Železniška postaja Slovenska Bistrica - 25 December 1959 (Wikipedia, avtor neznan)
Črešnjevec - Slov. Bistrica
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Bravo @glajz
Ti pa res uspeva najti neverjetne slike iz preteklosti!!!
Ti pa res uspeva najti neverjetne slike iz preteklosti!!!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Zdravo!
Malo sem pobrskal po internetu in literaturi in našel nekaj podatkov o prvih dveh lokomotivah na tej progi:
Progo je sicer zgradila družba Štajerskih deželnih železnic (StLB), promet na njej pa je pogodbeno opravljala družba Južne železnice. Njeni sta bili tudi obe prvi lokomotivi s konstrukcijo B n2 t.
Ti lokomotivi sta bili enake izvedbe in sta bili uvrščeni v "serijo" 103 Južne železnice. Nosili sta številki 101 in 102, zgradila ju je tovarna Lokomotivfabrik Krauss & Co. iz Linza leta 1909 in sta imeli tovarniški številki 6057 in 6058.
Po prvi svetovni vojni je proga pripadla Železnicam države SHS (kasneje Jugoslovanske državne železnice JDŽ), konec leta 1923 - ob delitvi voznega parka Južne železnice med 4 države naslednice - pa sta nam dokončno pripadli tudi obe navedeni lokomotivi. Slednje navaja tudi T. Brate v knjigi die Danpflokomotiven Jugoslawiens (str. 44).
Preštevilčenja jugoslovanskih lokomotiv leta 1933 nista več dočakali, torej smemo domnevati, da sta bili izločeni med leti 1924 in 1933.
Viri: - lokomotivski seznami J. Pospichal
- Wikipedia
- I. Mohorič, Zgodovina železnic na Slovenskem
LP - Peter
Malo sem pobrskal po internetu in literaturi in našel nekaj podatkov o prvih dveh lokomotivah na tej progi:
Progo je sicer zgradila družba Štajerskih deželnih železnic (StLB), promet na njej pa je pogodbeno opravljala družba Južne železnice. Njeni sta bili tudi obe prvi lokomotivi s konstrukcijo B n2 t.
Ti lokomotivi sta bili enake izvedbe in sta bili uvrščeni v "serijo" 103 Južne železnice. Nosili sta številki 101 in 102, zgradila ju je tovarna Lokomotivfabrik Krauss & Co. iz Linza leta 1909 in sta imeli tovarniški številki 6057 in 6058.
Po prvi svetovni vojni je proga pripadla Železnicam države SHS (kasneje Jugoslovanske državne železnice JDŽ), konec leta 1923 - ob delitvi voznega parka Južne železnice med 4 države naslednice - pa sta nam dokončno pripadli tudi obe navedeni lokomotivi. Slednje navaja tudi T. Brate v knjigi die Danpflokomotiven Jugoslawiens (str. 44).
Preštevilčenja jugoslovanskih lokomotiv leta 1933 nista več dočakali, torej smemo domnevati, da sta bili izločeni med leti 1924 in 1933.
Viri: - lokomotivski seznami J. Pospichal
- Wikipedia
- I. Mohorič, Zgodovina železnic na Slovenskem
LP - Peter
- gradbenikmiha
- Strojevodja I
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 08.10.2011, 11:38
- Kraj: med Kamniško železnico in industrijskim tirom Kartona Količevo
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Uspešno končan razpis za nadgradnjo odseka železniške proge Slovenska Bistrica – Pragersko :
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=345593
Miha
http://www.enarocanje.si/?podrocje=preg ... zec=345593
Miha
Re: Črešnjevec - Slov. Bistrica
Miha, a nisi zgresil temo? Tukaj se pogovarjamo o stranski progi Cresnjevec - Sl.Bistrica mesto in ne o Juzni zeleznici - Maribor-Celje.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!