Usposobila naj bi se Pivka tako da se bodo traktorji menjavali v Pivki.igor72 napisal/-a:Ma jaz se nebi preveč oziral na take uzjave...v vsakem selu najdeš par primerkov take vrte sitnikov, s rđavim kurcem, je pa res da jih je zmerej večNurmi napisal/-a: A veš kaj mi je tko zanimivo.Dvouprežno,polna porcija,Regani tulijo kot prasci in ob progi mogoče 10 metrov stran se pasejo košute.Niti z okom ne trenejo niti z ušeso ne trznejo.Ljudje pa..... moram spet tisto "južno" frazo uporabit. Rđavome kurcu i dlaka smeta!
Bi pa ob teji priliki pohvalu napajalce iz Pivke, kateri zadnje 2 noči (verjetno še več, ampak to sem vidu) neprekinjeno žagajo in odstranjujejo opustošenje po postaji. Včeraj so izvlekli še zadnji dve mašini, ki sta bili ujeti v drotih
Me zanima ali že kaj vejo, kje/kako se bojo lotili te klinčeve situacije?
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
NE,,, Kupte sodobne vlake, ki požrejo manj nafte, pa boste imel urejeno delovno okolje, konkurenčne cene in sodobno storitev. Do takrat pa ne vozte ponoč, ker presegate 50dB, kolikor je zakonska raven hrupa za ponoč ...541 napisal/-a:Ja in kaj naj sedaj po tvojem? Zapremo Luko Koper, zapremo državo, da boš imel tišino? Pokličemo Avstrijce, da nam zvozijo vse vlake, pa da smo potem "hlapci na svoji zemlji"? Pri nas bi vsi vse pozaprli, ker pri vsem lahko najdemo negativne vplive, živeli bomo pa od lufta? Sami sebe bomo uničili ... To so pač izredne razmere. In nenazadnje te lokomotive vozijo po vseh neelektrificiranih progah v Sloveniji (in po potrebi tudi na elektrificiranih), pa nikjer toliko "hrupa" zaradi njih. Takšne in podobne vozijo tudi po vseh državah bivše Jugoslavije, prav tako v vzpone, pa tudi nobeden ne zganja vika in krika. Ja in kritična hitrost lok 664 je 17 km/h, dovoljena obremenitev Borovnica - Logatec je pa 1530 ton.
Pa sem mislil, da če si prijavljen na vlaki.info pa še kdakj poslikaš železnico, da si ljubitelj vlakov ...
Zdaj se pa razpoči ob pisanju tožb. Še ena tipična slovenska folklora.
Pa tisto z tožbo je bla bolj šala... je ceneje in hitreje počakat na štrom ...
Mogoče še neki, moj dedek je popravlju tole progo med II.vojno in po njej, oče pa je "štrom filu" v tole mrežo, ki je sedaj ni ... Jest sem pa zaljubljen v tehniko - nasploh ...
Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...
P.S.: A je kdo že izračunal kok manj pokuri ADRIJA ? V službi sem za LK izračunal, da nov stroj svojo ceno v nafti odplača že v 10.000h delovanja... (prihrani 3l/h) torej zakaj star stroj, ko ga lahko prodaš in kupiš novega, ki ti že z delovanjem dela dobiček, pa še kvari se ne...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Počakaj da začnejo še trobit.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Obljubim,da bom potom sindikata lobiral,da vas davkoplačevalce spet nategnemo za najmodernejše in najdražje dizle.Ne bo več vsak Slovenec že ob rojstvu zapufan 13 000 eur ampak 15 000 eur.Spali boste pa v redu.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Kurjač
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 14.01.2011, 11:30
- Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Po mojem, denarno vrednost treh Reganov ni zadosti za enega Herculesa. Poleg tega Siemens Herkijev ne dela več in bo treba Vectrone čakat.urednik napisal/-a:P.S.: A je kdo že izračunal kok manj pokuri ADRIJA ? V službi sem za LK izračunal, da nov stroj svojo ceno v nafti odplača že v 10.000h delovanja... (prihrani 3l/h) torej zakaj star stroj, ko ga lahko prodaš in kupiš novega, ki ti že z delovanjem dela dobiček, pa še kvari se ne...
