Večji ku... je, da še sploh delajo revizije na zastarelih fiatihkvak napisal/-a:ku... pa taka revizija če ni klime
813
Re: 813
Re: 813
...matr ste pametniRe 4/4 napisal/-a:Večji ku... je, da še sploh delajo revizije na zastarelih fiatihkvak napisal/-a:ku... pa taka revizija če ni klime
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 813
Lahko tebi, ki se voziš z 10 let novejšim dizlom in imaš klimo. Pa še boljšega nizkotoncaigor72 napisal/-a:...matr ste pametniRe 4/4 napisal/-a:Večji ku... je, da še sploh delajo revizije na zastarelih fiatihkvak napisal/-a:ku... pa taka revizija če ni klime
LP, Metod
Re: 813
Meni je povsod lahko...tudi v še starejših motornikih, BREZ klime!mkx napisal/-a: Lahko tebi, ki se voziš z 10 let novejšim dizlom in imaš klimo. Pa še boljšega nizkotonca
LEP DAN
Igor
Igor
Re: 813
Oni pa spadajo v kategorijo zelenega transportaigor72 napisal/-a:Meni je povsod lahko...tudi v še starejših motornikih, BREZ klime!mkx napisal/-a: Lahko tebi, ki se voziš z 10 let novejšim dizlom in imaš klimo. Pa še boljšega nizkotonca
LP, Metod
Re: 813
a nimajo fiati z klimami zablokirana okna?? v celju danes spet videl enega z klimo in večino okni odprtih?
Re: 813
Jah te klime so delale samo v delavnici takoj po reviziji pa še to verjetno ne vse .Mah,glavno (za določene) da se je fajn pokasiralo
Re: 813
Mogoče že kje piše, pa bom vseeno vprašal
Ali pri Fiatu posamezni motor poganja samo svoj voziček (po vzoru Litorine), ali oba poganjata isti menjalnik
Ali pri Fiatu posamezni motor poganja samo svoj voziček (po vzoru Litorine), ali oba poganjata isti menjalnik
Re: 813
Ne nakladaj brez veze, sem se kar nekajkrat na bohinjki peljal v lepo hladnem vlaku.Jah te klime so delale samo v delavnici takoj po reviziji pa še to verjetno ne vse .Mah,glavno (za določene) da se je fajn pokasiralo
LPL
Re: 813
Seveda, na bohinjki, ko ima zelo naporen tempo. Na štajerskem je druga zgodba. Nimajo pavze, ker jih ni možno nadomestiti z ničemer. Rajši ne vprašaj, kolikokrat so bili in še bodo na servisih.Ljubitelj napisal/-a: Ne nakladaj brez veze, sem se kar nekajkrat na bohinjki peljal v lepo hladnem vlaku.
LPL
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: 813
dva 813/814-105 in 126 oba je revizija dela tudi novo klima....
813/814-105 bo prvi vozi avgust , 813/814-126 bo vozi september....
začetek revizija dela za 813/814-102 november , 813/814-127 bo ,kdaj nevem (še vedno čaka revizija)
813/814-105 bo prvi vozi avgust , 813/814-126 bo vozi september....
začetek revizija dela za 813/814-102 november , 813/814-127 bo ,kdaj nevem (še vedno čaka revizija)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: 813
Vsak motor, preko svoje hidravlične (avtomatske) sklopke in ročnega menjalnika, poganja preko kardana po eno (notranjo) os na enem podstavnem vozičku.ŽAT32 napisal/-a:Mogoče že kje piše, pa bom vseeno vprašal
Ali pri Fiatu posamezni motor poganja samo svoj voziček (po vzoru Litorine), ali oba poganjata isti menjalnik
preglednik
Re: 813
preglednik napisal/-a:Vsak motor, preko svoje hidravlične (avtomatske) sklopke in ročnega menjalnika, poganja preko kardana po eno (notranjo) os na enem podstavnem vozičku.ŽAT32 napisal/-a:Mogoče že kje piše, pa bom vseeno vprašal
Ali pri Fiatu posamezni motor poganja samo svoj voziček (po vzoru Litorine), ali oba poganjata isti menjalnik
Hvala
Re: 813
Jah te klime so delale samo v delavnici takoj po reviziji pa še to verjetno ne vse .Mah,glavno (za določene) da se je fajn pokasiralo
Na bohinjki imajo vsaj kaj potnikov....., tako pa na Štajerskem koncu od žalosti klima crkne, ker nima koga hladiti. No tako je vsaj v okolici Maribora.Seveda, na bohinjki, ko ima zelo naporen tempo. Na štajerskem je druga zgodba.
Ker imam pa kar nekaj izkušenj s hladilnimi kompresorji ti bom zaupal še eno skrivnost. To kar imenuješ pokvarjena klima jevečinoma njen izklop zaradi nezadostnega odvajanja toplote, zamazan kondenzator je tipično vzrok, in se avtomatsko ustavi zaradi previsokega pritiska. Sem se že tudi na opevanem ICE vlaku v soparnem poletnem popoldnevu kuhal kot kakšen rak. Pa grem stavit, da je bilo potrebno samo očistiti hladilnik, ali pa vsaj občasno pritisniti na tipko RESET in stvar ponovno zagnati. Pri resnih klimatskih napravah je vedno problem kako odvesti toploto, posebej če nimaš nekega velikega porabnika vroče vode, česar pa pri mobilnih napravah ni. Čisto mimogrede, ravno te dni se ukvarjamo s slabim hlajenjem na kompresorju, ker se je nabralo preveč usedlin na kondenzatorju za hladilno vodo (stolp) na enem od dveh kompresorjev, z vročo vodo pa nimamo več kam.... Pa ni naša klima pokvarjena, potrebna je vzdrževanja!
LPL
Re: 813
Lej mene sploh ne zanima zakaj ne dela (so ljudje dobro plačani za odpravo napak,za vzdrževanje,zakaj se to ne prakticira,sam bog vedi,verjetno premalo časa,ob vikendih pa gospoda ne delajo),vem samo da na malokateri dela,če pa ŽE dela potem pa ropota kot razštelana bcs-ka .