Seveda je to ocena socialističnega starega Mačka , ker vodijo taki mački Slovenijo iz ozadja, smo tam kjer smo!!!!!!Ljubitelj napisal/-a: Stvar je verjetno še ugodnejša. Lokomotiva mora delat 24 ur na dan (-vzdrževanje). Ocena preko palca pove, da se sprostita dva pomočnika strojevodje, kar prinese mesečno cca 5000€ pri bruto-bruto plači.
LPL
645
Re: 645
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: 645
Kaj pa računanje da lokomotiva prepelje manj tovora na en vlak.Trasa se pa plačuje za vsak vlak.
Re: 645
Cena trase je odvisna tudi od bruto teže vlaka, če ima krajši vlak težo ravno v nižjem razredu (ena izmed meja je pri 1500t bruto teže), potem je trasa za krajši/lažji vlak nekaj nižja. Ampak razlika v ceni trase ni velika in se jo lahko zanemari.SIMY napisal/-a:Kaj pa računanje da lokomotiva prepelje manj tovora na en vlak.Trasa se pa plačuje za vsak vlak.
Po drugi strani pa je treba upoštevati tudi čas vožnje. Resda Regan lahko potegne nekaj težji vlak, razlika je že v deklarirani maksimalni vlečni sili (270kN pri 664, 235kN pri 645), še večja lahko nastane pri praktično uporabni vlečni sili (glede na adhezijske pogoje: število osi, regulacija). Če pa ne gremo na maksimalno obremenitev in s tem na vožnjo pri Vkr[*], pa pride do veljave nekaj večja (enourna) moč pri 645 (okoli 1600kW za vleko) v primerjavi s 664 (malce manj kot 1500kW za vleko) in s tem povezano doseganje višje hitrosti vlaka. Višja hitrost vlaka pa na koncu lahko pomeni večjo (tudi brutotonsko) prepustnost proge in hitrejši obrat strojev (potrebno je manjše število lokomotiv, posadk, ...). Poleg tega pa so sodobnejše lokomotive dosti bolj ekonomične pri porabi energije. Tudi če bi upoštevali, da v praksi lahko pri 664 polna porcija dosega kakšnih 20% višjo težo kot pri 645, pa lahko pri vleki svoje polne porcije 645 dosega kakšnih 40% višjo hitrost. Pri boljši energetski učinkovitosti pa tudi plačilo kakšne trase več ni problematično saj se več kot toliko prihrani pri gorivu.
Na koncu je pa vse tole povezano s tem, kako se sestavljajo vlaki. In to za celotno traso (recimo Koper-Zalog) in morda sestavljanje lažjih vlakov v celoti gledano pomeni slabšo možnost.
[*]664 lahko teoretično polno moč uporabi za vleko že pri 17km/h, 645 pa šele pri kakšnih 25 km/h. Če pa se pogovarjamo o nekaj malega lažjih vlakih, kjer recimo zadošča vlečna sila recimo 200kN, pa 664 zmore recimo 27km/h, 645 pa "celih" 29 km/h. Večja razlika bi bila pri upoštevanju trajne moči (slabih 1300kW za 664 med tem ko naj bi bila moč okoli 1600kW pri 645 trajna), ampak to pri vleki na področju slovenskih železnic ne pride v poštev.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 645
Na drugi strani pa 664 doseže max. brzino 106 km/h, 645 pa 140 km/h. Pač primerjamo traktor z avtomobilom.
preglednik
Re: 645
Popolnoma nerelevantno za debato o vleki tovornih vlakov na veliki večini JŽI RS.preglednik napisal/-a:Na drugi strani pa 664 doseže max. brzino 106 km/h, 645 pa 140 km/h.
LP, Metod
Re: 645
...bravo... ..."in vendar se vrti" je nekoč dejal Galileo Galilei.....bojan napisal/-a:Nurmi napisal/-a:Potem pa to ni tak bau-bau! [/quote
Ni. Ko pomisliš, da se le sprosti en strojevodja, kateri ponekod niti dopusta ne morejo dobiti in prihranek pri gorivu, je relativno kmalu računica. Pa to niti še ni vse...
