ETCS Level1 - GSM-R
Re: ETCS Level1 - GSM-R
In na katerih postajah na bohinjki bo "stolp"?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Na progi od Jesenic do Nove Gorice je predvidenih 27 stolpov, od Nove Gorice do Sežane še 8. Na progi Prvačina - Ajdovščina so predvideni 4 stolpi, na progi Kreplje - Repentabor še en stolp. Vse skupaj na Bohinjsko-Kraški progi torej 40 stolpov. Spiska ne bom objavljal, če drugega ne ne bi rad vnaprej alarmiral kakšnih lokalnih civilnih inicijativOBB napisal/-a:In na katerih postajah na bohinjki bo "stolp"?
Mimogrede: niso "stolpi" ampak Stolpi
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Za Pragersko (Aporthof/Štrbunkovo) že lahko objaviš!mkx napisal/-a: ... Spiska ne bom objavljal, če drugega ne ne bi rad vnaprej alarmiral kakšnih lokalnih civilnih inicijativ ...
Danes je "zraslo" sledeče:
(Fotke so pač vremenu in mobitelu primerne)
Že od daleč se vidi ...
... kaj je zrastlo danes ...
... in kaj še mora na vrh
Še enkrat
(oni v ozadju pa mislim da je od Mobitela!):
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ja v Ajdovščini (Cesti) je pozicija stolpa zakoličena, tako da predvidevam da se pripravlja tudi naprej po progi...Urban91 napisal/-a:Kdaj začnejo na Bohinjki
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Tisti je seveda na povsem neprimernem mestu da bi se nanj obesile antene za GSM-R_Borsig_ napisal/-a:(oni v ozadju pa mislim da je od Mobitela!):
http://shrani.si/f/5/zq/3aofpgnR/1/004.jpg
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Lahko mi pošlješ na mail spisek... (za Bohinjko)
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ne bo šlo Kako naj vem, da nisi skavt za kakšno civilno iniciativo?
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Mene pa zanima ena banalna zadeva. A bodo potem, ko bodo vsi ti stolpi postavljeni in bo omogočena povezava GSM... končno na Grahovem odpirali zapornice tudi ponoči pet minut pred prihodom vlaka, ali bodo morali reveži še zmeraj čakati dvajset minut pred zaprtimi rampami in gledati optični kabel na kandelabrih in vrhove stolpov ob tirih....
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Mene zanima zaradi lastnih interesov. Bi rad vedel lokacije, da bom lahko spremljal postavitve stolpov...
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zaradi GSM-R se dolgotrajnost postajanja pred zaprtimi zapornicami ne bo prav nič skrajšala. To bi se skrajšalo le ob uvedbi ustreznega sledenja (točne) pozicije vlakov. Kar se počne bodisi z ustrezno opremo ob progi (vklopna mesta, števci osi pri klasičnih progovnih blokih, dodatno še ustrezne eurobalize pri ETCS) ali pa z ustreznim javljanjem pozicije s samega tirnega vozila. Pri tem drugem pride v igro GSM-R, ki se pri višjih nivojih ETCS (od nivoja 2 naprej) uporablja za kontinuirano izmenjavo podatkov med tirnim vozilom in nadzornim centrom (in ne le točkasto, kot je to ob uporabi eurobaliz in ostale opreme na infrastrukturi). S tem, da se "avtonomno" pozicioniranje tirnih vozil (z uporabo raznih satelitskih sistemov) predvideva šele pri ETCS nivoja 3.trocken napisal/-a:Mene pa zanima ena banalna zadeva. A bodo potem, ko bodo vsi ti stolpi postavljeni in bo omogočena povezava GSM... končno na Grahovem odpirali zapornice tudi ponoči pet minut pred prihodom vlaka, ali bodo morali reveži še zmeraj čakati dvajset minut pred zaprtimi rampami in gledati optični kabel na kandelabrih in vrhove stolpov ob tirih....
Pri nas se bo večinoma uporabljal ETCS nivo 1, torej bo GSM-R uporabljen predvsem za komunikacijo med strojevodjem in dispečerjem (če se omejimo na uporabo GSM-R na tirnih vozilih), manj (ali nič) pa za izmenjavo ETCS podatkov.
