Zdravo! Dodatna prenosnica je bila potrebna, da so lahko uporabljali novi 3. tir in 4. , ki je na tretjega pravokoten. Okretnica je bila potrebna za povezavo teh dveh tirov. Uporabo takih sredstev za povezavo tirov je diktirala prostorska stiska, saj bi kretnice (za elegantnejšo povezavo )zahtevale mnogo več prostora, ki ga v tej situaciji ni na voljo.trackpan napisal/-a:Pozdravljeni .
...................... In zakaj so rabili dodatno prenosnico in okretnico ? .......
LP Igor
Po načrtih sodeč je na 2. tovarniškem tiru desno od 2. okretnice res bila nekoč nameščena vagonska tehtnica
Slika s 3. tirom ni fotografija, ampak risba. To utemeljijem s sledečim:
Velenjska proga, po kateri vozi vlak, je na tam mestu po mojem spominu ukrivljena. Trije paralelni tovarniški tiri pa so so upodobljeni s precej umetniške svobode. Prvi med njimi je (bil) uvezan v velenjsko progo s kretnico na začetku desnega ovinka - gledano proti ž. postaji.
LP - Peter