Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega"
Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj ne vedo zanjo. Tudi v novi strategiji razvoja SŽ ni nikjer niti omenjena.
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Te so zrasli na zelnikih tistih, ki dnevno uživamo na koridorju in logično povezujemo niti skupaj....da ne bi mislil da imaste kakšnega špijona v svojih vrstahnapajalc napisal/-a: Da,..sicer ne vem od kje ti te info., ker so generirne v ožjih strokovnih krogih. So pa detalji pravkar v ...no začetku izvajanj.
pa še en MMG: v Franciji sem videl (na 1,5kV omrežju) da so določeni odseki ko postavijo samo en steber in povlečejo VM čez oba tira...ali bi bilo to pri nas izvedljivo in zakaj ne
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Dobro vprašanje. Statično je to enostavno rešljivo, vprašanje kako je s temeljem. Je ta potisnjen pod progo ali pa je samo višji (globji)? Na list bi zdaj morali zmetati cifre v € enotah.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Temelj bi moral biti v tem primeru še enostavnejši, ker ni momentov (če je steber v sredini med tiroma).
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj imamo tudi pri nas po nekje v Zasavju le po en steber zaradi omejenega prostora. Pomanjkljivost je manjša avtonomija. Morebitna poškodba stebra prizadene oba tira.v Franciji sem videl (na 1,5kV omrežju) da so določeni odseki ko postavijo samo en steber in povlečejo VM čez oba tira...ali bi bilo to pri nas izvedljivo in zakaj ne
lp
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Enostavno ni potrebe. Tovorni promet noče vozit po Bohinjki ...mateja napisal/-a:Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega"
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Saj smo sami krivi, kaj se silimo s tem tovorom...stjepan napisal/-a:Enostavno ni potrebe. Tovorni promet noče vozit po Bohinjki ...mateja napisal/-a:Kakšen je argument? Raje vse zagužvano kot vožnja po Bohinjki?igor72 napisal/-a: goriške proge nam ne dajo, saj tudi po novem infra uživa "spanje pravičnega"
Nekaj turistov za en kontejner, to bi moral biti naš cilj!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Bohinjka je tipični rezultat reorganizacije.Vodenje "kao" varčuje in meče postaje v prekinitev.Čeprav ljudje z dodatkom za prekinitev niso skoraj nič slabše plačani,niti netto ne privarčuje.Tovorni promet gre po liniji najmanjšega odpora.Dela imajo zadosti, tovor podira rekorde tudi če kak vlak stoji razpuščen se nobeden ne sekira.Za vsak zakaj imajo 100 izgovorov zato? Če že pomislijo,da bi kaj peljali po Bohinjki jim Vodenje upali tako ceno da te mine.Začaran krog,ker ni gospodarja,ki bi to presekal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Z potniškim prometom je isto,radi bi povečali št. vlakov ob sobotah,nedeljah ,a ko izvejo ceno za zasedbo postaj jih mine,najbolj smešno je to da prometniki bi delali a jim vodstvo ne da.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kje pa, in ti to dobro veš. Čas prekinitve gre na breme Vodenja, preostali čas pa na račun Agencije, saj za njen račun opravljajo to delo. Drobiž, ki ga Vodenje zaračuna za neprekinjeno službo sploh omembe ni vreden. Problem je, da Tovorni promet in SŽ VIT (saj se izgovarjajo eni na druge) niso sposobni zagotovit vožnjo vlaka v dogovorjenem terminu in je ponavadi tako, da napovedani vlak pripelje na Bohinjko šele potem ko prekinitve ni več. Zahtevano neprekinjeno službo pa treba je plačati in potem nastanejo podobni izgovori kot jih navajaš. Če pa bi Tovorni promet zagotovil dodatno število vlakov, prekinitve sploh ne bi bilo, niti bi jo bilo treba plačati.Nurmi napisal/-a:Bohinjka je tipični rezultat reorganizacije.Vodenje "kao" varčuje in meče postaje v prekinitev.Čeprav ljudje z dodatkom za prekinitev niso skoraj nič slabše plačani,niti netto ne privarčuje.Tovorni promet gre po liniji najmanjšega odpora.Dela imajo zadosti, tovor podira rekorde tudi če kak vlak stoji razpuščen se nobeden ne sekira.Za vsak zakaj imajo 100 izgovorov zato? Če že pomislijo,da bi kaj peljali po Bohinjki jim Vodenje upali tako ceno da te mine.Začaran krog,ker ni gospodarja,ki bi to presekal.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Jaz imam pa kontra podatke,pa sem bil na par sestankih z vsemi vpletenimi. Bomo videli kaj se bo skuhalo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Kot kaže smo končno dočakali delavce ...
Stebri so že prešteti:
Šine so spolirane ...
Nekateri junaki še stojijo ...
Drugi pa bodo ostali na tleh..
Tihožitje ...
Pozimi je bil revež ledu - poleti mu je bilo prevroče ...
Razsvetljava je/bo - da ne bo treba z lučmi vozit ..
Predsednik tud dela na polno ...
HEJ !! Kam pa greste ??? Sej še niste postavl niti enga stebra !! PRIDTE NAZAJ !!!
Stebri so že prešteti:
Šine so spolirane ...
Nekateri junaki še stojijo ...
Drugi pa bodo ostali na tleh..
Tihožitje ...
Pozimi je bil revež ledu - poleti mu je bilo prevroče ...
Razsvetljava je/bo - da ne bo treba z lučmi vozit ..
Predsednik tud dela na polno ...
HEJ !! Kam pa greste ??? Sej še niste postavl niti enga stebra !! PRIDTE NAZAJ !!!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Eno vprašanje za vseznalce iz gradbene stroke ...
Če moraš postavt drog v živo skalo kaj naredit ?
a) Zvrtaš 4 lukne za sidra, daš not HILTI maso za sidra in postaviš drog VM
b) Cel dan nabijaš z pikhamerjem ...
Jest bi izbral prvo varjanto ...
Če moraš postavt drog v živo skalo kaj naredit ?
a) Zvrtaš 4 lukne za sidra, daš not HILTI maso za sidra in postaviš drog VM
b) Cel dan nabijaš z pikhamerjem ...
Jest bi izbral prvo varjanto ...