....zakej pišeš bedarije,ki jih nekje slišiš,ne poznaš pa ozadja.Niti ne veš kaj so mislili Nemci,niti kaj jih zanima in kaj ne. "Slowenische dampf guterzug" je sigurno aktualen projekt,ki pa se ne bo zgodil oktobra.Prvič je Borsig v popravilu,drugič mora zdržati do konca sezone,tretjič ....... Nemci ne premorejo vaše vseznalosti in arogance in jim je tudi naša 33 še kako zanimiva.Čeprav jih imajo sami preko 140,so ob bok Volkswagnovemu hrošču eden od spomenikov Nemške odličnosti, pragmatičnosti in so nanje neverjetno ponosni.Zgodovino naše 33 poznajo v nulo od prihoda,konzervacije v Gračcu,pa do skorajšnjega uničenja na Jesenicah..... Zato ne bluziti kaj si Nemci želijo in kaj ne.Ker se ti ne bliska.In tako bedasto govorit o tej lokomotivi,ki je v skupini Fordovega Tin Lizzija, VW Beatla med avtomobili, Boeinga 737 med letali in Honde Super Cub med motocikli visoko na lestvici večnih in nesmrtnih.TGV Lyria napisal/-a:03-002 pa niti podrazno ni mašina za Bohinjko... nevem če bi v redu vozila tak klanec.
@mkx, če slučajno še ne veš, so pred časom Nemci planirali vožnjo tovornega (foto)vlaka za vikend 13.-15.9. z Borsigom po Bohinjki. Stvar je padla v vodo, ker je bil Borsig že zaseden, in je sedaj najavljena za oktober 2014.
Bistvo pa je, da tega vlaka nikoli ne bi bilo, če bi ne bil aktiviran Borsig. Edini cilj Nemcev je videti Borsiga 06 s tovornim vlakom - 33ka jih ne zanima, jih imajo preveč. Tako pa so bili (in so še) pripravljeni plačati najem vlaka, traso in še kaj. Samo zaradi Borsiga.
Da ne bo kdo rekel, da Borsig ni prinesel nič dobrega, in da je samo za na "zlete muzejskih veterank".
Bi bilo pa dobro, da bi imeli "back-up" mašino, za take primere kot je okvara Borsiga ali pa zasedenost lokomotive (kot v tem primeru z Nemci). Najboljše 25, ki je tudi sama zase posebna (ne vem če je še kakšna delujoča te serije).
Serjete klanfe samo da stisnete tipkovnico.