Bog te uslišal,samo Bohinjka se podira.Obstajajo samo še table počasne vožnje za 10 in 20 km/h.Slabše iz dneva v dan.Sram jih bilo.igor72 napisal/-a:dva skupej, vmes še kakšen pulman in pendlat med Jesenicami in Štandrežom...od zore do mrakaNurmi napisal/-a:Sej to je pa drugi problem kaj bi s temi dizli počeli.Ker mislim da naši kaki posebne dizel strategije po koncu žleda nimajo.
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
10 ali pa 40 je razlika . V glavnem sej ni važno.Ker jih že poznam vem kako bo ostalo.Ko bodo zrihtali vozno mrežo bo v Borovnici igrala pleh muzika.Govorili bodo župani,ministri in direktorji.... Regani bodo zjahani parkirani po štucih.Denarja za popravilo ne bo.Kakega bodo imeli Dolenjčki,mogoče kakega mi v Gorici.Nekaj jih je že na Štajerskem,to bo pa približno to.Do naslednjega žledu seveda.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nurmi, bojim se, da februarski žled ni bil zadnji in da zna bit v prihodnje še veselo. Če se sam spomniš, kako je veselo k nam dotekal topel zrak z juga, pa fronte iz Atlantika preko Francije, Italije k nam... Letošnje leto je bilo zgleda predogled vremenskih nevšečnosti v prihodnjih letih (upam pa, da se motim).Nurmi napisal/-a:Sej to je pa drugi problem kaj bi s temi dizli počeli.Ker mislim da naši kaki posebne dizel strategije po koncu žleda nimajo.
Goran
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Podnebne spremembe predstavljajo enega najresnejših problemov človeštva, kljub dejstvu, da se podnebje je in bo spreminjalo. Problem žleda bo vedno bolj izrazit na prehodu priobalnega območja s celinskim.Kar območje Slovenije je. Začelo se je leta 1980 v Brkinih in se stopnjuje, kar nakazuje da bo postalo stalnica. Druga stvar je kako smo mi na to pripravljeni oz. kaki ukrepi so storjeni v to smer. Elekroenergetska podjetja so pristopila k ojačanju svojih daljnovodov po lanskoletni izkušnji.Naša vozna mreža pa je bila samo sanirana v prvotno stanje in se podoben scenarij lahko ponovi.
Kakorkoli,skrajni vremenski pojavi bodo postajali naš vsak dan.Vprašanje je samo kako bomo mi na njih pripravljeni. Trenutno nismo.
Kakorkoli,skrajni vremenski pojavi bodo postajali naš vsak dan.Vprašanje je samo kako bomo mi na njih pripravljeni. Trenutno nismo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
po končani sanaciji vožne mreže bo po moje po prvem tako hudem žledu stanje še slabše kot je bilo letos- reganu bodo zjagani ker jih verjetno ne mislijo vzdrževat tako kot je potrebno.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ta žled je odprl veliko vprašanj glede gradnje SNEV. Obstoječi '' Pravilnik o projektiranju, gradnji in vzdrževanju stabilnih naprav električne vleke enosmernega sistema 3 kV'' ni več ustrezen in so v teku novi izračuni z upoštevanjem letošnje ''ledene dobe''.kvak napisal/-a:po končani sanaciji vožne mreže bo po moje po prvem tako hudem žledu stanje še slabše kot je bilo letos- reganu bodo zjagani ker jih verjetno ne mislijo vzdrževat tako kot je potrebno.
Ne glede na to - takšnega primera kot je bil pri nas v svetovni sferi gradnje vozne mreže ne poznajo in so na tem segmentu SŽ infra. pionirji. Sprejemajo se strateške odločitve.
Pravkar smo imeli krizni sestanek : kaj narediti v primeru, da se zadeva z žledom ponovi : kot sem v prejšnjih postih že enkrat napisal - služba za EE in pravna služba za obrambo, smo se povezali v tesni stik z ARSO. Na podlagi izdanega opozorila ''RDEČI ALARM ZA ŽLED'' bo potrebno ustaviti ves promet in delovne rokavice, škornje dolge palice v roke ter odstranjevati žled z delov SNEV - VSI ZAPOSLENI NA SŽ + SLOVENSKA VOJSKA. Drugače ne bo šlo.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To je problem infrastrukture,tko da službeno klinc vas gleda.Vam pridem pomagat privat v prostem času,če skuhate dober golaž ali pa pasulj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Hja, tudi poškodovan pantograf ni last infrastrukture, pa ga vseeno kot zavedni železničarji pomagamo ( dejansko ) odstraniti strojevodji - naj bo to SŽ ali keri drugi...
Ko pa smo februarja odstranjevali poškodovano vozno mrežo so nam pomagali - v prvi vrsti člani poslovodstva ( celo Mes D.) z usklajenimi potezami, Tegrad d.o.o. z delavci in mehanizacijo, civilna zaščita - z klobasami, toplim čajem , kot sem omenil - slovenska vojska, gozdarji iz šaleške doline, žgp- jevci z agregati lučmi in bagri, Žip- ovci z varovanjem bakra na območjih, kjer je bil po tleh , delavci iz tovornega prometa ( zelo solidarno ) ...hmmm, a sem koga pozabil ?
Ko pa smo februarja odstranjevali poškodovano vozno mrežo so nam pomagali - v prvi vrsti člani poslovodstva ( celo Mes D.) z usklajenimi potezami, Tegrad d.o.o. z delavci in mehanizacijo, civilna zaščita - z klobasami, toplim čajem , kot sem omenil - slovenska vojska, gozdarji iz šaleške doline, žgp- jevci z agregati lučmi in bagri, Žip- ovci z varovanjem bakra na območjih, kjer je bil po tleh , delavci iz tovornega prometa ( zelo solidarno ) ...hmmm, a sem koga pozabil ?
