Mašina ne deluje več pravilnokvak napisal/-a:hvala, kaj pa v primeru serije 363, 342 itd?1216-001 napisal/-a:Nič usodnega se ne zgodi. Ob dotiku napačnega odjemnika z voznim vodom elok prepozna napako in avtomatično spusti odjemnik brez škode.kvak napisal/-a:kaj pa se zgodi če se strojevodja zmoti in dvigne napačen odjemnik?
SŽ Helga
Re: SŽ Helga
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ Helga
@kvak - nekaj slik boš našel od te naprej
Re: SŽ Helga
Vprašal bi še glede najvišje hitrosti. Tovorna oznaka F je torej 140 km/h, čeprav gre na splošno za večnamensko lok.. Kaj sedaj pomeni 'opcija 230 km/h'? Ali je lokomotivi najvišja hitrost določena v tovarni, ali pa se s stikalom strojevodja lahko sam odloči za tovorno oz. potniško 'opcijo'?
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: SŽ Helga
z širšo drsalko in širšim odjemnikom toka se ne da pokrivat "obe" vrste vozne mreže...??Barbarpapa1 napisal/-a: Za 15 KV / 16,7 Hz sta potrebna dva različna odjemnika, ker se vozne mreže Nemčije/Avstrije in Švice precej razlikujejo. Tako je SBB drsalka precej ožja od ÖBB/DB drsalke. To se lepo vidi na spodnji skici:
Re: SŽ Helga
ne
Re: SŽ Helga
Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: SŽ Helga
Torej to pomeni, da ji samo 'v tovarni' lahko spremenijo Vmax na višjo?desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: SŽ Helga
No to je nekako tako , kot s ferarijem po makadamu, vse ostalo so informacije za velike ljubitelje in sanjače
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: SŽ Helga
Ves čas imam v mislih nemške DB189 in njihove pogoje uporabe na njihovih progah... Enostavno, rad bi jo bolje spoznal.bronz napisal/-a:No to je nekako tako , kot s ferarijem po makadamu, vse ostalo so informacije za velike ljubitelje in sanjače
Uporaba na SŽ in moje driblanje z Vmax, pa je res popolnoma nesmiselno...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: SŽ Helga
Ona rekordna s 357 km/h je bila menda s strojnem/hardverskem smislu praktično nespremenjena ... kar kaže na to, da je omejitev najvišje hitrosti (140/200/230 km/h) dejansko bolj stvar blokad kot pa konstrukcije.Tapetar napisal/-a:Torej to pomeni, da ji samo 'v tovarni' lahko spremenijo Vmax na višjo?desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
LP, Metod
Re: SŽ Helga
A ne vozijo ÖBB-jevci celo od Dobove pa vse od Frankfurta/Mainmkx napisal/-a:... Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? ...
Pomeni da gre za "politično" omejitev SŽ-ja
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: SŽ Helga
Zakaj,zakaj.......... https://www.youtube.com/watch?v=t3wDxK0RYYE" onclick="window.open(this.href);return false;mkx napisal/-a:Tapetar napisal/-a:desiro napisal/-a:Lokomotiva je računalniško omejena na 140 km/h.
Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: SŽ Helga
A imaš v mislih, da fantje iz Madžarske vozijo tako daleč ali da lokomotive vozijo tako daleč? Naše Žive so se zapeljale že tudi v Nemčijo, se najde kaka slika na netu...mkx napisal/-a:Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
Goran
Re: SŽ Helga
V mislih imam redne vožnje vlakov od začetka do konca. Tako kot to počne recimo RCA ali ADT. Kakšen Hercules bi lahko pripeljal vlak od sredine Poljske direktno v Koper brez pretikanja mašine (če ni treba vmes menjati smeri vožnje, pa še takrat se lahko mašino zapelje okoli vlaka in hajd naprej). In čisto razumljivo mi je, da se kdaj pa kdaj zamenja posadka.Gorchi napisal/-a:A imaš v mislih, da fantje iz Madžarske vozijo tako daleč ali da lokomotive vozijo tako daleč? Naše Žive so se zapeljale že tudi v Nemčijo, se najde kaka slika na netu...mkx napisal/-a:Glede ferarija po makadamu pa spet ven tolče nerazmišljanje o širši sliki. Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
V mislih imam redne vožnje recimo iz Kopra v Krakov (ko zrihtajo tisto žalost na Štajerskem) in pri tem pričakujem, da bo recimo v Gradcu vlak prevzel avstrijski majster (pogodbeni delavec SŽ), nekje pri Českih Budějovicah bi prevzel Čeh, in tako naprej. Bi pa še vedno bila to SŽ Živa, ki bi tako okusila ne-makadam.
Ampak kot pravi Bronz: sanja svinja o kukuruzu, petelin pa kljuva lasten ...
LP, Metod
Re: SŽ Helga
včasih so naše lokomotive vozile rudo v Linz, še danes bi lahko bilo tako, če ...... (če ne bi vlak, ki je peljal danes ob 11 uri iz Js biti na istem mestu nekaj dni nazaj .... ) ali po domače, vlaki iz Slovenije niso bili več po voznih redih in tako je interoperabilnost šla po gobe ....mkx napisal/-a:..... Če lahko Gysev vozi vsaj do Beljaka, zakaj ne bi SŽ vsaj do Münchna? Tam pa ni vse samo makadam ...
drugače so pa Gysev in Mav lokomotive že tudi pripeljale vlak na Js in drugega odpeljale (ker so bile v danes trenutku pač na razpolago)
sicer pa se je o tem že @holding razpisal, samo poiskat je treba na forumu
M.