Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Oj,
okrevanje je kolikor toliko končano, pa tudi izpitno obdobje je mimo, tako da sem končno lahko dokončal module. Kot sem že omenil zgoraj, jih je bilo potrebno temeljito spremeniti zaradi dodatnega tirnega kroga. Spremenil sem predvsem vse zadnje stranice, ter obe skrajni.
Zadnje stranice so višje (saj bom na njih pritrdil ozadje) in imajo luknje za lažji dostop do tira, ki bo potekal zgoraj na zadnjih straneh modulov.
Desni modul. Na desni stranici modula je luknja, kjer bo vstopil tir. Zadaj sta dve odprtini za lažji dostop:
Sredinski modul. Če pogledate narisan načrt boste opazili, da bo tukaj tir prišel na plano. Zadaj (kjer ni odprtine) bo zalepljeno gozdnato ozadje:
Levi modul. Zadaj so odprtine za dostop, leva stranica pa vsebuje 3 luknje. Zgoraj desno in levo sta odprtini za tir ki je bil omenjen prej, spodaj levo pa tir, ki bo šel po utorih zadaj za moduli in se bo na tem modulu dvignil na višji nivo:
In še iz druge strani:
Skupaj:
Še levi in sredinski modul od zadaj:
Ter desni:
Na stikih med moduli sem uporabil tanko klobučevino, saj zaradi dokaj velikih stranic stiki niso bili povsod enaki:
Sedaj je stik idealen:
Aja, pa soba je končno pobeljena
Trenutno že lotam žice na kretnice, tako da upam, da bodo v naslednjem tednu/dveh tiri položeni
okrevanje je kolikor toliko končano, pa tudi izpitno obdobje je mimo, tako da sem končno lahko dokončal module. Kot sem že omenil zgoraj, jih je bilo potrebno temeljito spremeniti zaradi dodatnega tirnega kroga. Spremenil sem predvsem vse zadnje stranice, ter obe skrajni.
Zadnje stranice so višje (saj bom na njih pritrdil ozadje) in imajo luknje za lažji dostop do tira, ki bo potekal zgoraj na zadnjih straneh modulov.
Desni modul. Na desni stranici modula je luknja, kjer bo vstopil tir. Zadaj sta dve odprtini za lažji dostop:
Sredinski modul. Če pogledate narisan načrt boste opazili, da bo tukaj tir prišel na plano. Zadaj (kjer ni odprtine) bo zalepljeno gozdnato ozadje:
Levi modul. Zadaj so odprtine za dostop, leva stranica pa vsebuje 3 luknje. Zgoraj desno in levo sta odprtini za tir ki je bil omenjen prej, spodaj levo pa tir, ki bo šel po utorih zadaj za moduli in se bo na tem modulu dvignil na višji nivo:
In še iz druge strani:
Skupaj:
Še levi in sredinski modul od zadaj:
Ter desni:
Na stikih med moduli sem uporabil tanko klobučevino, saj zaradi dokaj velikih stranic stiki niso bili povsod enaki:
Sedaj je stik idealen:
Aja, pa soba je končno pobeljena
Trenutno že lotam žice na kretnice, tako da upam, da bodo v naslednjem tednu/dveh tiri položeni
lp, NEJC
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Nejc,
lepo napreduje delo. Odprtine za dostop do pokritih oz. skritih tirov so prav lepo obdelane.
Me pa zanima, ali boš imel maketo v prostoru sredinsko nameščeno, da bo možen dostop do nje iz vseh strani?
Čakam nadaljevanja!
lepo napreduje delo. Odprtine za dostop do pokritih oz. skritih tirov so prav lepo obdelane.
Me pa zanima, ali boš imel maketo v prostoru sredinsko nameščeno, da bo možen dostop do nje iz vseh strani?
Čakam nadaljevanja!
LP, Miran
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Oj Miran!
Na vsaki strani od skrajnih modulov bo približno 35 cm do stene. Bo pa na tem mestu 180 stopinjski ovinek za oba tirna kroga, na obeh straneh. Te prehode bom naredil tako, da bo možna enostavna odstranitev za prost dostop do zadnjega dela makete...
Nadaljevanje sledi kmalu
Na vsaki strani od skrajnih modulov bo približno 35 cm do stene. Bo pa na tem mestu 180 stopinjski ovinek za oba tirna kroga, na obeh straneh. Te prehode bom naredil tako, da bo možna enostavna odstranitev za prost dostop do zadnjega dela makete...
Nadaljevanje sledi kmalu
lp, NEJC
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Lep pozdrav!
Končno se kaže tudi napredek pri čem drugem kot tesarskih delih
Podloga za tire (pluta) je položena, začel sem pa tudi že s postavitvijo tirne situacije. Tir na zadnji strani modulov:
Levi modul, kjer je tirna situacija nekoliko spremenjena glede na narisan načrt (objavljen pred nekaj tedni):
Levi tir se bo nato spojil s tistim iz prve slike, medtem ko bo desni zavil na zadnji del makete, kjer je tudi vidna položena pluta.
Sredinski ter desni modul:
Skupaj:
Eden izmed spojev:
Na desnem modulu sem že izrezal vdolbino za potok, jezero še pride na vrsto:
Detajl še ne vgrajenih kretnic:
Sedaj bom 14 dni odsoten, nato pa s polno paro naprej. Delo na maketi sem predvidil v štirih fazah:
1. Izgradnja modulov
2. Položitev tirov
3. Oblikovanje pokrajine
4. izgradnja objektov in detajliranje okolice
Seveda bo največ časa vzela četrta faza, do katere želim priti še pred septembrom...
Več sledi
Končno se kaže tudi napredek pri čem drugem kot tesarskih delih
Podloga za tire (pluta) je položena, začel sem pa tudi že s postavitvijo tirne situacije. Tir na zadnji strani modulov:
Levi modul, kjer je tirna situacija nekoliko spremenjena glede na narisan načrt (objavljen pred nekaj tedni):
Levi tir se bo nato spojil s tistim iz prve slike, medtem ko bo desni zavil na zadnji del makete, kjer je tudi vidna položena pluta.
Sredinski ter desni modul:
Skupaj:
Eden izmed spojev:
Na desnem modulu sem že izrezal vdolbino za potok, jezero še pride na vrsto:
Detajl še ne vgrajenih kretnic:
Sedaj bom 14 dni odsoten, nato pa s polno paro naprej. Delo na maketi sem predvidil v štirih fazah:
1. Izgradnja modulov
2. Položitev tirov
3. Oblikovanje pokrajine
4. izgradnja objektov in detajliranje okolice
Seveda bo največ časa vzela četrta faza, do katere želim priti še pred septembrom...
Več sledi
lp, NEJC
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Oj!
Evo, po skoraj mesecu in pol sem dokončal polaganje tirov. Tilligove kretnice so res odličnega izgleda in zelo fleksibilne ampak zato tudi toliko bolj občutljive. V kombinaciji z dokaj robustnimi Tortoise motorji --> dosti izgubljenih živcev
Po prvem končanju sem ugotovil, da nekaj ne štima in tako sem zadevo malce spremenil in spet je šlo več kot 2 tedna. Tole, kar vidite na spodnjih slikah je najverjetneje dokončna tirna situacija.
Že na začetku sem naletel na dokaj veliko težavo. Gozdne železnice na slovenskem in okolici so bile zgrajene dokaj na hitro in enostavno, tako da mi niso odgovarjali idealni razmiki med pragovi Tilligovih flex tirov. In še, razmiki med pragovi na flex tirih so kar konkretno manjši kot na kretnicah, kar pa ne izgleda ravno ok.
Rešitev:
DSC06236 by Nejc Roskar, on Flickr
Postopek sem ponovil na popolnoma vseh vidnih flex tirih.