...yes, @bojan, to še ni vse...."po žledovsko" stanje je namreč precej spremenilo pogoje vleke na Primorki.... ...in nekatere nekoč nesmiselne variante postajajo smiselne in obratno...
...mogoče se bo celo ugotovilo, da bo tako stanje še vsaj kakšno leto......in da bo za dokončno sanacijo (ko bo že "štrom" do Logatca) potrebno kar precej zapor enkrat enega, enkrat drugega od obeh progovnih tirov.... ...in da bi bilo mogoče pametno max bruto ne relaciji Borovnica - Logatec in naprej do Kopra ali Sežane dvigniti na 1900 ton (500 m) in s tem zmanjšati število vlakov ob enakem delu (železo, celuloza iz Zaloga, RCA- jev les, žito za Kp in Se, itd....)...
...in da bi takrat zadostovalo cca 10 (pretežno herkulesov + reganov) za pendlanje (možnost tandemov), nekaj reganov pa bi spustili na Bohinjko, kjer bi pendlali SŽ-jevsko praznino dol in RCA-jevsko praznino gor, pa še čisto zaloško Gorico via Jesenice zraven... ....
...je pa za kaj takega potrebno veliko politične volje in konsenza med vsemi udeleženimi prevozniki + infrastrukturo... ....
...pa še ena grozn utopična misel: ob rekonstrukciji Stabilnih naprav Elektro Vleke na relaciji Logatec - Verd - Borovnica bi se lahko izvedla takšna povezava, da bo možno izkoriščati vrnjeno (ED zaviranje) energijo lok 541 "na dol" za vleko "na gor"... .....
...pa še kaj bi se našlo, prav gotovo.... ....dajmo času čas...
Re: 645
Žled je marsikaj spremenil na bolje.Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo.In čeprav sem komunist "Hvala bogu da je tako"!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: 645
leteči vlak,
sem že v nedeljo zvečer gledal (bolj slabo ker je bila že tema) v Prestranku, nekam svetleči droti, sedaj gledam zadnjo fotko pa mi ne gre v glavo, a so v Prestranku samo poflikali, ali so dokaj obnovili VM. Zlasti glede izolatorjev si nisem čisto na jasnem, a so še 70 let stari italijanski, ali so povsem novi.
LPL
sem že v nedeljo zvečer gledal (bolj slabo ker je bila že tema) v Prestranku, nekam svetleči droti, sedaj gledam zadnjo fotko pa mi ne gre v glavo, a so v Prestranku samo poflikali, ali so dokaj obnovili VM. Zlasti glede izolatorjev si nisem čisto na jasnem, a so še 70 let stari italijanski, ali so povsem novi.
LPL
Re: 645
Razen stebrov, na novo prebarvani, ostalo novo.......Ljubitelj napisal/-a:leteči vlak,
sem že v nedeljo zvečer gledal (bolj slabo ker je bila že tema) v Prestranku, nekam svetleči droti, sedaj gledam zadnjo fotko pa mi ne gre v glavo, a so v Prestranku samo poflikali, ali so dokaj obnovili VM. Zlasti glede izolatorjev si nisem čisto na jasnem, a so še 70 let stari italijanski, ali so povsem novi.
LPL
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: 645
ali je ime že izbrano za to serijo?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: 645
Koliko lokomotiv te serije pa sploh imamo? (Po slikah sodeč samo enega)
Re: 645
0.Kanarček715 napisal/-a:Koliko lokomotiv te serije pa sploh imamo? (Po slikah sodeč samo enega)
Dve najeti. Dispolokova rumena in ÖBB-jeva 2016 085. Za zadnjo nisem siguren ali je še.
Re: 645
Pa še tale druga najbrž nikoli ni imela numeracije SŽ 645 ... ali pač?Re 4/4 napisal/-a:0.Kanarček715 napisal/-a:Koliko lokomotiv te serije pa sploh imamo? (Po slikah sodeč samo enega)
Dve najeti. Dispolokova rumena in ÖBB-jeva 2016 085. Za zadnjo nisem siguren ali je še.
LP, Metod