Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Zanimivo! Včeraj sem šel gledat fotografije 06-k iz arhiva zbranega z neta pa sem Tolkien pumpo videl na veliko 06-k, dotično dvostopenjsko Knorr-ovo pa le na redkih, med drugim -013 in -016 (slednja jo ima še danes). Preseneča me to, da je 06-018 na slikah iz 1989 pa če se ne motim tudi na Bogičevih slikah, ko so jo postavili v Borovnico na ogled imela Tolkienovo pumpo. Menda pa je Tolkienova močnejša kot dvostopenjska na zadnjih par slikah.
Goran
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Ali ni bila pumpa od 33ke na Borsigu, do sedanje zamenjave?
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Ne pomaga močnejša če ne dela. Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.Gorchi napisal/-a:Zanimivo! Včeraj sem šel gledat fotografije 06-k iz arhiva zbranega z neta pa sem Tolkien pumpo videl na veliko 06-k, dotično dvostopenjsko Knorr-ovo pa le na redkih, med drugim -013 in -016 (slednja jo ima še danes). Preseneča me to, da je 06-018 na slikah iz 1989 pa če se ne motim tudi na Bogičevih slikah, ko so jo postavili v Borovnico na ogled imela Tolkienovo pumpo. Menda pa je Tolkienova močnejša kot dvostopenjska na zadnjih par slikah.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Evo, našel sem temo, ki jo je odprl ŽC: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=7683" onclick="window.open(this.href);return false;
Torej slika iz aktivne dobe, katero je posnel Pleterski:
Bogve od kdaj, v glavnem tu je dvostopenjska pumpa
Potem pa še slika g. Kumarja iz avgusta 1980, ko je bila parkirana v Muzeju:
Tu ima Knorr pumpo tipa Tolkien
Pa 26.2.1981 v Borovnici (Bogičeva slika):
Še vedno ima Tolkien-Knorr pumpo...
Žal pa je na sliki g. Stepica iz leta 1989 pumpa že izgrajena:
Na oni dvojni pumpi pa je lepo napisano, da so jo izgradili v CD Lj.Šiška 1988 iz 06-018. Sodeč po teh slikah se vprašam, kdaj so jo namontirali nazaj, da so jo pred reaktivacijo 1989 izgradili?
Torej slika iz aktivne dobe, katero je posnel Pleterski:
Bogve od kdaj, v glavnem tu je dvostopenjska pumpa
Potem pa še slika g. Kumarja iz avgusta 1980, ko je bila parkirana v Muzeju:
Tu ima Knorr pumpo tipa Tolkien
Pa 26.2.1981 v Borovnici (Bogičeva slika):
Še vedno ima Tolkien-Knorr pumpo...
Žal pa je na sliki g. Stepica iz leta 1989 pumpa že izgrajena:
Na oni dvojni pumpi pa je lepo napisano, da so jo izgradili v CD Lj.Šiška 1988 iz 06-018. Sodeč po teh slikah se vprašam, kdaj so jo namontirali nazaj, da so jo pred reaktivacijo 1989 izgradili?
Goran
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
To v nobenem primeru ne Mene bolj zanima, ali je to res? Pa navsezadnje se takoj poraja še vprašanje, kaj bo s staro pumpo; predvidevam, da je sedaj na 03-002 ali pa v skladišču - se bo popravljala? Navsezadnje, lahko se komu nekaj utrne in bo 03 spet zapeljala po tirih in bo rabila pumpo...Nurmi napisal/-a:Ne pomaga močnejša če ne dela. Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.
Goran
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Pumpa z 03 baje zdaj dela odlično, na decembrskih vožnjah je delovala brez najmanjše težave. Stara pumpa pa je, kolikor sem slišal, bila pobrana s 33ke. Ob premiku 33ke v CD decembra so jo namontirali nazaj na "matično" lokomotivo in je na njej delovala brez težav.Gorchi napisal/-a:To v nobenem primeru ne Mene bolj zanima, ali je to res? Pa navsezadnje se takoj poraja še vprašanje, kaj bo s staro pumpo; predvidevam, da je sedaj na 03-002 ali pa v skladišču - se bo popravljala? Navsezadnje, lahko se komu nekaj utrne in bo 03 spet zapeljala po tirih in bo rabila pumpo...Nurmi napisal/-a:Ne pomaga močnejša če ne dela. Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.