Razlika:
DSC06242 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06239 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06240 by Nejc Roskar, on Flickr
Potrebno je bilo narediti tudi prehode iz ene strani modulov na drugo stran:
DSC06243 by Nejc Roskar, on Flickr
Vse je narejeno tako, da se lahko dokaj hitro odstrani:
DSC06245 by Nejc Roskar, on Flickr
Oba prehoda skupaj s položenimi tiri:
DSC06259 by Nejc Roskar, on Flickr
Sledijo fotografije tirne situacije:
DSC06257 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06275 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06274 by Nejc Roskar, on Flickr
...se nadaljuje...
Evo, po skoraj mesecu in pol sem dokončal polaganje tirov. Tilligove kretnice so res odličnega izgleda in zelo fleksibilne ampak zato tudi toliko bolj občutljive. V kombinaciji z dokaj robustnimi Tortoise motorji --> dosti izgubljenih živcev
Po prvem končanju sem ugotovil, da nekaj ne štima in tako sem zadevo malce spremenil in spet je šlo več kot 2 tedna. Tole, kar vidite na spodnjih slikah je najverjetneje dokončna tirna situacija.
Že na začetku sem naletel na dokaj veliko težavo. Gozdne železnice na slovenskem in okolici so bile zgrajene dokaj na hitro in enostavno, tako da mi niso odgovarjali idealni razmiki med pragovi Tilligovih flex tirov. In še, razmiki med pragovi na flex tirih so kar konkretno manjši kot na kretnicah, kar pa ne izgleda ravno ok.
Rešitev:
DSC06236 by Nejc Roskar, on Flickr
Postopek sem ponovil na popolnoma vseh vidnih flex tirih.
Razlika:
DSC06242 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06239 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06240 by Nejc Roskar, on Flickr
Potrebno je bilo narediti tudi prehode iz ene strani modulov na drugo stran:
DSC06243 by Nejc Roskar, on Flickr
Vse je narejeno tako, da se lahko dokaj hitro odstrani:
DSC06245 by Nejc Roskar, on Flickr
Oba prehoda skupaj s položenimi tiri:
DSC06259 by Nejc Roskar, on Flickr
Sledijo fotografije tirne situacije:
DSC06257 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06275 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06274 by Nejc Roskar, on Flickr
...se nadaljuje...
lp, NEJC
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
zelo dobro delo, čestitke in še naprej .....
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
...
DSC06273 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06267 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06266 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06272 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06268 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06270 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06264 by Nejc Roskar, on Flickr
Začasna komandna plošča:
DSC06276 by Nejc Roskar, on Flickr
Pasta di Italia
DSC06277 by Nejc Roskar, on Flickr
In še ena slika vlaka:
DSC06278 by Nejc Roskar, on Flickr
Vlaki sedaj končno vozijo dokaj brez problemov po celotni maketi. Kot je razvidno iz zgornjih fotografij, je tirna situacija dokaj podobna tisti na skici, le en del je malce spremenjen. Malo še je treba v red spraviti kablovje pod moduli, nato pa sledi oblikovanje pokrajine...
DSC06273 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06267 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06266 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06272 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06268 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06270 by Nejc Roskar, on Flickr
DSC06264 by Nejc Roskar, on Flickr
Začasna komandna plošča:
DSC06276 by Nejc Roskar, on Flickr
Pasta di Italia
DSC06277 by Nejc Roskar, on Flickr
In še ena slika vlaka:
DSC06278 by Nejc Roskar, on Flickr
Vlaki sedaj končno vozijo dokaj brez problemov po celotni maketi. Kot je razvidno iz zgornjih fotografij, je tirna situacija dokaj podobna tisti na skici, le en del je malce spremenjen. Malo še je treba v red spraviti kablovje pod moduli, nato pa sledi oblikovanje pokrajine...
lp, NEJC
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Hoj Nejc,
Odlično napreduješ. Scena se mi že kar pred očmi odvija . Kadar vidim tvoje fotke, se znova in znova sprašujem, kaj mi je bilo, da sem logging na svoji maketi povsem odmislil. Ahh!!
