Regane vozijo tudi dolenjčki in žabarji tako,da gre lokomotiva tankat v ljubljano in še po smeno.LJ363 napisal/-a:Kot je bilo včeraj videti v Borovnici, Herculesi (ne od Adrie, ne od RCA) niso nadaljevali z vožnjo proti Ljubljani. Sem pa videl enega Regana v Notranjih Goricah, na poti proti Ljubljani, kak pameten razlog za to?cokla napisal/-a:RCA in Adria vozita z dizli do Ljubljane...ali Zaloga...ali Hodoša ....in do Sežane....njih se ne prepenja v Borovnici.trocken napisal/-a:
To je res, samo oni nimajo na razpolago toliko mašin z licencami in osebja, da bi menjali. Tudi premeščati jih ne morejo, vsaj tako mislim. Mogoče bi o sami organizaciji dela pri njih v izrednih razmerah povedal kaj več kdo iz RCA -ja....menda si tudi med seboj zelo pomagate, če sem prej dobro razumel en post.
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bentiš, je dobro videt takle cug!urednik napisal/-a:SŽ 664-105 - iz Borovnice proti Logatcu.
https://www.youtube.com/watch?v=zUZ422s9asc
Ali ga naš prijatu žge gor v klanec?
Lep dan
Tomaž
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja točno da je mr. Hamsterkiller Nurmi
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
@suha tukaj si poglej potek Pontebanne - več ali manj v predorihsuha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano. Zagotovo je veliko snega gor in je nevarnost plazov ter vsega ostalega, samo ga pobira kot za stavo.... Drugo kar je, bi pa danes zagotovo zelo pomagalo če bi še obstajala proga Jesenice - Kranjska gora - Trbiž... Potem pa nebi bilo več izgovorov...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kakšna je bila teža tega vlaka? Pa hitrost in vzpon proge?Tono napisal/-a:Ja točno da je mr. Hamsterkiller Nurmi
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zakaj? To nima nobenega smisla za Avstrijce, za Italijane pa, ampak oni nimajo nič za opraviti pri problemih v Špilju. Upam, da SŽ vozijo po Pontebanni v nasprotnem primeru lahko napišem samo: loleki.suha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Stvar je večplastna ... kljub temu, da imajo tudi Avstrijci stvari formalno ločene (promet od infrastrukture) pa znajo skupaj potegniti. Druga plast pa je, da imajo Avstrijci svojo firmo v Italiji (RCI), ki ima certifikate za vožnjo po Italijanskih tirih. RCA torej ob zapori obeh povezav med Slo in Aut načeloma ne izgublja dosti, tovor iz Kopra bi lahko peljali iz Sežane v Italijo in po Tabeljski progi na sever. SŽ (kot je bilo na tem forumu že dostikrat ugotovljeno) ne kaže pretiranega zanimanja za vožnjo po tujih tirih, zato papirjev za vožnjo po Tabeljski progi nimajo. Čisto iluzorno bi bilo pričakovati, da bi Italijanska država priskočila na pomoč s kakšno izjemo (da bi recimo SŽ lahko vozil po Tabeljski progi naslednje 3 mesece brez certifikatov) tako, kot je slovenska država priskočila na pomoč Luki z dovoljenjem za vožnjo težkih tovornjakov preko (tega) vikenda.ledeni napisal/-a:Zakaj? To nima nobenega smisla za Avstrijce, za Italijane pa, ampak oni nimajo nič za opraviti pri problemih v Špilju. Upam, da SŽ vozijo po Pontebanni v nasprotnem primeru lahko napišem samo: loleki.suha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano.
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Razumem ampak spet bom s prstom pokazal na SŽ, ki ne kažejo interesa za vožnjo po Pontebanni. Za gospodarstvo je pomembno, da tovor skozi državo hitro potuje in če to bolje opravlja RCA od SŽ, potem lahko rečem samo bravo RCA. Predno pa Avstrijcem pripišemo balkanski običaj nagajanja sosedu, si raje poglejmo karto osnih obremenitev med ZM in Pragerskim.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Pa vendar že nekaj časa iz Gradca v Celovec vozijo avtobusi in ne vlaki. Ko bo pa nova proga.....Med Celovcem in Gradcem je avtocesta in po njej lahko vozijo avtobusi, tovorni promet pa brez težav naredi ovinek preko Brucka na Muri. Gradijo pa novo progo za še in še miljonov. Zakaj ljubitelj?
