Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Včeraj (ponedeljek) so bila problem podrta drevesa.
Mislim, da sneg ni bil problem, ker so za odstranjevanje podrtih dreves po mojih informacijah poslali eno Robel drezinico in dva uboga delavca, sta se okoli 15h prebijala iz Bleda proti Bohinjski Bistrici.
A se hecaš?! In kaj počnejo delavci na primorski strani bohinjke? Aja, oni imajo drugo komando in na Gorenjsko ne smejo ali kako?
Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Včeraj (ponedeljek) so bila problem podrta drevesa.
Mislim, da sneg ni bil problem, ker so za odstranjevanje podrtih dreves po mojih informacijah poslali eno Robel drezinico in dva uboga delavca, sta se okoli 15h prebijala iz Bleda proti Bohinjski Bistrici.
A se hecaš?! In kaj počnejo delavci na primorski strani bohinjke? Aja, oni imajo drugo komando in na Gorenjsko ne smejo ali kako?
Zadnji na SŽ naj ugasne luč ...
To so samo meni znane informacije, ki vsekakor niso popolne, kje in kaj so počeli delavci Goriške strani mi ni niti znano, verjetno imajo tudi kakšen svoj problem. No pa to je samo kar se žel. vozil tiče, nebi vedu za vse delavce ki so bili na terenu z cestnimi vozili.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
napajalc napisal/-a:
- vozna mreža bo zaradi dizel vleke na glavnih prevoznih tirih odstranjena tam kjer je v svetlem profilu na postajah ( v stranske tire se še ne posega ) in odprti progi,
- izdelati popis škode,
- izdelati projekt sanacije škode ( zaradi spremenjenih parametrov in materiala )
- izbor izvajalca ,
- naročilo materiala ( dobava med 50 in 70 dni ),
- izvedba ( zapore tirov ....)
Se mi zdi da tukaj manjka še ena doooolga alineja in to je "Pritožba na izbor izvajalca" ,katera je v Sloveniji ključnega pomena
Včeraj je reku šef ELESa, da bodo popravila na 220 in 400kV dalnovodu na Notranjskem trajala 3.mesece, če se bojo lahko izognili razpisom zaradi interesa državne varnosti...sicer bo štorija preceeeej daljša
Zadnjič spremenil igor72, dne 04.02.2014, 12:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Napajlc in ostali štromarji... Samo vprašanje, četudi je morebiti lovsko. Tam kjer je vozna mreža še na mestu a okovana z žledom, ali bi mogoče pomagala tekočina za odstranjevanje ledu kot jo uporabljajo na letališčih pred vzletom letal? Vsaj toliko da se led stopi... Ne rečem, da glikol ne bi imel kakih negativnih posledic za okolje (če plevel ne bo rasel ni škode ) ampak vsaj čiščenje bi bilo lahko nekoliko hitrejše?
Mmg., še mal manjka pa bo moral Borsig iz muzejske vožnje v redno delo skupaj z mlajšim bratom 33-ko... (jemljite bolj za šalo kot za res!)
pwormald napisal/-a:This morning EC151, ÖBB bus Graz - Spielfeld, but then 664.120 with EC151, certainly to Maribor, maybe to Ljubljana?
To Maribor definetly, but I am not shure if all the way to Ljubljana, since there were some informations of electric trains being back online.
Yesterday there were several 664's on their way to Ljubljana with passenger trains.
Gorchi napisal/-a:Napajlc in ostali štromarji... Samo vprašanje, četudi je morebiti lovsko. Tam kjer je vozna mreža še na mestu a okovana z žledom, ali bi mogoče pomagala tekočina za odstranjevanje ledu kot jo uporabljajo na letališčih pred vzletom letal? Vsaj toliko da se led stopi... Ne rečem, da glikol ne bi imel kakih negativnih posledic za okolje (če plevel ne bo rasel ni škode ) ampak vsaj čiščenje bi bilo lahko nekoliko hitrejše?
Obstaja tudi spojina propilen glikol, ki je minimalno nevarna za okolje. Poleti ga ješ vsak drugi dan, saj se uporablja pri izdelavi sladoleda. Sicer ga veliko uporabljajo tudi kmetje pri krmi za živino. Sam sem dal propilen glikol v kolektor za toplotno črpalko ravno zaradi prijaznosti do okolja. Je pa zanimivo, da ima propilen glikol še manjše ledišče kot glikol (torej se ga lahko bolj redčit z vodo in dobiš večjo količino). Cena za industrijo (večje količine) je smešno nizka, cca. 2€ na liter. Jaz sem za temperaturo do -20 stopinj mešal v razmerju 1:2 z vodo.... Za temperaturo do -2 stopinje bi bilo razmerje torej še mnogo višje... Skratka smešna cena za to kar se jim je naredilo sedaj...
Sistem špricanja vodnikov bi seveda lahko tudi izpopolnili da bi tekočino reciklirali s tem da bi okoli drota dali eno 3/4 odprto cev, da bi se pol tekočine zbralo nazaj.
Mene pa zanima, kako je s centralnim vodenjem prometa, ki se vodi iz Postojne. OK, sedaj ni štroma, ampak ko bo, ali bodo tudi tukaj potrebna večja popravila, ali so instalacije vendarle podzememne, tako da bo zadeva hitro usposobljena?
pwormald napisal/-a:This morning EC151, ÖBB bus Graz - Spielfeld, but then 664.120 with EC151, certainly to Maribor, maybe to Ljubljana?
To Maribor definetly, but I am not shure if all the way to Ljubljana, since there were some informations of electric trains being back online.
Yesterday there were several 664's on their way to Ljubljana with passenger trains.
Could you say which 664 did which trains please? Any photos? Thanks
Gorchi napisal/-a:Napajlc in ostali štromarji... Samo vprašanje, četudi je morebiti lovsko. Tam kjer je vozna mreža še na mestu a okovana z žledom, ali bi mogoče pomagala tekočina za odstranjevanje ledu kot jo uporabljajo na letališčih pred vzletom letal? Vsaj toliko da se led stopi... Ne rečem, da glikol ne bi imel kakih negativnih posledic za okolje (če plevel ne bo rasel ni škode ) ampak vsaj čiščenje bi bilo lahko nekoliko hitrejše?
Obstaja tudi spojina propilen glikol, ki je minimalno nevarna za okolje. Poleti ga ješ vsak drugi dan, saj se uporablja pri izdelavi sladoleda. Sicer ga veliko uporabljajo tudi kmetje pri krmi za živino. Sam sem dal propilen glikol v kolektor za toplotno črpalko ravno zaradi prijaznosti do okolja. Je pa zanimivo, da ima propilen glikol še manjše ledišče kot glikol (torej se ga lahko bolj redčit z vodo in dobiš večjo količino). Cena za industrijo (večje količine) je smešno nizka, cca. 2€ na liter. Jaz sem za temperaturo do -20 stopinj mešal v razmerju 1:2 z vodo.... Za temperaturo do -2 stopinje bi bilo razmerje torej še mnogo višje... Skratka smešna cena za to kar se jim je naredilo sedaj...
Sistem špricanja vodnikov bi seveda lahko tudi izpopolnili da bi tekočino reciklirali s tem da bi okoli drota dali eno 3/4 odprto cev, da bi se pol tekočine zbralo nazaj.