Nima vsak ajzenponar denarja za bicikl. Še manj za karto, da bi ga z vlakom vozil na okoli.Ljubitelj napisal/-a: Seveda je napredek, včasih je kretničar hodil peš, sedaj ima pa bicikl.
LPL
Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
..hvala za pomoč, @florjan...Florjan napisal/-a:27.11.1964 je bila dokončana elektrifikacija proge Ljubljana- Jesenice, zato je bila v tistem času skoraj vsakodnevna zapora zaradi montaže voznega voda.
27.11.1978 pa je od Vižmarjev do Sl. Javornika pričela delovati TK (telekomanda).
...med leti 1964 in 1978 (skoraj 15 let) pa so se vgrajevale najprej postajne ERSVN, novembra 1975 so dali v promet APB Skofja loka- Jesenice in Vižmarje-Medvode, do vključitve TK pa še odseka Me-Šk in Šiška- Vižmarje.... ..
...AS (avtostop) se je pojavil z APB-jem, je pa deloval bolj po balkansko... ...balize so večkrat "sekale" na zeleno bodisi pri signalu ali na lokomotivi, tako da jih je bilo OK kaka polovica (tudi vse lok niso imele vgrajene), dokler ni leta - ne vem natančno - 1980 ali '81 - počilo v(pri) Škofji Loki zaradi prevoza US, lok pa je zaradi okvare imela izključeno ASN... ...še isti dan (nedelja) so zamenjali vse pokvarjene signalne balize na Gorenjki in od takrat naprej nobena lok z pokvarjenim ASN ni šla na progo... ...
..kar se pa tiče ID-ja, omenjenega v ČB videu, se je pa po mojih predvidevanjih zgodilo sledeče:
..-prometnik je imel postavljen uvoz za gomulko na tir 3 (glavni prevozni), kje pa je vlak, pa ni videl (imel je samo "avizo" - odhod iz sosednje postaje -, al pa še tega ne), na drugi strani mu je pa najbrž stal kak brzi na US... ...pa je predvideval, da je gomulka še zadosti daleč, da ji lahko "podre" uvoz (referent razlaga o porabljenem števcu TRVp) in je z druge strani postavil uvoz (+ prepeljevalno pot)...
...v tistem trenutku pa je gomulka že 100 km/h prišibala mimo US (ASN-a ni bilo) kao v "premo" na tir 3, kretnica pa se je zaradi druge komande že ali še obračala in .................. ...
....imate prav, skrajno bedasto, ampak - naprave so bile nove, izkušenj ni bilo in kar dolgo je trajalo, da se je vse skupaj uredilo....
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Da ne bo pomote.Bicikl je v lastni režiji,ker ni sistematiziran za to delavno mesto,niti za njega ne obstaja konto pri nabavni službi SŽ.
PS Holding:Dokaj verjetna razlaga.Ampak LZK(lokalna zapora kretnic) mi ne gre v kontekst.
Zlato pravilo,ko je enkrat postavljeno v kolikor ne dobiš strojevodje na telefon ali RDZ, NE
P I P A J
PS Holding:Dokaj verjetna razlaga.Ampak LZK(lokalna zapora kretnic) mi ne gre v kontekst.
Zlato pravilo,ko je enkrat postavljeno v kolikor ne dobiš strojevodje na telefon ali RDZ, NE
P I P A J
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Idealist.Nurmi napisal/-a: Zlato pravilo,ko je enkrat postavljeno v kolikor ne dobiš strojevodje na telefon ali RDZ, NE
P I P A J
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
...LZK je pri aktiviranju "klica" (TsKlS).... ..pri razrešitvi vozne poti (TRVp) pa ne... ...naprava ti takoj po razrešitvi VP omogoča kakršnokoli manipulacijo, "doktrina" pa točno predvideva postopek.....(@Dolfe je pa svoje mnenje na podlagi izkušenj povedal .. ...)Nurmi napisal/-a:
PS Holding:Dokaj verjetna razlaga.Ampak LZK(lokalna zapora kretnic) mi ne gre v kontekst.
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Holding imaš prav.Smo imeli v Logatcu nek eksperiment LZK tudi pri TRVp na predlog mislim g.Jontesa,ampak se ni oprijel.Sem že predolgo na lesenem APB v mislih pa na mašini
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Dolfa,bi napisal moje srčno mnenje o tej zadevi,pa si mi pa si mi prilepil rumenega,tko da....Dolfe napisal/-a:Idealist.Nurmi napisal/-a: Zlato pravilo,ko je enkrat postavljeno v kolikor ne dobiš strojevodje na telefon ali RDZ, NE
P I P A J
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
....to sicer ne drži, vsaj v sedanjem času ne. Pri uporabi TRVp-ja (in seveda TSKls-a) se vedno vključi tudi LZK, ki traja natanko 90 sekund. Izjeme so velike postaje (zaradi prevelikih možnih zamud). Dopuščam pa možnost, da je bilo včasih kako drugače?holding napisal/-a:...LZK je pri aktiviranju "klica" (TsKlS).... ..pri razrešitvi vozne poti (TRVp) pa ne... ...naprava ti takoj po razrešitvi VP omogoča kakršnokoli manipulacijo, "doktrina" pa točno predvideva postopek.....(@Dolfe je pa svoje mnenje na podlagi izkušenj povedal .. ...)Nurmi napisal/-a:
PS Holding:Dokaj verjetna razlaga.Ampak LZK(lokalna zapora kretnic) mi ne gre v kontekst.