Če se hoče vzdrževat železniški potniški promet, je predvsem potrebno imeti spodobno infrastrukturo, ki zagotavlja primerne vozne čase med točko A in točko B (primerni so nekaj krajši od vožnje po cesti), kar danes v RS zagotavljata le progi Lj-Jesenice in Lj-ZM in deloma Ce-Mb. Vse ostalo je pa ena sama vožnja okoli riti v žep (Lj-Kp po cesti 107 km, po železnici cca 150, Lj-Mb skoraj podobno razmerje) ali pa skrajno zanemarjena infrastruktura z vmax do nekje 75 km/h, tipično pa manj.
Dokler pa ni spodobne infrastrtukture je škoda razpravljat o železniškem potniškem prevozu, razen v okolici Ljubljane. Tako gredo vse finančne sile pravzaprav v vzdrževanje mrliča, kateremu Slovenci bolj malo zaupajo, vsaj tako kaže število potovanj-glavo prebivalca v RS.
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jesenice - Nova Gorica 1.56 min - avto (po Michelin routs)
1.46 min - vlak s 16-timi vmesnimi postanki. Ta čas bi brez težav lahko skrajšali na uro in pol.
Torej je vlak na tej relaciji konkurenčen.
1.46 min - vlak s 16-timi vmesnimi postanki. Ta čas bi brez težav lahko skrajšali na uro in pol.
Torej je vlak na tej relaciji konkurenčen.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ampak to verjetno čez Ljubljano? Ker čez hribe in Baško grapo pozabi na dve uri med Js in Ng.preglednik napisal/-a:Jesenice - Nova Gorica 1.56 min - avto (po Michelin routs)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj vem, da večini dol visi.....pa vendar: danes popoldne se je v Ortnek prebila TMD z delavci. Po celem tednu čiščenja drevja s proge
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Se boš navadil. Precej časa sem živel 50 metrov zračne črte od proge, poleti pri odprtem oknu Regan polni gas in me ni zbudil. Pravzaprav nikogar od domačih ni zbudil, da so pa vozili ponoči, so pa povedali sorodniki, ki so nekoč prespali pri nas.urednik napisal/-a:A ti si me zbudu ... Tale hrup je neki hujšega.. Že včasih so ropotal vlaki a tile Amerikanarji brez izpušnih loncev ... mater tole pa seka čez dolino ...Nurmi napisal/-a: s 1300t valjane pločevine sem šel ponoči iz Borovnice proti Logatcu 35 km/h. Ga nism čutil matranja s 664-118. Mogoče ga kdo čuti v pisarni na papirju. Regan sigurno ne.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
LJ363 bohinjka je bila en k..c odprta, prvi vlak je prišel na Jesenice šele 11 ur po mojem postu, odpeljal je pa verjetno še kakšno uro prej če ne še več......Jaz se lahko, ker še vedno ne zastopiš, da je bilo v tistem prispevku napisano, da je odprta Bohinjka. Lepo da se vozi po Pontebbani, sem pa prepričan, da je dražje kot po Bohinjki (ko bo odprto do Beljaka).
In koliko vlakov je pa sploh šlo, oziroma lahko dnevno gre prekop bohinjke. Ko njeno kapaciteto primerjaš s potrebami luke, boš hitro ugotovil da v primeru zaprtja proge Di-Lj ni ustrezna rešitev, še manj pa v primeru zaprtja proge Je-Beljak. Potemtakem ti preostane le Pontebbana ali pa AC. Če tega ne razumeš, ti pa tudi bog ne more pomagat in basta, konec besedi.
Pa nič lep pozdrav L
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tudi proga na Jesenice je odprta za elektrovleko. Pa nimajo Avstrijci možnosti obvoza čez Celovec?