
Peronski del tira 1. manjka le še tam, kjer bo podhod; na sredini 2. perona bo očitno svetlobni steber, začenja se tudi gradnja 1. perona

Hvala....sem bom trudu še naprejLenoba napisal/-a:@igor72 tvoje slikce pa z veseljem pogledam
Čemú zmedeni smeško?igor72 napisal/-a:In pa nova kretnica za tir 7. ki bo po novem imel tudi peron![]()
Tir 7. je štuc, torej se zato lahko uporablja za vse vlake, ki svojo pot v smeri Ljubljane, začnejo/končajo v Divači...in takih je točno:0 (nič)mkx napisal/-a:Čemú zmedeni smeško?igor72 napisal/-a:In pa nova kretnica za tir 7. ki bo po novem imel tudi peron![]()
No, sej je logično, sicer bi tire 3-6x in s tem "cel koper" odrezali od sveta.....nadaljevanje pa verjetno ko bo most končan.....kar naj bi bilo, kdaj?Lenoba napisal/-a: Kar se zadeva tice tira 2x...se bo zaenkrat naredil od postaje cez podhod p1do locnice stare kretnice proti lj...moramo zagotovit da bodo ostali tiri se v funkciji.
bomo pa vlake prestavli na avtoceste....zacnite razmisljat kam boste montirali volane v lokomotivahigor72 napisal/-a:No, sej je logično, sicer bi tire 3-6x in s tem "cel koper" odrezali od sveta
igor72 napisal/-a:nadaljevanje pa verjetno ko bo most končan.....kar naj bi bilo, kdaj?