L.p. Glasnik
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
..na Gorenjki tudi danes na nobeni ERSVN po uporabi TRVp (razrešitvi vozne poti) NI zapore kretnic (LZK).....po "klicu" se pa avtomatsko aktivira za 90 sekund... ...
..na Jesenicah pa imaš po aktiviranju "Previdne vožnje" (klica) možnost preklicat LZK kadar želiš, sam pa se avtomatsko ne prekliče....
..na Jesenicah pa imaš po aktiviranju "Previdne vožnje" (klica) možnost preklicat LZK kadar želiš, sam pa se avtomatsko ne prekliče....
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
O pa se je "prijel". LZK 90s se aktivira tudi po uporabi TRVp. Nekatere večje oziroma cepne postaje so izjema ali pa imajo možnost preklica LZK preden poteče 90 sekund.Nurmi napisal/-a:Holding imaš prav.Smo imeli v Logatcu nek eksperiment LZK tudi pri TRVp na predlog mislim g.Jontesa,ampak se ni oprijel.Sem že predolgo na lesenem APB v mislih pa na mašini
Za gorenjsko progo pa ne vem, če @holding pravi, da ni LZK, potem ga že ni.
Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u
Danes sem v časopisu:Florjan napisal/-a:V poletnem času leta 1980(?) je bila na izvozni strani v smeri Laškega nesreča v kateri sta trčila tovorna vlaka "Toplarna" z 342-036 in "Kidrič" z 661-028(?). Ta dan je "moj omenjeni turnus zug" vozil Mb strojevodja in ostal nepoškodovan saj se je umaknil v hodnik. (Mene je "Angel varuh" namesto v Celje po "Toplarno" poslal v Dobovo. ) Strojevodja in asistent na dizelnu sta umrla, saj sta se zadušila z apnom v prahu. Za lok sta imela uvrščeni (mislim da dve?) cisterni z apnenim prahom, kateri sta po trčenju pristali v Savinji.
Novi (Celjski) tednik:
z dne 19.06.1980, številka: 34
( link: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-FOD23V81" onclick="window.open(this.href);return false; )
naletel na članek o tej nesreči
Nesreča se je zgodila 04. Junija 1980:
Ne omenja pa se pripetljaj z apnom:
Florjan napisal/-a:Pri prvi pomoči pri vdihavanju in zaužitji apna je potrebno očistiti ustno votlino in popiti le 1 dcl vode in ne povzročati bruhanja, saj v nasprotnem primeru še hitreje pride do zadušitve. Vendar v omenjenem primeru so bile količine prevelike, saj ju je verjetno zasulo z apnom.1216-001 napisal/-a:Ko dihaš gre zrak in prašni delci v pljuča ,ko piješ gre voda v želodec dve različni poti dva različna organa.Jembah napisal/-a:Oba sta umrla...Umrla pa sta zato, ker sta vdihovala apneni prah nakar so jim dali bedaki vodo za pit in se je ta prah v pljucih spremenil v trdno obliko.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
http://4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174424987
Ni iz časopisa, ne bom pa odpiral nove teme...
Na 14:40 je iz arhiva nesreča - nalet pri Pivki avg. 2001. Izvedeli - spomnili se boste tudi kakšna varnost je bila na zač. novega tisočletja na tistem koncu...
Ni iz časopisa, ne bom pa odpiral nove teme...
Na 14:40 je iz arhiva nesreča - nalet pri Pivki avg. 2001. Izvedeli - spomnili se boste tudi kakšna varnost je bila na zač. novega tisočletja na tistem koncu...
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u
Danes mineva 40 let od nesreče pri Dolgi gori. Članek v Delu 09.11.1981Dolfe napisal/-a: ↑16.07.2010, 13:46V tej nesreči je bil udeležen tudi naš član - tega foruma. Morda pa nam pove kaj več iz prve roke, čeprav v časopisu opisanemu dogodku skoraj ni kaj dodati.gapi_1 napisal/-a:malenkost ...in pa še en ID, o katerem ne vem če je bilo tu že kaj govora, Ponikva 1981:
http://www.shrani.si/f/X/fg/Ws8Jb6p/ponikva-1981.jpg
http://www.dlib.si/listalnik/URN_NBN_SI ... tml#zoom=z
Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u
"Vsak hip bi do kraja nesreče utegnil pripeljati potniški vlak"... a se je takrat kar na približno spšuščalo vlake enega za drugim brez odjave, ali pa gre smao za malo dramatičnega pretiravanja?Florjan napisal/-a: ↑06.11.2021, 9:09
Danes mineva 40 let od nesreče pri Dolgi gori. Članek v Delu 09.11.1981
http://www.dlib.si/listalnik/URN_NBN_SI ... tml#zoom=z
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Celoten članek napisan teatralno. Dvomim da so v tistih časih upali spuščat vlake brez odjave, ko ni bilo tehnike za nadzor prostosti odseka.
Še bolj banalno je, da danes po obnovi postaje Poljčane lahko prometnik postavi prost izvoz proti Dolgi gori čeprav odsek ni prost, ker ni vgrajenega "vmesnika".
Še bolj banalno je, da danes po obnovi postaje Poljčane lahko prometnik postavi prost izvoz proti Dolgi gori čeprav odsek ni prost, ker ni vgrajenega "vmesnika".