treba menjati smeri), kar ne bi predstavljalo kakšnih posebnih dodatnih stroškov itd.
Rajši ne povem, koliko je računala RFI uporabnino tistih 7,5 km proge za muzejcaigor72 napisal/-a:Tle je bistvena razlika....Opčine so mejna postaja, in je ta odsek v naši domeni, enako je na goriškem v Novi Gorici, katero obvladajo italijani.mateja napisal/-a: Bom pa drugače vprašala - če se lahko potegne vlak do Opčin, zakaj ne do stare Gorice?
Vsa odstopanja so pregrešno draga (seveda govorimo o RFI); zakaj pa misliš da muzejc ne gre več v staro Gorico?; zagotovo ne ker bi se potniki radi vozili z avtobusi
Če bi kdo "lahko" vozil (brez kakorkogarkoli) potniški vlak v Novo Gorico so to italijani, enako kot (bi moralo) mi na Opčine.