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Še nekaj prostovoljcev, ki so v svojem prostem času (večinoma ponoči) pomagali odstranjevat vozno mrežo ....napajalc napisal/-a:Hja, tudi poškodovan pantograf ni last infrastrukture, pa ga vseeno kot zavedni železničarji pomagamo ( dejansko ) odstraniti strojevodji - naj bo to SŽ ali keri drugi...
Ko pa smo februarja odstranjevali poškodovano vozno mrežo so nam pomagali - v prvi vrsti člani poslovodstva ( celo Mes D.) z usklajenimi potezami, Tegrad d.o.o. z delavci in mehanizacijo, civilna zaščita - z klobasami, toplim čajem , kot sem omenil - slovenska vojska, gozdarji iz šaleške doline, žgp- jevci z agregati lučmi in bagri, Žip- ovci z varovanjem bakra na območjih, kjer je bil po tleh , delavci iz tovornega prometa ( zelo solidarno ) ...hmmm, a sem koga pozabil ?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
sej to ni nobeden problem.V dobrih starih časih smo čistili pantografe, kidali perone,..... Ne more pa biti krizna strategija firme brigaderstvo.S tem,da razen nas operativcev ljudje na SŽ nimajo blage veze o varstvu pri delu.Niso seznanjeni s krajevnimi razmerami,nimajo zdravstvene ustreznosti in je vsako zahtevanje takega dela pravno sporno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tole je pa malo hecno, a menjava vešalke tudi spada pod delo "zavednega želežničarja", pa menda je nekje določeno kaj dela posamezen profil poklica ali se morda motim.Negdaj je bilo drugače, se mi zdi...napajalc napisal/-a:Hja, tudi poškodovan pantograf ni last infrastrukture, pa ga vseeno kot zavedni železničarji pomagamo ( dejansko ) odstraniti strojevodji - naj bo to SŽ ali keri drugi...
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zamenjava vešalke je naše redno delo v katero so se nekateri vtaknili kao če nam jo javijo so rešili vozno mrežo pred apokalipso in hočejo za to nagrado...nagrade pa ne dobi prometnik in drugi delaveci infrastrukture - to pa je hecno ja.bronz napisal/-a:Tole je pa malo hecno, a menjava vešalke tudi spada pod delo "zavednega želežničarja", pa menda je nekje določeno kaj dela posamezen profil poklica ali se morda motim.Negdaj je bilo drugače, se mi zdi...napajalc napisal/-a:Hja, tudi poškodovan pantograf ni last infrastrukture, pa ga vseeno kot zavedni železničarji pomagamo ( dejansko ) odstraniti strojevodji - naj bo to SŽ ali keri drugi...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
To so bili predvsem specialisti za baker ( niti ne cigoti ), ki so si v ta namen izdelali posebne sani dimenzij 1,5 m x 2 m ...teh je bilo kar nekaj.urednik napisal/-a:Še nekaj prostovoljcev, ki so v svojem prostem času (večinoma ponoči) pomagali odstranjevat vozno mrežo ....napajalc napisal/-a:Hja, tudi poškodovan pantograf ni last infrastrukture, pa ga vseeno kot zavedni železničarji pomagamo ( dejansko ) odstraniti strojevodji - naj bo to SŽ ali keri drugi...
Ko pa smo februarja odstranjevali poškodovano vozno mrežo so nam pomagali - v prvi vrsti člani poslovodstva ( celo Mes D.) z usklajenimi potezami, Tegrad d.o.o. z delavci in mehanizacijo, civilna zaščita - z klobasami, toplim čajem , kot sem omenil - slovenska vojska, gozdarji iz šaleške doline, žgp- jevci z agregati lučmi in bagri, Žip- ovci z varovanjem bakra na območjih, kjer je bil po tleh , delavci iz tovornega prometa ( zelo solidarno ) ...hmmm, a sem koga pozabil ?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Zakaj bi dobil nagrado za nekaj kar je tvoje redno delo ??napajalc napisal/-a:Zamenjava vešalke je naše redno delo v katero so se nekateri vtaknili kao če nam jo javijo so rešili vozno mrežo pred apokalipso in hočejo za to nagrado...nagrade pa ne dobi prometnik in drugi delaveci infrastrukture - to pa je hecno ja.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?SIMY napisal/-a:Zakaj bi dobil nagrado za nekaj kar je tvoje redno delo ??napajalc napisal/-a:Zamenjava vešalke je naše redno delo v katero so se nekateri vtaknili kao če nam jo javijo so rešili vozno mrežo pred apokalipso in hočejo za to nagrado...nagrade pa ne dobi prometnik in drugi delaveci infrastrukture - to pa je hecno ja.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Super...slovenska foušija na delu.napajalc napisal/-a: Za svoje redno delo dobimo plačo...za javljeno pretrgano obešalko dobi strojevodja 120€ bruto...prometnik, progovni delavec katera javita vešalko ne dobita nič...čeprav to ni njuno redno delo, hecno ne ?
Podobno je bilo pred leti, ko so sprevodniki dobili provizije na prodane karte in so prometniki misleč, da bodo izsilili enako tudi oni dosegli ukinitev provizij za sprevodnike. Jaz sem za to, da se vešalk ne javlja več. Potem bomo videli ali se to splača. Samo kaj, ko človek " ne more pogledat v stran "....
Foušija grob slovenskega naroda; press
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )