Gorchi napisal/-a:mkx napisal/-a:Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
A imaš v mislih, da fantje iz Madžarske vozijo tako daleč ali da lokomotive vozijo tako daleč? Naše Žive so se zapeljale že tudi v Nemčijo, se najde kaka slika na netu...
V mislih imam redne vožnje vlakov od začetka do konca. Tako kot to počne recimo RCA ali ADT. Kakšen Hercules bi lahko pripeljal vlak od sredine Poljske direktno v Koper brez pretikanja mašine (če ni treba vmes menjati smeri vožnje, pa še takrat se lahko mašino zapelje okoli vlaka in hajd naprej). In čisto razumljivo mi je, da se kdaj pa kdaj zamenja posadka.
V mislih imam redne vožnje recimo iz Kopra v Krakov (ko zrihtajo tisto žalost na Štajerskem) in pri tem pričakujem, da bo recimo v Gradcu vlak prevzel avstrijski majster (pogodbeni delavec SŽ), nekje pri Českih Budějovicah bi prevzel Čeh, in tako naprej. Bi pa še vedno bila to SŽ Živa, ki bi tako okusila ne-makadam.
Ampak kot pravi Bronz: sanja svinja o kukuruzu, petelin pa kljuva lasten ...