Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Mirče »

igor72 napisal/-a:
Nurmi napisal/-a: A veš kaj mi je tko zanimivo.Dvouprežno,polna porcija,Regani tulijo kot prasci in ob progi mogoče 10 metrov stran se pasejo košute.Niti z okom ne trenejo niti z ušeso ne trznejo.Ljudje pa..... moram spet tisto "južno" frazo uporabit. Rđavome kurcu i dlaka smeta!
Ma jaz se nebi preveč oziral na take uzjave...v vsakem selu najdeš par primerkov take vrte sitnikov, s rđavim kurcem, je pa res da jih je zmerej več :?

Bi pa ob teji priliki pohvalu napajalce iz Pivke, kateri zadnje 2 noči (verjetno še več, ampak to sem vidu) neprekinjeno žagajo in odstranjujejo opustošenje po postaji. Včeraj so izvlekli še zadnji dve mašini, ki sta bili ujeti v drotih =D>

Me zanima ali že kaj vejo, kje/kako se bojo lotili te klinčeve situacije?
Usposobila naj bi se Pivka tako da se bodo traktorji menjavali v Pivki.
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Igor T »

541 napisal/-a:Ja in kaj naj sedaj po tvojem? Zapremo Luko Koper, zapremo državo, da boš imel tišino? Pokličemo Avstrijce, da nam zvozijo vse vlake, pa da smo potem "hlapci na svoji zemlji"? Pri nas bi vsi vse pozaprli, ker pri vsem lahko najdemo negativne vplive, živeli bomo pa od lufta? Sami sebe bomo uničili ... To so pač izredne razmere. In nenazadnje te lokomotive vozijo po vseh neelektrificiranih progah v Sloveniji (in po potrebi tudi na elektrificiranih), pa nikjer toliko "hrupa" zaradi njih. Takšne in podobne vozijo tudi po vseh državah bivše Jugoslavije, prav tako v vzpone, pa tudi nobeden ne zganja vika in krika. Ja in kritična hitrost lok 664 je 17 km/h, dovoljena obremenitev Borovnica - Logatec je pa 1530 ton.

Pa sem mislil, da če si prijavljen na vlaki.info pa še kdakj poslikaš železnico, da si ljubitelj vlakov ... :-k

Zdaj se pa razpoči ob pisanju tožb. Še ena tipična slovenska folklora.
NE,,, Kupte sodobne vlake, ki požrejo manj nafte, pa boste imel urejeno delovno okolje, konkurenčne cene in sodobno storitev. Do takrat pa ne vozte ponoč, ker presegate 50dB, kolikor je zakonska raven hrupa za ponoč ...

Pa tisto z tožbo je bla bolj šala... je ceneje in hitreje počakat na štrom ...
Mogoče še neki, moj dedek je popravlju tole progo med II.vojno in po njej, oče pa je "štrom filu" v tole mrežo, ki je sedaj ni ... Jest sem pa zaljubljen v tehniko - nasploh ...

Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...

P.S.: A je kdo že izračunal kok manj pokuri ADRIJA ? V službi sem za LK izračunal, da nov stroj svojo ceno v nafti odplača že v 10.000h delovanja... (prihrani 3l/h) torej zakaj star stroj, ko ga lahko prodaš in kupiš novega, ki ti že z delovanjem dela dobiček, pa še kvari se ne...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Počakaj da začnejo še trobit.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Obljubim,da bom potom sindikata lobiral,da vas davkoplačevalce spet nategnemo za najmodernejše in najdražje dizle.Ne bo več vsak Slovenec že ob rojstvu zapufan 13 000 eur ampak 15 000 eur.Spali boste pa v redu.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Kraška Glista
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 14.01.2011, 11:30
Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Kraška Glista »

urednik napisal/-a:P.S.: A je kdo že izračunal kok manj pokuri ADRIJA ? V službi sem za LK izračunal, da nov stroj svojo ceno v nafti odplača že v 10.000h delovanja... (prihrani 3l/h) torej zakaj star stroj, ko ga lahko prodaš in kupiš novega, ki ti že z delovanjem dela dobiček, pa še kvari se ne...
Po mojem, denarno vrednost treh Reganov ni zadosti za enega Herculesa. Poleg tega Siemens Herkijev ne dela več in bo treba Vectrone čakat.

Mimo tega, mene bi zanimalo poskusit enega ER20C ali ER30 v reber s Kopra ali z Verone... prav zanimalo
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Mirče napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
Me zanima ali že kaj vejo, kje/kako se bojo lotili te klinčeve situacije?
Usposobila naj bi se Pivka tako da se bodo traktorji menjavali v Pivki.
Nekje je treba začet, ampak Pivka je pa res najslabša možna varijanta, vsaj kar se tovornih tiče; nima niti enega tira kamor bi spravili povprečno dolg vlak, torej bo hkrati lahko na postaji samo en vlak? Že v Borovnici ki ima 4 zavidljivo dolge tire se zatika :?

Dej @urednik pomirse, ali pa pojdi nabijat na kak drug forum!
Prej kot se boš navadil boljše bo zate....poslušal jih boš vsaj 1.leto...če ne še dlje!
LEP DAN
Igor
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 541 »

urednik napisal/-a: NE,,, Kupte sodobne vlake, ki požrejo manj nafte, pa boste imel urejeno delovno okolje, konkurenčne cene in sodobno storitev. Do takrat pa ne vozte ponoč, ker presegate 50dB, kolikor je zakonska raven hrupa za ponoč ...
Ja to se kupi v Mercatorjevi samopostrežni. :lol:

Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...
Saj boš počasi razumel železnico. V tovornem prometu se večina dela opravi ponoči, takrat ko večina sladko spi. No primorska proga je sedaj zaradi izrednih razmer izjema, pa se tovorni promet opravlja bolj ali manj enako intenzivno 24 ur na dan.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Igor se strinjam, Prestranek bi bila dosti boljša izbira.
Kar se pa tiče porabe Herkulesov pa par podatkov
09.02. vl 49700 Sežana - Borovnica 157 litrrov
09.02. vl 46898 Borovnica - Sežana 106 litrov
10.02. vl 51452 Zalog _ Herpelje Kozina 495 litrov
Pa veselo računanje.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kako pa tovorni vlaki iz Reke, oz. Ilirske Bistrice. Vozijo tudi na tej progi dizli, oziroma, kje se menjajo?
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a mkx »

541 napisal/-a:
Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...
Saj boš počasi razumel železnico. V tovornem prometu se večina dela opravi ponoči, takrat ko večina sladko spi. No primorska proga je sedaj zaradi izrednih razmer izjema, pa se tovorni promet opravlja bolj ali manj enako intenzivno 24 ur na dan.
Ah ne. Na celini kjer obratujejo @Ljubiteljeve priljubljene železniške družbe ponoči vlake parkirajo in gredo spat. Če je treba na vrhu klanca na glavnem prevoznem tiru, kot so to naredili pri Lac Megantic v Kanadi.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

To mamo in s tem vozimo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

SYMY, s tabo je totalno brez veze razpravljat. Preberi so kakšno stvar, probaj jo razumet, pol pa odgovarjaj, sam veliko raje sledim kakemu mkx, ki stvar skuša vsaj razumsko razložit.

LP in se popravi L
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a 541 »

igor72 napisal/-a:
Nekje je treba začet, ampak Pivka je pa res najslabša možna varijanta, vsaj kar se tovornih tiče; nima niti enega tira kamor bi spravili povprečno dolg vlak, torej bo hkrati lahko na postaji samo en vlak? Že v Borovnici ki ima 4 zavidljivo dolge tire se zatika :?
Kot je bilo že omenjeno, bi bilo zelo fajn, če bi se dalo priti z elektrovleko do Prestranka. Ampak najprej Pivka, no potem bo pa še Prestranek. Sicer bi pa lahko malo kombinirali po več postajah, kje se lokomotive menjavajo. Pri določenih vlakih se menjavajo lokomotive v Kozini in se tako izognejo ovinku čez Sežano.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Prestranek so tudi same štuce naredil že leta nazaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Ljubitelj napisal/-a:SYMY, s tabo je totalno brez veze razpravljat. Preberi so kakšno stvar, probaj jo razumet, pol pa odgovarjaj, sam veliko raje sledim kakemu mkx, ki stvar skuša vsaj razumsko razložit.

LP in se popravi L
Prosim če odgovoriš na moje preprosto zastavljeno vprašanje ?
Odgovori