Verjetno imaš čisto vse kretnice motorizirane s tortoise pogoni, ali? Mogoče kaj ročnega? Bilo bi zanimivo.
Komandna plošča je domiselno narejena. Všeč mi je.
So tiri že fiksirani? Če še ne, mogoče nasvet. Zalepi jih z montažnim lepilom. Uporabi mekolov, je najcenejši (nazadnje je bil okrog 4 eur) in dobro funkcionira. To ti svetujem iz izkušenj. Kadar je potrebno popravljati, tir odstraniš ne da bi uničil podlago. Z lopatko greš pod njega, ga malo privzdigneš in popusti. Tudi pri samem polaganju tirov je velika prednost, ker ti lepilo tir takoj prime in ga v glavnem ni potrebno z žeblji fiksirati. Edino na kakšnih ostrejših radijih. Ta način sem zasledil pri Američanih. Oni uporabljajo t.i. Liquid Nails. Gre za isto stvar.
Še eno vprašanje. Kolikor se da s fotk razbrati, imaš za premik kretnic enaka stikala. Boš imel tudi ledke za indikacijo pozicije kretnic? To te sprašujem, ker razmišljam, da bi jih tudi jaz vključil, samo ne vem, kako to gre. Se jih veže direktno na stikala? Elektrika ni ravno "my favorite".
LP
Odlično napreduješ. Scena se mi že kar pred očmi odvija . Kadar vidim tvoje fotke, se znova in znova sprašujem, kaj mi je bilo, da sem logging na svoji maketi povsem odmislil. Ahh!!
Verjetno imaš čisto vse kretnice motorizirane s tortoise pogoni, ali? Mogoče kaj ročnega? Bilo bi zanimivo.
Komandna plošča je domiselno narejena. Všeč mi je.
So tiri že fiksirani? Če še ne, mogoče nasvet. Zalepi jih z montažnim lepilom. Uporabi mekolov, je najcenejši (nazadnje je bil okrog 4 eur) in dobro funkcionira. To ti svetujem iz izkušenj. Kadar je potrebno popravljati, tir odstraniš ne da bi uničil podlago. Z lopatko greš pod njega, ga malo privzdigneš in popusti. Tudi pri samem polaganju tirov je velika prednost, ker ti lepilo tir takoj prime in ga v glavnem ni potrebno z žeblji fiksirati. Edino na kakšnih ostrejših radijih. Ta način sem zasledil pri Američanih. Oni uporabljajo t.i. Liquid Nails. Gre za isto stvar.
Še eno vprašanje. Kolikor se da s fotk razbrati, imaš za premik kretnic enaka stikala. Boš imel tudi ledke za indikacijo pozicije kretnic? To te sprašujem, ker razmišljam, da bi jih tudi jaz vključil, samo ne vem, kako to gre. Se jih veže direktno na stikala? Elektrika ni ravno "my favorite".
LP
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Za enkrat izgleda super, sam pa komaj čakam da se začne izdelava pokrajine!
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Hvala obema
Jure
...jap, vseh 14 kretnic ima tortoise pogon, sem si rekel da morajo vse imet Ne mislim pa jih digitalizirati ali kaj podobnega - ročno premikanje preko stikal mi je v užitek.
Tire pa sem že fiksiral, ja. uporabil sem kar Neostik, na določenih delih pa sekundno lepilo (večinoma kretnice). Pri sekundnem lepilu gre zelo lepo tir od podlage vzet, pri Neostiku malo manj. Verjetno bi res moral uporabiti mekol, ampak zalepiti pa je šlo zelo dobro.
Glede ledic pa sem tudi razmišljal o njih, ampak še nisem siguren. trenutno imam stikala obrnjena tako, da se takoj ve, na kateri tir bo zapeljal vlak (gor/dol). Morda bom kar pustil tak razpored kot je sedaj, le z alu ploščo preko. Morda pa bom naredil preko celotne plošče tirno situacijo in na mestih kretnic stikala. V tem primeru bom uporabil ledice.