Mimo tega, mene bi zanimalo poskusit enega ER20C ali ER30 v reber s Kopra ali z Verone... prav zanimalo
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nekje je treba začet, ampak Pivka je pa res najslabša možna varijanta, vsaj kar se tovornih tiče; nima niti enega tira kamor bi spravili povprečno dolg vlak, torej bo hkrati lahko na postaji samo en vlak? Že v Borovnici ki ima 4 zavidljivo dolge tire se zatikaMirče napisal/-a:Usposobila naj bi se Pivka tako da se bodo traktorji menjavali v Pivki.igor72 napisal/-a:
Me zanima ali že kaj vejo, kje/kako se bojo lotili te klinčeve situacije?
Dej @urednik pomirse, ali pa pojdi nabijat na kak drug forum!
Prej kot se boš navadil boljše bo zate....poslušal jih boš vsaj 1.leto...če ne še dlje!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja to se kupi v Mercatorjevi samopostrežni.urednik napisal/-a: NE,,, Kupte sodobne vlake, ki požrejo manj nafte, pa boste imel urejeno delovno okolje, konkurenčne cene in sodobno storitev. Do takrat pa ne vozte ponoč, ker presegate 50dB, kolikor je zakonska raven hrupa za ponoč ...
Saj boš počasi razumel železnico. V tovornem prometu se večina dela opravi ponoči, takrat ko večina sladko spi. No primorska proga je sedaj zaradi izrednih razmer izjema, pa se tovorni promet opravlja bolj ali manj enako intenzivno 24 ur na dan.Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Igor se strinjam, Prestranek bi bila dosti boljša izbira.
Kar se pa tiče porabe Herkulesov pa par podatkov
09.02. vl 49700 Sežana - Borovnica 157 litrrov
09.02. vl 46898 Borovnica - Sežana 106 litrov
10.02. vl 51452 Zalog _ Herpelje Kozina 495 litrov
Pa veselo računanje.
Kar se pa tiče porabe Herkulesov pa par podatkov
09.02. vl 49700 Sežana - Borovnica 157 litrrov
09.02. vl 46898 Borovnica - Sežana 106 litrov
10.02. vl 51452 Zalog _ Herpelje Kozina 495 litrov
Pa veselo računanje.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kako pa tovorni vlaki iz Reke, oz. Ilirske Bistrice. Vozijo tudi na tej progi dizli, oziroma, kje se menjajo?
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ah ne. Na celini kjer obratujejo @Ljubiteljeve priljubljene železniške družbe ponoči vlake parkirajo in gredo spat. Če je treba na vrhu klanca na glavnem prevoznem tiru, kot so to naredili pri Lac Megantic v Kanadi.541 napisal/-a:Saj boš počasi razumel železnico. V tovornem prometu se večina dela opravi ponoči, takrat ko večina sladko spi. No primorska proga je sedaj zaradi izrednih razmer izjema, pa se tovorni promet opravlja bolj ali manj enako intenzivno 24 ur na dan.Vas pa čist razumem, samo ob 2h ponoč .... Takrat vas pa NE razumem ...
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To mamo in s tem vozimo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
SYMY, s tabo je totalno brez veze razpravljat. Preberi so kakšno stvar, probaj jo razumet, pol pa odgovarjaj, sam veliko raje sledim kakemu mkx, ki stvar skuša vsaj razumsko razložit.
LP in se popravi L
LP in se popravi L
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kot je bilo že omenjeno, bi bilo zelo fajn, če bi se dalo priti z elektrovleko do Prestranka. Ampak najprej Pivka, no potem bo pa še Prestranek. Sicer bi pa lahko malo kombinirali po več postajah, kje se lokomotive menjavajo. Pri določenih vlakih se menjavajo lokomotive v Kozini in se tako izognejo ovinku čez Sežano.igor72 napisal/-a:
Nekje je treba začet, ampak Pivka je pa res najslabša možna varijanta, vsaj kar se tovornih tiče; nima niti enega tira kamor bi spravili povprečno dolg vlak, torej bo hkrati lahko na postaji samo en vlak? Že v Borovnici ki ima 4 zavidljivo dolge tire se zatika
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Prestranek so tudi same štuce naredil že leta nazaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Prosim če odgovoriš na moje preprosto zastavljeno vprašanje ?Ljubitelj napisal/-a:SYMY, s tabo je totalno brez veze razpravljat. Preberi so kakšno stvar, probaj jo razumet, pol pa odgovarjaj, sam veliko raje sledim kakemu mkx, ki stvar skuša vsaj razumsko razložit.
LP in se popravi L