Torej: da bi se na Bohinjki uporabilo GSM-R za zapiranje zapornic, bi moral poleg bleščečega novega GSM-R telefona imeti @Nurmi v kabini starih jajc še nov diferencialni satelitski navigacijski sistem. Bleščave da oslepiš "The future's so bright I gotta wear shades"
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Dobro, razumem razlago ker delam ravno tako kot ti pri državni, prfuknjeni firmi.mkx napisal/-a:Zaradi GSM-R se dolgotrajnost postajanja pred zaprtimi zapornicami ne bo prav nič skrajšala. To bi se skrajšalo le ob uvedbi ustreznega sledenja (točne) pozicije vlakov. Kar se počne bodisi z ustrezno opremo ob progi (vklopna mesta, števci osi pri klasičnih progovnih blokih, dodatno še ustrezne eurobalize pri ETCS) ali pa z ustreznim javljanjem pozicije s samega tirnega vozila. Pri tem drugem pride v igro GSM-R, ki se pri višjih nivojih ETCS (od nivoja 2 naprej) uporablja za kontinuirano izmenjavo podatkov med tirnim vozilom in nadzornim centrom (in ne le točkasto, kot je to ob uporabi eurobaliz in ostale opreme na infrastrukturi). S tem, da se "avtonomno" pozicioniranje tirnih vozil (z uporabo raznih satelitskih sistemov) predvideva šele pri ETCS nivoja 3.trocken napisal/-a:Mene pa zanima ena banalna zadeva. A bodo potem, ko bodo vsi ti stolpi postavljeni in bo omogočena povezava GSM... končno na Grahovem odpirali zapornice tudi ponoči pet minut pred prihodom vlaka, ali bodo morali reveži še zmeraj čakati dvajset minut pred zaprtimi rampami in gledati optični kabel na kandelabrih in vrhove stolpov ob tirih....
Pri nas se bo večinoma uporabljal ETCS nivo 1, torej bo GSM-R uporabljen predvsem za komunikacijo med strojevodjem in dispečerjem (če se omejimo na uporabo GSM-R na tirnih vozilih), manj (ali nič) pa za izmenjavo ETCS podatkov.
Torej: da bi se na Bohinjki uporabilo GSM-R za zapiranje zapornic, bi moral poleg bleščečega novega GSM-R telefona imeti @Nurmi v kabini starih jajc še nov diferencialni satelitski navigacijski sistem. Bleščave da oslepiš "The future's so bright I gotta wear shades"
Ampak kako naj to razume kmet (dobesedno uporablja te zapornice kmet!), ki je svojo živino naučil na sodobne napajalnike, torej, da krava z gobcem pritisne na napajalnik, da priteče voda ??!!!
Železničarji pa kljub DVEMA SISTEMOMA (optičnemu kablu in tem stolpom) niso sposobni zagotoviti zapiranje zapornic 5 minut pred prihodom vlaka ??!!! Slabši kot govedo?? Ma ne me jebat no !!!
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Potem takem smo lahko mirni, vsaj žejen nisi...trocken napisal/-a: ... torej, da krava z gobcem pritisne na napajalnik, da priteče voda ??!!!... Slabši kot govedo?? Ma ne me jebat no !!!
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Primerjava bi šla lahko približno takole: kmet ima domov napeljan internet (optika, bakrena parica), v soseščini ima oddajnike vsaj dveh mobilnih operaterjev in v žepu svetleč nov pametni telefon ... potem pa mora kljub dvema sistemoma še vedno na roke odpirati leso kadar se s traktorjem pripelje domov.trocken napisal/-a:Železničarji pa kljub DVEMA SISTEMOMA (optičnemu kablu in tem stolpom) niso sposobni zagotoviti zapiranje zapornic 5 minut pred prihodom vlaka ??!!! Slabši kot govedo?? Ma ne me jebat no !!!
K sreči ima krave izobražene in mu med tem ne uidejo v sosedovo njivo za razliko pešcev, ki prav radi čez zaprte zapornice skačejo na progo.
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Na tem forumu pa je vedno več pametnih. In še več - "pametnih"....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zna kdo razložit zakaj, če se že dela se je šlo na GSM-R nivo 1 sistem in ne na GSM-R sistem 2. nivoja?