Glede vezave ledic, je shema zraven tortoise motorjev. Če je več nimaš, ti jo lahko skeniram in pošljem. Gre pa nekako takole: ledici povežeš med sabo. En kabel gre iz skrajnega desnega priključka pogona direktno na stikalo, drug pa iz skrajnega levega na prvo povezavo med ledicami. Iz druge povezave pa potem naprej še drugi kabel na stikalo. Tako da je preprosto
Jure
...jap, vseh 14 kretnic ima tortoise pogon, sem si rekel da morajo vse imet Ne mislim pa jih digitalizirati ali kaj podobnega - ročno premikanje preko stikal mi je v užitek.
Tire pa sem že fiksiral, ja. uporabil sem kar Neostik, na določenih delih pa sekundno lepilo (večinoma kretnice). Pri sekundnem lepilu gre zelo lepo tir od podlage vzet, pri Neostiku malo manj. Verjetno bi res moral uporabiti mekol, ampak zalepiti pa je šlo zelo dobro.
Glede ledic pa sem tudi razmišljal o njih, ampak še nisem siguren. trenutno imam stikala obrnjena tako, da se takoj ve, na kateri tir bo zapeljal vlak (gor/dol). Morda bom kar pustil tak razpored kot je sedaj, le z alu ploščo preko. Morda pa bom naredil preko celotne plošče tirno situacijo in na mestih kretnic stikala. V tem primeru bom uporabil ledice.
Glede vezave ledic, je shema zraven tortoise motorjev. Če je več nimaš, ti jo lahko skeniram in pošljem. Gre pa nekako takole: ledici povežeš med sabo. En kabel gre iz skrajnega desnega priključka pogona direktno na stikalo, drug pa iz skrajnega levega na prvo povezavo med ledicami. Iz druge povezave pa potem naprej še drugi kabel na stikalo. Tako da je preprosto
lp, NEJC
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Nejc,
odlično napreduješ. Prsti me že močno srbijo in doma kar v prazno sučem regulator hitrosti, pri tem pa imam pred očmi tire na tvoji maketi.
Kompozicija na sliki "https://farm4.staticflickr.com/3867/151 ... efc7_c.jpg" je kar konkretna! Kako je z zmogljivostjo lokomotive? Ali kaj spodrsujejo kolesa?
Čakam nadaljevanje, tudi pokrajino!
in več različnih primerov vezav, med katerimi se gotovo najde kakšna uporabna.
Pa brez zamere za kratek OT.
odlično napreduješ. Prsti me že močno srbijo in doma kar v prazno sučem regulator hitrosti, pri tem pa imam pred očmi tire na tvoji maketi.
Kompozicija na sliki "https://farm4.staticflickr.com/3867/151 ... efc7_c.jpg" je kar konkretna! Kako je z zmogljivostjo lokomotive? Ali kaj spodrsujejo kolesa?
Tudi meni se zdi komandna plošča zanimiva. Morda bi namesto tirnic za kolektor kablov uporabil kar bakreno žico 2,5 mm2.jure_sporn napisal/-a: Komandna plošča je domiselno narejena. Všeč mi je.
LP
Čakam nadaljevanje, tudi pokrajino!
jure_sporn napisal/-a:
Še eno vprašanje. Kolikor se da s fotk razbrati, imaš za premik kretnic enaka stikala. Boš imel tudi ledke za indikacijo pozicije kretnic? To te sprašujem, ker razmišljam, da bi jih tudi jaz vključil, samo ne vem, kako to gre. Se jih veže direktno na stikala? Elektrika ni ravno "my favorite".
LP
Shema vezave Tortoise motorjev (pdf)gcn64 napisal/-a: Jure
... Glede vezave ledic, je shema zraven tortoise motorjev. Če je več nimaš, ti jo lahko skeniram in pošljem. Gre pa nekako takole: ledici povežeš med sabo. En kabel gre iz skrajnega desnega priključka pogona direktno na stikalo, drug pa iz skrajnega levega na prvo povezavo med ledicami. Iz druge povezave pa potem naprej še drugi kabel na stikalo. Tako da je preprosto
in več različnih primerov vezav, med katerimi se gotovo najde kakšna uporabna.
