Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vleke in diesel vleke do končne ureditve razmer.
Potegne pa to za sabo seveda veliko več "razmišljanja" in določenih operacij.
Potegne pa to za sabo seveda veliko več "razmišljanja" in določenih operacij.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
no dobr, dobr, pol pa naj bo....če gospoda tako rečejocokla napisal/-a:Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vlek in diesel vleke do končne ureditve razmer.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ne vem kaj ima tu gospoda zraven? Če bi oni kaj rekli bi že zdavnaj "štrom tekel"....igor72 napisal/-a:no dobr, dobr, pol pa naj bo....če gospoda tako rečejocokla napisal/-a:Vse se da, če se hoče. S kombinacijo elektro vlek in diesel vleke do končne ureditve razmer.
Vem pa, da je tovornemu prometu očitno v interesu, da stanje še traja.....status quo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Končno eden, ki razmišljaigor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...
Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Sedaj so v igri Opčine ... in v naslednjem poskoku Trst. Za Trst se pa ve, da je našstjepan napisal/-a:Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra
LP, Metod
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih"....stjepan napisal/-a:Končno eden, ki razmišljaigor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...
Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
igor72 napisal/-a: Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min (v najboljšem primeru, z lahkim vlakom, kar ni skoraj nikoli, ampak OK) in do Logatca še 10min. Na odjavnici (Dol in Zaplana) lahko takoj pozabiš, saj štroma še za zgornji primer ni dovolj! Se pravi dva vlaka, če vozita eden za drugim potrebujeta 30 min za pot od Borovnice do Logatca in potem obrneš smer in v naslednjih 30min imaš dva vlaka iz Logatca v Borovnici. Pomembno je, da vlaki v Logatcu lahko čakajo na križanje samo na ENEM tiru, saj zaradi blesave tirne situacije je iz postaje možen izvoz/uvoz na D50 le iz dveh tirov. Se pravi, večino dneva bi vlaki čakali v Rakeku, saj zaradi varovanja potnikov nebi smeli pripeljati do Logatca in ravno tako ne do Planine. To čas križanja podaljša za naslednji 15min, in tako imaš enotirno progo, od 4h do 23h med Borovnico in Rakekom.
Tako bi lahko v optimalnih (beri: nikoli) pogojih prepeljal morda 3, tistih par ur ponoči 4 vlake na uro, kar znese 72 (ponoči pa 98) vlakov/dan. Ker je ta teorija daaaaleč od kotaljenja koles, si izračunajte sami, koliko bi bilo dejansko možno jih prepeljat.
Sedaj, ko ni potniških (no, trije pari so) obrnemo na več kot 100 vlakov na dan!
Vsak pameten gospodar bi poskrbel za urejen obvoz v podobnih primerih!
preglednik
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
1. problem tega je, da lastnik - država nima jasnih ciljev in jih pri taki dinamiki razvoja še dolgo ne bo imela.cokla napisal/-a:Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih"....stjepan napisal/-a:Končno eden, ki razmišljaigor72 napisal/-a:niti slučajno!!
Odsek je dolg 20 km, vmes je Verd. Do Verda melješ 10min ...
Oni drugi bi uničili Tovorni promet, samo da peljejo do Kopra
2. problem, da je na infrastrukturi SŽ vsak projekt narejen samo na pol (zaradi navskrižnih interesov posameznih ciljnih skupin) in vrstni red projektov je takšen, kot bi hišo gradili od strehe navzdol proti temelju. Rezultat: cena projekta X 3!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Uničili??? Copate varujejo, dodatki so ti, ki uničujejo...cokla napisal/-a:Še vedno bolje , kot eni, ki bi uničili še vse ostalo, da bi le "ostali v copatih"....
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Aleš, jaz sem prvi, ki bi bil zato, da se ju3 peljem s potnikom v obe smeri. Ampak žal po enem tiru, da bi zvozil vse tovorne, ki jih je kdaj tudi preko 80 na dan in še 38 potnikov je to nemogoče. Poleg tega moreš pred potnikom spucat progo, da gre vsaj normalno skoz z minimalno zamudo. (Malo več dodatnega in rezervnega časa oz. zgubljena kapaciteta).
Na uro spelješ, kot je že Igor povedal 3 do 4 vlake.
Poleg tega imaš med verdom in borovnico počasno 30 km/h v dolžini 5 km, kljub temu, da sta dve delovišči s skupno dolžino nekaj 100 metrov.
