Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Mirče »

LJ363 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
trocken napisal/-a:
To je res, samo oni nimajo na razpolago toliko mašin z licencami in osebja, da bi menjali. Tudi premeščati jih ne morejo, vsaj tako mislim. Mogoče bi o sami organizaciji dela pri njih v izrednih razmerah povedal kaj več kdo iz RCA -ja....menda si tudi med seboj zelo pomagate, če sem prej dobro razumel en post.
RCA in Adria vozita z dizli do Ljubljane...ali Zaloga...ali Hodoša ....in do Sežane....njih se ne prepenja v Borovnici.
Kot je bilo včeraj videti v Borovnici, Herculesi (ne od Adrie, ne od RCA) niso nadaljevali z vožnjo proti Ljubljani. Sem pa videl enega Regana v Notranjih Goricah, na poti proti Ljubljani, kak pameten razlog za to?
Regane vozijo tudi dolenjčki in žabarji tako,da gre lokomotiva tankat v ljubljano in še po smeno.
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Tomy »

urednik napisal/-a:SŽ 664-105 - iz Borovnice proti Logatcu.

https://www.youtube.com/watch?v=zUZ422s9asc
Bentiš, je dobro videt takle cug! :thumbupr
Ali ga naš prijatu žge gor v klanec?

Lep dan
Tomaž
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ja točno da je mr. Hamsterkiller Nurmi :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a milchy »

suha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano. Zagotovo je veliko snega gor in je nevarnost plazov ter vsega ostalega, samo ga pobira kot za stavo.... Drugo kar je, bi pa danes zagotovo zelo pomagalo če bi še obstajala proga Jesenice - Kranjska gora - Trbiž... Potem pa nebi bilo več izgovorov...
@suha tukaj si poglej potek Pontebanne - več ali manj v predorih
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tono napisal/-a:Ja točno da je mr. Hamsterkiller Nurmi :)
Kakšna je bila teža tega vlaka? Pa hitrost in vzpon proge?
preglednik
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

suha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano.
Zakaj? To nima nobenega smisla za Avstrijce, za Italijane pa, ampak oni nimajo nič za opraviti pri problemih v Špilju. Upam, da SŽ vozijo po Pontebanni v nasprotnem primeru lahko napišem samo: loleki.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

ledeni napisal/-a:
suha napisal/-a:Hja ne morem mimo občutka, da Avstrijci malo načrtno počasi delajo, da forsirajo drago Pontebano.
Zakaj? To nima nobenega smisla za Avstrijce, za Italijane pa, ampak oni nimajo nič za opraviti pri problemih v Špilju. Upam, da SŽ vozijo po Pontebanni v nasprotnem primeru lahko napišem samo: loleki.
Stvar je večplastna ... kljub temu, da imajo tudi Avstrijci stvari formalno ločene (promet od infrastrukture) pa znajo skupaj potegniti. Druga plast pa je, da imajo Avstrijci svojo firmo v Italiji (RCI), ki ima certifikate za vožnjo po Italijanskih tirih. RCA torej ob zapori obeh povezav med Slo in Aut načeloma ne izgublja dosti, tovor iz Kopra bi lahko peljali iz Sežane v Italijo in po Tabeljski progi na sever. SŽ (kot je bilo na tem forumu že dostikrat ugotovljeno) ne kaže pretiranega zanimanja za vožnjo po tujih tirih, zato papirjev za vožnjo po Tabeljski progi nimajo. Čisto iluzorno bi bilo pričakovati, da bi Italijanska država priskočila na pomoč s kakšno izjemo (da bi recimo SŽ lahko vozil po Tabeljski progi naslednje 3 mesece brez certifikatov) tako, kot je slovenska država priskočila na pomoč Luki z dovoljenjem za vožnjo težkih tovornjakov preko (tega) vikenda.
LP, Metod
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Razumem ampak spet bom s prstom pokazal na SŽ, ki ne kažejo interesa za vožnjo po Pontebanni. Za gospodarstvo je pomembno, da tovor skozi državo hitro potuje in če to bolje opravlja RCA od SŽ, potem lahko rečem samo bravo RCA. Predno pa Avstrijcem pripišemo balkanski običaj nagajanja sosedu, si raje poglejmo karto osnih obremenitev med ZM in Pragerskim.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Med Celovcem in Gradcem je avtocesta in po njej lahko vozijo avtobusi, tovorni promet pa brez težav naredi ovinek preko Brucka na Muri. Gradijo pa novo progo za še in še miljonov. Zakaj ljubitelj?
Pa vendar že nekaj časa iz Gradca v Celovec vozijo avtobusi in ne vlaki. Ko bo pa nova proga.....
Če se hoče vzdrževat železniški potniški promet, je predvsem potrebno imeti spodobno infrastrukturo, ki zagotavlja primerne vozne čase med točko A in točko B (primerni so nekaj krajši od vožnje po cesti), kar danes v RS zagotavljata le progi Lj-Jesenice in Lj-ZM in deloma Ce-Mb. Vse ostalo je pa ena sama vožnja okoli riti v žep (Lj-Kp po cesti 107 km, po železnici cca 150, Lj-Mb skoraj podobno razmerje) ali pa skrajno zanemarjena infrastruktura z vmax do nekje 75 km/h, tipično pa manj.
Dokler pa ni spodobne infrastrtukture je škoda razpravljat o železniškem potniškem prevozu, razen v okolici Ljubljane. Tako gredo vse finančne sile pravzaprav v vzdrževanje mrliča, kateremu Slovenci bolj malo zaupajo, vsaj tako kaže število potovanj-glavo prebivalca v RS.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Jesenice - Nova Gorica 1.56 min - avto (po Michelin routs)
1.46 min - vlak s 16-timi vmesnimi postanki. Ta čas bi brez težav lahko skrajšali na uro in pol.

