SŽ 25-026
SŽ 25-026
Pozdrav!
Ker imata obe veliki parni lokomotivi že vsaka svojo temo na forumu, je prav, da odpremo posebej temo tudi za debate v zvezi z našo najstarejšo aktivno lokomotivo SŽ 25-026. Tudi ta se (na veselje mnogih) predvidoma ob koncu leta vrača v muzejski promet, včeraj se je iz njenega dimnika prvič po treh letih mirovanja znova kadilo.
Ker imata obe veliki parni lokomotivi že vsaka svojo temo na forumu, je prav, da odpremo posebej temo tudi za debate v zvezi z našo najstarejšo aktivno lokomotivo SŽ 25-026. Tudi ta se (na veselje mnogih) predvidoma ob koncu leta vrača v muzejski promet, včeraj se je iz njenega dimnika prvič po treh letih mirovanja znova kadilo.
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 19.08.2013, 9:55
Re: SŽ 25-026
Krasno, da se v promet vračajo muzejska vozila, upam le da bodo imele vse tri lokomotive dovolj dela. In seveda tudi dovolj gostov ter posledično prihodkov, da bo muzejski vlak upravičil svoje delovanje. Ali prihod 3 lokomotive v promet pomeni novo pridobitev ali se le katera od preostalih 2 umika iz prometa?
Re: SŽ 25-026
Po planu bomo vsaj dve sezoni imeli vse tri parne lokomotive aktivne.
Re: SŽ 25-026
Prav žalostni smo bili, ko smo s petindvajsetko prispeli v kurilnico, zaprli vse ventile in ključe obesili v omarico. Čudovito, da je mašina spet z nami.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: SŽ 25-026
Tono napisal/-a:Prav žalostni smo bili, ko smo s petindvajsetko prispeli v kurilnico, zaprli vse ventile in ključe obesili v omarico. Čudovito, da je mašina spet z nami.
Lep dan
Tomaž
Re: SŽ 25-026
Ja, to je to. Lastnoročno sem takrat zaprl ventil dinama in mašina je počasi utihnila. Pol pa smo vse skupaj zapili
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: SŽ 25-026
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 19.08.2013, 9:55
Re: SŽ 25-026
Koliko je sploh dela s parno lokomotivo po koncu vožnje? Verjetno ni zgolj parkiranje, zaklepanje in adijo temveč ...? Pepel, shladitev kotla,...? To dela ekipa, ki vozi lokomotivo ali je drugo osebje ter koliko ur traja postopek?
Re: SŽ 25-026
Skočiš z mašine in greš... Tudi tako se da.
Dejansko pa očistiš dimnico, očistiš ogenj in odvržeš pepel (peči nikakor ne izprazniš, ogenj mora počasi dogorevati), lokomotivo prestaviš v kurilnico z dimnikom pod napo, pokriješ dimnik, s strogo odmerjeno količino nafte, ki je nikoli ni dovolj, in krpico ali dvema, ki jih tudi vedno primanjkuje, očistiš štange, pometeš kuhinjo, malo pogledaš kritična mesta, spečeš in poješ klobase, spiješ pir, dva, tri, ter do konca usran in izmučen obsediš na kakšnem razdrapanem kavču ali kišti ter gledaš mogočni stroj, ki ti je ves dan zvesto služil. In ko si nabral malce moči, kreneš pod tuš, priključen na bojler poln kamna in ki posledično ne zdrži kaj več kot dva umazanca, zraven mašine pa je bil še kak več. In ko imaš končno na sebi frišne gate, se vsedeš v avto in odpelješ proti kakšne tri ure odaljenemu domu. Tako to izgleda ko prideš z Bohinjke. Po koncu vožnje vsakega člana posadke čaka še kakšna dobra ura dela. Na ozkem tiru je lažje
In neglede na zgoraj napisano greš na naslednjo vožnjo z enakim veseljem!
Lp,
Tono
Dejansko pa očistiš dimnico, očistiš ogenj in odvržeš pepel (peči nikakor ne izprazniš, ogenj mora počasi dogorevati), lokomotivo prestaviš v kurilnico z dimnikom pod napo, pokriješ dimnik, s strogo odmerjeno količino nafte, ki je nikoli ni dovolj, in krpico ali dvema, ki jih tudi vedno primanjkuje, očistiš štange, pometeš kuhinjo, malo pogledaš kritična mesta, spečeš in poješ klobase, spiješ pir, dva, tri, ter do konca usran in izmučen obsediš na kakšnem razdrapanem kavču ali kišti ter gledaš mogočni stroj, ki ti je ves dan zvesto služil. In ko si nabral malce moči, kreneš pod tuš, priključen na bojler poln kamna in ki posledično ne zdrži kaj več kot dva umazanca, zraven mašine pa je bil še kak več. In ko imaš končno na sebi frišne gate, se vsedeš v avto in odpelješ proti kakšne tri ure odaljenemu domu. Tako to izgleda ko prideš z Bohinjke. Po koncu vožnje vsakega člana posadke čaka še kakšna dobra ura dela. Na ozkem tiru je lažje
In neglede na zgoraj napisano greš na naslednjo vožnjo z enakim veseljem!
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: SŽ 25-026
Tako se dela. Bravo!Tono napisal/-a: In neglede na zgoraj napisano greš na naslednjo vožnjo z enakim veseljem!
Jernej
Re: SŽ 25-026
Tono napisal/-a:...Pol pa smo vse skupaj zapili
Lep večer
Tomaž
Re: SŽ 25-026
No ja, narod naš dokaze hrani
Ampak upokojitev mašine glih ni bil edini razlog za nazdravljanje
Ampak upokojitev mašine glih ni bil edini razlog za nazdravljanje
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: SŽ 25-026
Kdaj se načrtujejo poskusne vožnje s 25ko?
Re: SŽ 25-026
25-ka je tako ziher, da spoloh ne rabi poskusne vožnje. Ključ not pa gremo. Za vsak slčaj pa bo treba kontrolnega zaslišati, kaj namerava.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: SŽ 25-026
Dokler kakšen inšpektor ne bi zahteval potrdila o opravljenem tem in onem
Sicer pa se govori, da bo to sredo 25-ka vendarle tudi uradno postala vozna.
Sicer pa se govori, da bo to sredo 25-ka vendarle tudi uradno postala vozna.