(Ne vem sedaj, kaj je od tega res in kaj ne, ker ste me v zgornjih postih totalno zmedli. Kar sem napisal mi je povedal Boštjan decembra na vožnji v Litijo.)
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Jaz ne sledim več kaj premetavajo po mašinah.Vprašajte Boštjana,on ve kaj se packa okoli Borsiga.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Pumpa od 33-ke je na 33-ki, na borsigu je pumpa od 03-002, originalna borsigova pa je na panku. Seveda jo je treba popraviti. Bojazni, da bi 03-002 svojo pumpo še kdaj rabila pa po mojem ni...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Kwa pa veš... če bi zadel one miljone na €lotu, bi verjetno investiral tudi v reaktivacijo 03... Ampak če čebula ne bi imela če...
Goran
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
bolj Slovenske kot je Kraševka je ni. Steffan in Prossy bi že vedela kaj pišem.Borsig je pa Jugohibrid.V Švabskem stilu UNIversal-MOtor-Gerät. Jedna kuja za 3 vrste vozova.Nobeden se ni vsedu in miselno in smiselno kot Prossy načrtoval nekaj povsem novega,edinstvenega,namenskega. Posebej za Jugoslovanski premog?Tudi tu ni nobenega tehnološkega presežka.Peč so raztegnili do maksimuma človeških zmožnosti,to je tehnološki presežek Borsiga.Ko jih j... Jugose,samo vi lopatajte vaš gnili čumur.LF so pa že na Krigserici dol zabrisali,ker zajebava prav na vsaki lokomotivi,samo da stigne.Ja ja dekleta in fantje! Floridsdorf je pa nekaj povsem drugega.
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 03.01.2014, 16:08, skupaj popravljeno 2 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Pozdrav
Tukaj je članek o Kraševki iz "Die Lokomotive" (letnik 1911), ki ga je Ernst Prossy sam spisal (je pa prste zraven imel tudi njegov oče Eustach Prossy).
http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno- ... =5&size=45
LP
Jože
Tukaj je članek o Kraševki iz "Die Lokomotive" (letnik 1911), ki ga je Ernst Prossy sam spisal (je pa prste zraven imel tudi njegov oče Eustach Prossy).
http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno- ... =5&size=45
LP
Jože
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Hvala Jože!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Tipično za nemške "Einheitslok". Na ta račun je tudi v Nemčiji šlo iz uporabe veliko posebnih in lepih pokomotiv, še posenbej tistih z zveznimi parnimi stroji. Pravzaprav sta se poleg "enotnih" do konca obdržali le S 3/6 in P8...Nurmi napisal/-a: bolj Slovenske kot je Kraševka je ni. Steffan in Prossy bi že vedela kaj pišem.Borsig je pa Jugohibrid.V Švabskem stilu UNIversal-MOtor-Gerät. Jedna kuja za 3 vrste vozova.Nobeden se ni vsedu in miselno in smiselno kot Prossy načrtoval nekaj povsem novega,edinstvenega,namenskega.
LF na Kriegsloku nima kaj iskati, ker naj bi ta lokomotiva bila enostavna!Nurmi napisal/-a:LF so pa že na Krigserici dol zabrisali,ker zajebava prav na vsaki lokomotivi,samo da stigne.
Pa ali niso imeli Nemci namesto injektorjev na mašinah neke batne črpalke za vodo?
Ampak kaj hočemo... Borsiga imamo, o Kraševki pa zaenkrat lahko samo sanjamo...
da bi prišla nazaj...
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
To pa je taboljši komentar, in v tej točki se v celoti strinjam.Nurmi napisal/-a:Posebej za Jugoslovanski premog?Tudi tu ni nobenega tehnološkega presežka.Peč so raztegnili do maksimuma človeških zmožnosti,to je tehnološki presežek Borsiga.Ko jih j... Jugose,samo vi lopatajte vaš gnili čumur.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Čuj saj nisem reko,da je toti vaš Borsig slab.Samo ni tak dober kak bi ga radi Nurmiju prodali.Lokomotifski Unimog je. Komunajzarjem so te furbaste švabe namalale eno lokomotivo skup.Ka bi jo meli za gospodo in hlode furat.Teti ni bil problem,ka so jih štampali po 1000 na leto.Samo če so pobrali ka je ostalo po delavnicah in so teli bek fuknuti,pa se je nabralo za Borsiga.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!