Torej je vlak na tej relaciji konkurenčen.
preglednik
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Tono »

preglednik napisal/-a:Jesenice - Nova Gorica 1.56 min - avto (po Michelin routs)
Ampak to verjetno čez Ljubljano? Ker čez hribe in Baško grapo pozabi na dve uri med Js in Ng.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Saj vem, da večini dol visi.....pa vendar: danes popoldne se je v Ortnek prebila TMD z delavci. Po celem tednu čiščenja drevja s proge :tree
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 541 »

urednik napisal/-a:
Nurmi napisal/-a::-k s 1300t valjane pločevine sem šel ponoči iz Borovnice proti Logatcu 35 km/h. Ga nism čutil matranja s 664-118. Mogoče ga kdo čuti v pisarni na papirju. Regan sigurno ne.
A ti si me zbudu ... Tale hrup je neki hujšega.. Že včasih so ropotal vlaki a tile Amerikanarji brez izpušnih loncev ... mater tole pa seka čez dolino ...
Se boš navadil. Precej časa sem živel 50 metrov zračne črte od proge, poleti pri odprtem oknu Regan polni gas in me ni zbudil. Pravzaprav nikogar od domačih ni zbudil, da so pa vozili ponoči, so pa povedali sorodniki, ki so nekoč prespali pri nas. :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Jaz se lahko, ker še vedno ne zastopiš, da je bilo v tistem prispevku napisano, da je odprta Bohinjka. Lepo da se vozi po Pontebbani, sem pa prepričan, da je dražje kot po Bohinjki (ko bo odprto do Beljaka).
LJ363 bohinjka je bila en k..c odprta, prvi vlak je prišel na Jesenice šele 11 ur po mojem postu, odpeljal je pa verjetno še kakšno uro prej če ne še več......

In koliko vlakov je pa sploh šlo, oziroma lahko dnevno gre prekop bohinjke. Ko njeno kapaciteto primerjaš s potrebami luke, boš hitro ugotovil da v primeru zaprtja proge Di-Lj ni ustrezna rešitev, še manj pa v primeru zaprtja proge Je-Beljak. Potemtakem ti preostane le Pontebbana ali pa AC. Če tega ne razumeš, ti pa tudi bog ne more pomagat in basta, konec besedi.

Pa nič lep pozdrav L
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 541 »

Tudi proga na Jesenice je odprta za elektrovleko. Pa nimajo Avstrijci možnosti obvoza čez Celovec?
Odgovori