Pa tudi ko bo en tir zrihtan bo z elok težko proti verdu poslal dva težka vlaka na odjavo "Dol", ker ne bo zadost štroma. Bo brižita porivala regana pred sabo
Bohinjka bi prevzela kakšen par tovornih, toda naš nacionalni prevoznik trenutno nima mašin na razpolago.
Na uro spelješ, kot je že Igor povedal 3 do 4 vlake.
Poleg tega imaš med verdom in borovnico počasno 30 km/h v dolžini 5 km, kljub temu, da sta dve delovišči s skupno dolžino nekaj 100 metrov.
Pa tudi ko bo en tir zrihtan bo z elok težko proti verdu poslal dva težka vlaka na odjavo "Dol", ker ne bo zadost štroma. Bo brižita porivala regana pred sabo
Bohinjka bi prevzela kakšen par tovornih, toda naš nacionalni prevoznik trenutno nima mašin na razpolago.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
No ja saj dalo bi se tudi tako urediti da bi določeni vlaki recimo ob konicah vozili določeni pa z nadomestnim avtobusom.
ali pa morda še bolje, na relaciji Ljubljana-Logatec avtobus....ta je tako predčasen, potem pa naprej po voznem redu vlak, mogoče bi še vedno kako traso zamenjal avtobus, a vendar vsaj zamud nebi bilo velikih. Namreč avtobusi v Postojno redno zamujajo.
ali pa morda še bolje, na relaciji Ljubljana-Logatec avtobus....ta je tako predčasen, potem pa naprej po voznem redu vlak, mogoče bi še vedno kako traso zamenjal avtobus, a vendar vsaj zamud nebi bilo velikih. Namreč avtobusi v Postojno redno zamujajo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
pozabljaš da gre mimo Brezovice, Notranjih,Preserji in Borovnice....sicer bi bil kreeepko zamujendesiro napisal/-a:...
ali pa morda še bolje, na relaciji Ljubljana-Logatec avtobus....ta je tako predčasen,
-------------------------------------------------------
Pa še malo številk....na včerajšnji dan:
Med Borovnico in Verdom sem naštel 246 stebrov (med ločišči). Kot že rečeno prva cca. 2.km ( to je 66 stebrov) se ne dogaja nič in nametani so že kanaleti, kar še bolj potrjuje moj strah, da bodo stebri tukaj ostali stari
Potem je narejenih 45 temljev, s tem da na propustih, mostovih, nasipih, bodo verjeno ostali stari, ker so železni. Takih je na tem odseku 7.
Zadnji del, pred Verdom so uspeli postaviti 50 temeljev + 7,ki jih verjetno ostane. Tako za del ki manjka, ostane še 73 temeljev, od katerih jih je 16.železnih.
Tako je moja teorija pokazala, da je potrebnih še 57 temeljev. Seveda je to teorija, pa še moja povrh....da ne bi kdo zapel
Se je pa včeraj začel dogajati tudi Logatec. Namreč kompletna postaja se bo prenovila, seveda govorimo o VM, in menda izpod Čeških peres, naj bi dobili tudi pri nas dobili, prvo postajo na portalih
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tako....zjutraj med vožnjo domov sem poslušal poročila. Mes je obljubil en elektrificiran tir, po katerem bo stekla vleka vlakov z elektrovleko, marca. Napovedal je tudi uvedbo nekaj parov potniških vlakov. Bo treba copate v omaro pospravit.
Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati....
Če bo seveda res.
Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati....
Če bo seveda res.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Ja na to pa res nisem pomislil, čeprav bi bila pomojem taka povezava še vedno boljša kot avtobus, dokler se ne vzpostavi tako stanje kot pred žledom.igor72 napisal/-a: pozabljaš da gre mimo Brezovice, Notranjih,Preserji in Borovnice....sicer bi bil kreeepko zamujen
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
....Ti si zadnji, ampak čiiiiisto zadnji, od katerega bi pričakoval zgoraj napisano....cokla napisal/-a:Tako....zjutraj med vožnjo domov sem poslušal poročila. Mes je obljubil en elektrificiran tir, po katerem bo stekla vleka vlakov z elektrovleko, marca. Napovedal je tudi uvedbo nekaj parov potniških vlakov. Bo treba copate v omaro pospravit.
Drugi tir se bo urejal naknadno. Torej se bo le MORALO dati....
Če bo seveda res.
LEP DAN
Igor
Igor