Pa brez zamere za kratek OT.
LP, Miran
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Upps, a sva se o tem že pogovarjala?! Je ok. V tvojem primeru se mi zdi da je najboljše da maš vse na motorček ali vse na ročni premik, in ne nekaj tega in malo tistega. Na moji maketi je malo drugače. Kretnice na glavnih tirih premikam s tortoise motorčki, kretnice za stranske tire pa ročno. Tako malo uprizorim obdobje, ki ga modeliram, pa tudi za op. session je zanimivo. Glavne (bo) postavlja dispečer, ostale pa si premikamo sami.gcn64 napisal/-a:Hvala obema
Jure
...jap, vseh 14 kretnic ima tortoise pogon, sem si rekel da morajo vse imet
Da ne bo pomote. V mislih sem imel mekolovo montažno lepilo in ne klasični beli mekol.gcn64 napisal/-a:Hvala obema
Verjetno bi res moral uporabiti mekol, ampak zalepiti pa je šlo zelo dobro.
Mislim, da shemo še imam. Če ne pa je na netu. Hvala lepa in hvala za opis vezave.gcn64 napisal/-a:Hvala obema
Glede vezave ledic, je shema zraven tortoise motorjev. Če je več nimaš, ti jo lahko skeniram in pošljem. Gre pa nekako takole: ledici povežeš med sabo. En kabel gre iz skrajnega desnega priključka pogona direktno na stikalo, drug pa iz skrajnega levega na prvo povezavo med ledicami. Iz druge povezave pa potem naprej še drugi kabel na stikalo. Tako da je preprosto
LP
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Je že rešeno. Hvala Miranmiranzor napisal/-a: Shema vezave Tortoise motorjev (pdf)
in več različnih primerov vezav, med katerimi se gotovo najde kakšna uporabna.
Pa brez zamere za kratek OT.
LP
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
Re: Maketa Gozdarstvo na pragu 20. stoletja v H0
Hoj Miran!
Drugače pa itak, na tako veliki maketi kot je tvoja je dosti bolj zanimivo na OP-jih če folk aktivno sodeluje
Po ravnini vleče brez najmanjšega problema, v klanec pa s takšno kompozicijo žal ne gremiranzor napisal/-a: Kompozicija na sliki "https://farm4.staticflickr.com/3867/151 ... efc7_c.jpg" je kar konkretna! Kako je z zmogljivostjo lokomotive? Ali kaj spodrsujejo kolesa?
Idejo za tirnico mi je dal vrhunski angleški modelar John de Frayssinet. Mnogo lažje jo je vgradit in ima manj upora...miranzor napisal/-a: Tudi meni se zdi komandna plošča zanimiva. Morda bi namesto tirnic za kolektor kablov uporabil kar bakreno žico 2,5 mm2.
Hm, mislim da se še nisva pogovarjala o tem Pomoje si tisti moj ''si'' z ''ti'' zamenjal :pjure_sporn napisal/-a:Upps, a sva se o tem že pogovarjala?! Je ok. V tvojem primeru se mi zdi da je najboljše da maš vse na motorček ali vse na ročni premik, in ne nekaj tega in malo tistega. Na moji maketi je malo drugače. Kretnice na glavnih tirih premikam s tortoise motorčki, kretnice za stranske tire pa ročno. Tako malo uprizorim obdobje, ki ga modeliram, pa tudi za op. session je zanimivo. Glavne (bo) postavlja dispečer, ostale pa si premikamo sami.gcn64 napisal/-a:Hvala obema
Jure
...jap, vseh 14 kretnic ima tortoise pogon, sem si rekel da morajo vse imet
Drugače pa itak, na tako veliki maketi kot je tvoja je dosti bolj zanimivo na OP-jih če folk aktivno sodeluje
lp, NEJC